Tołpa - zapowiedź testów pielęgnacyjnych

Witam, 
w tym poście chciałabym pokazać co otrzymałam do testów dla siebie i mojej mamy:) Produkty otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt . 

Kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji marki Tołpa od wielu lat budziły we mnie zachwyt, teraz mam szanse poznania ich na własnej skórze. Razem z mamą będziemy się cieszyć tymi kosmetykami:) a teraz zobaczcie co otrzymałam :)

Na wstępie chciałabym wyrazić wstępne zdanie o tych kosmetykach ,,,

Kosmetyki Tołpa podobają mi się wizualnie. Jestem w stanie uwierzyć w ich działanie a to ze względu na fakt iż opakowania w jakich są zamknięte są bardzo profesjonalne i wyglądają na produkty lecznicze. Na etykietach nie ma żadnych kwiatuszków, serduszek czy słodkości - eleganckie opakowania z minimalną ilością grafiki - fajne hasła i porady - coś pięknego i profesjonalnego. 
Aktualnie testuję żel micelarny który jest już moim wybrankiem w tej dziedzinie - doskonale oczyszcza skórę bez dodatkowych podrażnień czy przykrych niespodzianek:) Rewelacja:)
Teraz przedstawię produkty do testu dla mojej mamy:
Seria Relift 45+ ( krem na dzień, krem na noc, krem pod oczy, oraz maska-serum)


Moje produkty :






Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i już zacieram rączki do testów :)

Kosmetyki do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt .


32 komentarze:

  1. ja tez musze w koncu czegos z nich sprobowac;]

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne nowosci
    milego testowania Kochana
    I czekam na recenzje
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój baner. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory nie miałam kosmetyków tej firmy. Dlatego z chęcią będę czytać posty na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. żel micelarny mnie zaciekawił ;)
    dużo dobrego o tych kosmetykach słyszałam, ale jeszcze nie używałam
    miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, na pewno będziecie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zarówno Tobie, jak i Mamie, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne produkty ;) czekam na recenzje i niech się dobrze testują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle o tołpie czytam, muszę w końcu ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z niecierpliwością czekam na recenzje :)
    PS a co do soczewek to są to najzwyklejsze na świecie :) nawet nie kolorowe :) (mówiłaś o soczewkach kontaktowych, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia, kochana, co jest z moimi oczami nie tak :D soczewki kontaktowe są bezbarwne, zwykłe. :) Na oku przybierają kolor błękitu, ale nie zmieniają mojej pierwotnej soczewki oka :D

      Usuń
  13. na pewno pokaże na blogu zdjęcia lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te kosmetyki, kuszą

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu super kosmetyki ! :) Ja uwielbiam Tołpę, więc domyślam się że kremy będą Ci dobrze służyć ! :))

    Dzięki za odwiedziny ;* Miło że o mnie jeszcze pamiętasz słonko ;* i dzięki za trzymanie kciuków.. ale konkurencja jest miażdżąca :( wyniki w sobotę!

    OdpowiedzUsuń
  16. ... Twoje makijaże również są wspaniałe :))) Każdy jeden co raz piękniejszy.. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozazdrościć;) Udanych testów!;D

    OdpowiedzUsuń
  18. O kosmetykach TOŁPA słyszałam wiele dobrego,czeka Cię czas przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O firmie słyszałam dośc dobre opinie. Jestem ciekawa co Ty sądzisz. Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego testowania :)

    Nominowałam Cię do Liebster Award na http://for-a-beauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Mam nadzieję, że miło się Wam będzie testowało Tołpowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nic z tej firmy nie miałam.. Jak dobre ,to chętnie i dla mamy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym mieć możliwość testowania tych produktów

    OdpowiedzUsuń