Złoty turkus - makijaż - tutorial

Witam serdecznie, dzisiaj zapraszam na posta z makijażem który zapewne wiele z Was widziało w Prestige Magazyn . Jest to makijaż wykonany z użyciem palety ASTOR jaka wygrałam w ich FB konkursie.


Makijaż wykonałam w kilku a dokładnie 7 krokach o czym przekonacie się poniżej. 
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i zainspiruje. 
Uwielbiam tego typu makijaże dlatego nie mogłam powstrzymać się aby i tutaj go nie opublikować :)

Krok po kroku jak wykonać makijaż : 1. Na powiekę pokrytą bazą, aplikujemy cień kremowy, opalizujący. Następnie za pomocą cieniutkiego pędzelka rysujemy brązowa linie wzdłuż załamania powieki.

 2. Wewnętrzny kącik oka, tj. jakies 1/4 powieki akcentujemy cieniem turkusowym w sposób pokazany na poniższym zdjęciu.

 3. Zakończenie wewnętrznego kącika wykonujemy cieniem granatowym lub chabrowym.

  4. Nad brązowa linia akcentująca załamanie powieki aplikujemy cień złoty oraz rdzawy.

5. Rozcieramy granice miedzy cieniami.

6. Dolna powiekę podkreślamy cieniem turkusowym w połączeniu z granatowym



7. Wykonujemy gruba kreske eyelinerem wzdłuż linii rzes górnej powieki.

8. Tuszujemy rzęsy


Makijaż jest banalny i efektowny. Możecie podane przeze mnie kolory zastapić innymi dowolnymi, nawet kontrastującymi - efekt będzie jeszcze lepszy :)



 
 Miłego i słonecznego dnia życzę :)

43 komentarze:

  1. piękne połączenie kolorków taki turkus by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie kolorki świetnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. : ))

    Zapraszam do brania udział w konkursie na moim blogu. Do wygrania 3 pary ślicznych kolczyków.
    Dziś o 23:59 jest zamknięcie konkursu, a więc musisz się pośpieszyć żeby go wygrać.
    Może właśnie to Ty będziesz wkrótce posiadać te kolczyki, jest duży procent na to.

    - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przepiękny :) fajnie się to łączy i fajne odcięcie załamania powieki

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie jak zwykle cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Turkus jest wyjątkowo soczysty
    Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na Twoje makijaże zawsze:) również życzę słonecznego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super. Bardzo mi się podoba :) i jaką ty robisz piękną kreseczkę :) miód :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chyba podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje makijaze!/a nie czesto to pisze ;)
    czy masz kanal na you tube?przy takim talencie powinnas!x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie - lubię Twoje makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  12. O kuuurcze cudowny :D Aż kiedyś spróbuję coś takiego na sobie wymalować :)
    Gosiu a będzie jakieś podsumowanie zabawy "Zainspiruj się na wiosnę"? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten makijaż Gosiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wychodzi Ci to cudnie... mimo wszystko ja nie potrafiłabym tak ładnie się umalować jak Ty :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Super makijaż :) widzę, że zmieniłaś kolor włosów : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja... Rok rozjaśniałam i powiedziałam stop, bo miałam strasznie zniszczone włosy... 3 miesiące temu też przyciemniłam i już praktycznie doszły do siebie ;) i twierdzę, że rozjaśniacze to zło ;D

      Usuń
    2. Losie... ;/ Ja bym miała za łopatki, ale fryzjerka się dorwała do moich włosów i z zza ramion zrobiły się przed ramiona ;/ odżywkami bym je wyprowadziła na prostą :( a ta mnie tak opitoliła :( ale byłam zła wtedy... od tamtego czasu nie obcinałam u niej włosów ani razu :|

      Usuń
  17. f e n o m e n a l n i e ♥ masz talent Gosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny makijaz bardzo fajny, pomysłowy i kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  19. to połączenie kolorków jest świetne...takie wakacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda. zwłaszcza ruchoma powieka i to przejście z błękitu w złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorystyka jest przeurocza!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż!:) Wypróbuję u siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie jest niedobrze w niebieskim cieniu, kogoś umalować bym się bała tym kolorem, ale wygląda to suuuper! Musze koniecznie wypróbować makijaż z linią na załamaniu powieki bo nigdy tego nie robiłam.
    Zrobię sobie taki ale w innym kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż, piękne kolorY!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak wszystko ładnie, czysto, jasno i rzetelnie opisane. Uwielbiamy patrzeć na Twoje makijaże, są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety ale ja jakoś fatalnie czuje się w "niebieskich" makijażach, u Ciebie wyglada on Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Magicznie :) i perfekcyjnie jak zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wygląda połączenie tego matowego, zimnego niebieskiego z połyskującymi ciepłymi kolorami. Oko wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń