Zielony makijaż Grażynki

Witam, dzisiaj przedstawię Wam makijaż jaki wykonałam mojej klientce Grażynce. Na Funpages pisałam że będzie green makeup w moim wykonaniu jednak zmieniam zdanie bardzo szybko i dodaje makijaż klientki, mój pokażę jutro :)

 Według mnie makijaż Grażynki ,jest fajną propozycją i ciekawa alternatywą dla tradycyjnych kolorków w makijażu. Mam nadzieję, że nie zachęci Was wpis w którym nie przedstawię siebie ( no ileż można na mnie patrzyć ) tylko właśnie moją klientkę. 
Zdjęcia nie są doskonałej jakości, ponieważ w pośpiechu i braku odpowiedniego sprzętu nie mam możliwości wykonania lepszych. mam nadzieję, że mimo to efekt przypadnie Wam do gustu. 






Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.
Jestem zadowolona, ponieważ od jakiegoś czasu klientki w mojej okolicy stały się bardziej odważne - odrzuciły delikatne makijaże w bezpiecznych tonacja, a ich miejsce zastąpiły kolorki - nie wiem jaki jest tego powód ale niebawem będę przedstawiać dalsze efekty mojej pracy z kolorkami :)

Nie będę się wiele rozpisywać, ponieważ czekam na Wasze komentarze, opinie , sugestie :) 
Niestety nie mogę publikować zdjęć zarówno przed jak i po makijażu, ale mam nadzieje że to Was nie zniechęci :)

Uciekam na Wasze blogi i czekam na opinie....aż sie boję :) 

Pozdrawiam

Zapraszam również na mój Funpages - milo będzie Was poznać :)


36 komentarzy:

  1. beautiful!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja jestem wierną fanką Twoich makijaży :) i ten jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czego sie bałąs!? jak efekt boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zbyt odważnie:) Ale osobiście bardzo lubię zieleń w makijażach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle bardzo ładnie :) Nie wiem czego tu się bać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten ciemno zielony cień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) tam było kilka bo tylko dwa hehe odcieni zieleni :) ale aparat mi tego nie pokazał :)

      Usuń
  7. Super!! :) Mnie się bardzooo podoba! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dziewczyna to i piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez sie bardzo podoba, efekt jest super, ladne przejścia i Grażynka slicznie w nim wygląda :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne i odważne kolorki - podoba mi się :)
    chętnie oddałabym swoją twarz w tak zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna jest i swietnie makijaz sie na niej prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana ;)

    http://makijazowyswiatsylvii.blogspot.com/2013/07/smoky-pink-i-nominacje-do-liebster-award.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż :) z chęcią zobaczę więcej takich makijaży twojego wykonania :) bo w końcu do odważnych świat należy

    OdpowiedzUsuń
  14. no,no,no...robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, idealnie do niej pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ten makijaż :) śliczne połączenie kolorków i przejścia :) bardzo lubię twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta ciemna zieleń jest imponująca :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba!
    zieleń idealnie komponuje się z ciemną barwą tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyszło, kolor odważny, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepieknie wyszedl makijaz, bardzo ladnie kolory wygladaja, bardzo zywo

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny makijaż :)
    zapraszam na nowego posta
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. ps. osobiście uwielbiam zieleń :D

      Usuń