Czekoladowa laguna

Witam, dzisiaj post w którym przedstawię makijaż jaki wykonałam dla serwisu urodaizdrowie.pl w kolorach czekoladowego brązu Golden Rose oraz błękitu od Glazel Visage. Przygotowałam również krótka recenzję o której możecie przeczytać poniżej. 
Zapraszam do lektury posta :)
  
 1. Na powiekę pokrytą bazą nakładamy biały cień , tylko w wewnętrznym kąciku oka.
2. Pozostałą część ruchomej powieki nakładamy cień beżowy.
3. Brązowy cień z paletki 24 cieni marki Golden Rose aplikujemy na zewnętrzny kącik oka, tak aby zaznaczyć granicę oka.


4. Czarny cień z paletki 24 cieni Golden Rose aplikuję na cień brązowy, rozcierając dokładnie granice między kolorkami.
5. Błękitnym cieniem Glazel Visage podkreśliłam dolną powiekę, wzdłuż lini rzęs, wyciągając ją ku górze.
6. Błękitny cień nakładamy również na górną powiekę , szczególnie wewnętrzny kącik oka.


7. Na górnej powiece rysujemy czarną kreskę eyelinerem.
8. Tuszujemy rzęsy





Jeżeli spodobał się Wam ten makijażyk to będe wdzięczna za każde serduszko jakie oddacie na ten makijaż na stronie makeupgeek.com 
Nie musicie rejestrować się na stronce, na makijaż można glosować anonimowo :)


Teraz przedstawię Wam recenzję kolejnego kosmetyku marki Glazel Visage, mianowicie mowa o konturówce do ust. Kosmetyk prezentuje się jak na zdjęciu poniżej.

Konturówka jak można zauważyć jest standardowych wymiarów jak na kosmetyki tego typu. Posiadam kolorek nr.38 czyli jasny róż z widocznymi drobinkami. 
Jak dla mnie jest bardzo fajny jednak nie każdej kobiecie może przypaść do gustu, w połączeniu z pomadkami podobnego lub bardzo zbliżonego do koloru konturówki, kolor kosmetyku staje się niewidzialny.
Na moich ustach kolorek jest dobrze widoczny, przez co wnioskuje że jej pigmentacja zasługuje na pochwałę. Zapach i w tej kredce jest wyczuwalny jak na Glazel Visage przystało.
Jak z trwałością na ustach ? 
W tym przypadku nie jestem do końca zadowolona. Nakładałam ją bezpośrednio na usta nie pokrywając jej później pomadką/błyszczykiem - utrzymuje się raptem pół godziny, natomiast usta obrysowane ta konturówka następnie pokryta szminką, konturówka staje się niewidoczna. Oczywiście jest to w pewnym sensie plus ponieważ nie oddziela się ostry kontur ust którego należy unikać i którego tak bardzo nie lubię.Generalnie sprawdza sie w swojej roli, poniewaz podkreśla usta, nadaje i pełności oraz jest a tak jak by jej nie było. Uważam że ten kosmetyk w innych kolorkach dużo bardziej sie sprawdzi i zyska sympatię wielu kobiet. 
Cena: ok.23 zł

Zapraszam również na stronkę www.glazel.pl , dołączcie również do fanów na Facebooku Kliknij tutaj !




53 komentarze:

  1. Śliczny makijaż :) Głosik oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędny, a ta niebieski cień jest boski!!:) głos oddany! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, tak "z pazurkiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bez niebieskiej kreski idealny na co dzień! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 kliknęłam, bo jestem zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny makijaz i oczywiście głosik oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mieszać brązowe, klasyczne makijaże z kolorowymi kreskami na dolnej powiece :)
    Szkoda, że Glazelowa konturówka utrzymuje się tak krótko.

    OdpowiedzUsuń
  8. super! zasługuje na głos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten makijaż najbardziej podoba mi się ten niebieski ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, makijaż wprost magnetyczny!!! Cudownie podkreśla oczy, nadając im kociego charakteru. sexy, mrrrrrauuuuu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, energetyczny make-up !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż z niebieską kreską na linii wodnej uwielbiam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż niesamowity, wydobywa głębię spojrzenia. Zadziorny. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz jak porcelanowa laleczka *.* Taka aksamitna cera i wieeelkie oczy;d Kliknęłam serducho!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej konturówki, kolorek ma ładny ale trwałość, pół godziny to trochę krótko :/ Makijaż jest świetny, taki z pazurem :) w ogóle ostatnio bardzo podobają mi się połączenia brązu z odcieniami błękitu jak u Ciebie, mięty czy czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. glazel sławne dzieki blogerkom !:D

    swietna pigmentacja tego niebieskiego!

    Piękna ma:*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta błękitna kreska :)
    mam podobny odcień z color tattoo, spróbuję pokombinować z nią coś w tym stylu:)
    serduszko poleciało!

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż jak zawsze cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż fenomenalny :D Cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki oczojebny ten blekit :D

    OdpowiedzUsuń
  21. górna powieka bosko dół nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi isę ta laguna

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieska kreska dla odważnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny makijaz a jaka smaczna nazwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie spodziewałam się, że niebieska kreska może pasować do takich cieni :)) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejny makijaż, który miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Normalnie nie można oderwać wzroku, piękny!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiaczku piękny:* strasznie Ci pasuje ten makijaż..mrr normalnie:) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. nominowałam Cię do "7 faktów o mnie"

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż piękny, taki morski:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. no ten niebieski powala :)
    a makijazyk jak zawsze perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny ;) niebieska kreska przykuwa spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam na FB, że jutro wyniki rozdania :) Czekam więc z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń