Elegant makeup


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam makijaż jaki wykonałam pigmentami MUG. Makijaż jest wg mnie uniwersalny i można go wykonać w dosłownie 6 prostych krokach. Jeżeli zaciekawił Was miniaturka makijażu, zapraszam do dalszej części posta :)





 Makijaż ten jest bardzo prosty w wykonaniu. Pigmenty MUG pozwoliły na bardzo szybkie wykonanie makijażu  - minimum wysiłku - maximum efektu !

Zapraszam na tutorial :)

1. Na bazę pod cienie, w wewnętrznym kąciku oka aplikuję cień biały, znów zewnętrzny kącik zaznaczany w powyższy sposób cień bordowy pigment MUG .
2. Kolejnym krokiem makijażu, jest roztarcie cienia białego oraz wyciągnięcie bordowego pigmentu w kierunku zewnętrznej części oka.
3. Rozcieramy cień bordowy, pędzelkiem do blendowania.

4.  Pomiędzy cieniem białym a ostro zakończoną granica cienia bordowego aplikujemy cielisto-złoty pigment MUG .
5. Granice cienia bordowego podbijam grafitowym pigmentem MUG . Dolna powiekę podkreślamy cieniem grafitowym oraz bordowym
6. Na górnej powiece wykonujemy czarną kreskę eyelinerem .
Efekt jaki uzyskamy , to makijaż bardzo elegancki, idealny na wiele okazji oraz bardzo gustowny.
Mam nadzieje że tutorial się spodobał i zainspirował do działania.

Jeżeli spodobał Wam się ten makijaż, będę wdzięczna za oddanie głosika na stronie makeubgeek.com  :)
Wystarczy że klikniecie w link pod zdjęciem i oddacie głos - nie wymagana jest rejestracja :) Z góry dziękuję za każdy głosik :)

Teraz uciekam nadrobić zaległości na Waszych blogach - jutro ciężki dzień więc mniej czasu będzie :) Pozdrawiam

52 komentarze:

  1. Głosik już oddany wczoraj ;) Piękny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo to zrobiłaś :) Głosik jak najbardziej dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu - głos oddany:)makijaż jak zawsze rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ;)
    coś dla mnie, taki kobiecy
    podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :) Głosik ode mnie już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aleeeeeeeeeeee piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, głos oddany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) dodawaj więcej zdjęć swojej ślicznej buźki a makijażem mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda tak prosto a trudniej z wykonaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne zestawienie kolorystyczne i ten efekt - co ja bym oddała za taką umiejętność wykonania makijażu :) Bajecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. oddałam głosik plus mam miłą niespodziankę z okazji piątku. Okazało się, że wygrałaś u mnie w konkursie :P Generator tak zadecydował. Moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  13. doskonała kreska, doskonały makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Też chcę taki makijaż :D

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super!
    czasem co proste daje niezwykłe efekty!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny makijaż!!!!piękne kreski:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż jak zawsze prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny! Kocham takie makijaże ;)



    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny makijaż Kochana ♥
    bardzo gustowny :) jak tylko będę na kompie to poklikam serduszka :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż jest niesamowity! Szalenie podoba mi się bordowy pigment :D
    Wszystkie Twoje makijaże wyklikane w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pieknie ! ale dla mnie czarna magia jak to u siebie wykonac :(

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda bosko Kochana :) nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny kochana , jak kazdy Twoj , masz piekne oczy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, elegancki i szykowny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegancka klasyka, bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcyjnie wykonany!i cudny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie tak pomalowana byłam dzisiaj na ślubie mojej przyjaciółki! Jeden z moich ulubionych makijaży, a w Twoim wykonaniu wygląda perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ;) kreseczka świetne ;) Serduszko kliknęłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny, wielkie wow, zdolna "bestia" z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż <3
    U mnie też ostatnio były podobne kolory na tapecie, ale tak cudnej kreski jeszcze nie potrafię namalować :(
    Gratuluję bloga, pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow coś pięknego, niby taki prosty a taki czarujący :)

    OdpowiedzUsuń
  32. no cudowny makijaż, jak zawsze miło się patrzy! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie klasyczne makijaze ;)))

    OdpowiedzUsuń