Idealny makijaż - podkład i baza pod makijaż GLAZEL VISAGE

Witam serdecznie, 
dzisiaj chciałabym troszeczkę opowiedzieć o moim ulubionym duecie jakim jest zestaw do makijażu marki Glazel Visage. W skład mojego zestawu wchodzi podkład matujący oraz baza matująca. Obydwa kosmetyki są bardzo dobrej jakości. O tym jak się u mnie sprawdziły i jak się prezentują na skórze dowiecie się w dalszej części posta.

Jak można zauważyć, zarówno podkład jak i baza zamknięte są w szklanych buteleczkach, zakręcanych czarną, masywną zakrętką. Bardzo solidne i estetyczne opakowanie które mimo że jest szklane nie wyślizguje się z rąk. Moje oczy na sam ich widok bardzo się cieszą i czasem nawet nie wykonując makijażu lubię popatrzeć na te buteleczki.

Zapach zarówno podkładu jak i bazy jest do siebie bardzo zbliżony, z tym że podkład pachnie dużo bardziej intensywniej niż baza, jednak nałożenie obydwu kosmetyków na skórę nie spowoduje wymieszania się zapachów tylko właśnie spotęguje niesamowity zapach który wg mnie jest bardzo gustowny. Nie jest to woń kwiatów czy jakichś pachnideł, jest zapach który od teraz będzie mi się kojarzyć tylko i wyłącznie z marką Glazel Visage - jak dotąd nie spotkałam podobnego zapachu - piękny, niby kwiatowy a jednak bardziej słodkawy - nie pudrowy. Na skórze zapach nie utrzymuje się zbyt długo i bardzo nad tym ubolewam.


Pewnie zastanawiacie się, dlaczego pisze jedna recenzje dwóch produktów - pewnie myślicie że idę na skróty - nic bardziej mylnego, zdecydowałam że recenzja podkładu i bazy musi być zawarta w jednym poście z tego względu że duet testowałam równocześnie i z tego co pamiętam zawsze była baza + podkład,  tak aby uwierzytelnić swój test i sprawdzić realne działanie kosmetyków.
Zacznę od recenzji podkładu a następnie bazy pod makijaż.

 Podkład Glazel Anti-Shine Control Foundation , był dla mnie do tej pory kosmetykiem nieosiągalnym z powodu braku dostępu do marki a zakupy przez internet napawały mnie wielkimi obawami wynikającymi brakiem możliwości dotknięcia kosmetyku.Aktualnie jestem dość mocno opalona i moja opalenizna mimo zdjęcia powyżej jest zachowana raczej w tonacji żółtawej, dlatego podkład jaki potrzebuje powinien być bardziej piaskowy na wiosnę a w lecie dość mocno opalony. 

Podkład jaki posiadam został odpowiednio dobrany do mojego koloru cery przez co nie odróżnia mi się znacząco skóra twarzy od szyi oraz dekoltu. 



Jak już wspominałam, podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce. Nie posiada ona pompki - troszkę nad tym ubolewałam ponieważ przyzwyczajenie wzięło górę - jednak po niedługim czasie przekonałam się, że wydobycie podkładu z użyciem dołączonej do zakrętki łopatki, jest naprawdę bardzo łatwe oraz praktyczne. Zastanawia mnie tylko jak będzie z wydobyciem resztek podkładu  - a do tego momentu pewno za jakiś dłuższy czas dojdzie :)




Podkład jest dosyć zbitej konsystencji jednak jego aplikacja nie jest w żaden sposób utrudniona. 
Można go idealnie rozsmarować na skórze bez niechcianych smug czy rolowania się. Kosmetyk idealnie dopasowuje się do struktury i jakości skóry , wygładza ją i pozostawia delikatną w dotyku. 
Na uwagę zasługuje również to, że kolor jaki posiadam jest idealnie dobrany do mojego kolory skóry - jest to naprawdę ciepły odcień beżu , bez różowych pigmentów. 
Podkład na skórze doskonale się zachowuje - spełnia wszystkie moje wymagania tzn. : doskonale matuje, nie powoduje świecenia skóry szczególnie w strefie T (nos, broda, czoło), nie warzy się podczas (aktualnie) wysokich temperatur. Jego krycie jest bardzo dobre, poradzi sobie z wszelkimi niedoskonałościami skóry, zaczerwienieniami oraz przebarwieniami. Na skórze podkład utrzymuje się długo, niestety nie 12 godzin jak zapewnia nas producent ale powyżej 8 godzin na skórze to naprawdę długo, biorąc pod uwagę fakt wysokich temperatur. Dzięki aksamitnej konsystencji , skóra nadal wygląda naturalnie - nie musimy się obawiać że nałożenie kilku warstw stworzy na naszej twarzy efekt maski - jest to niemożliwe ponieważ kilkakrotnie nakładałam podkład po kilka warstw aby sprawdzić jego zachowanie, jednak za każdym razem efekt był naturalny a jednak zadowalający (skóra doskonale pokryta, zmatowiona). Podkład nie ciemnieje na skórze, nie powoduje powstawania plam ani nie podkreśla suchych skórek.
Generalnie jest to jeden  z lepszych podkładów jakie miałam możliwość używać. Serdecznie polecam dla każdego typu skóry, jednak aby spotęgować efekt matujący polecam użycie pudru sypkiego matującego również marki Glazel Visage o którym niebawem opowiem. 




Druga cześć recenzji stanowi baza pod makijaż Glazel, która jest przeznaczona głównie do cery skłonnej do błyszczenia. Oczywiście na wstępie muszę zaznaczyć, że ja posiadam cerę bardziej suchą, a mimo to używałam tej bazy pod podkład aby poznać jej realne działanie. 
Mogę powiedzieć, że baza sprawdza się doskonale. 
Jej aplikacja jest bardzo przyjemna i bezproblemowa. Fajnie rozprowadza się na skórze natomiast jej konsystencja jest bardzo zbita z czego wynika jej wydajność. 

Skóra pokryta bazą Glazel umożliwia równomierną aplikacje podkładu na skórę oraz przedłuża jego trwałość. 
Samo matowienie jest godne uwagi - po nałożeniu bazy na skórę widoczne jest matowe wykończenie, dodatkowo aplikacja podkładu powoduje że nasza skóra jest aksamitna w dotyku i doskonale matowa. Nie zauważyłam aby strefa T była jakoś bardzo odznaczająca się. Makijaż wykonany z użyciem zarówno bazy jak i podkładu nie wymaga poprawek w ciągu dnia, jedynie skóra tłusta może potrzebować zebrania sebum bibułka matującą. 
Baza znacznie przedłużyła trwałość podkładu i jak wspominałam podkład solo utrzymał sie na skórze do 8 godzin, a z bazą - do 10 godzin. Według mnie jest to naprawdę długi czas. 

Z dueciku jestem bardzo zadowolona. Nie muszę obawiać się że mój makijaż spłynie po kilku godzinach a na twarzy zostanę pomarańczowe plamy. Zarówno baza jak i podkład sprawdzają się w swojej roli, a ich matujące właściwości są widoczne gołym okiem przez wiele godzin. 
Lekkość podkładu i mocny matt pozwalają na używanie go nawet w upalne dni. Kosmetyk znajdzie zastosowanie zarówno makijażu dziennym , wieczorowym jak i sesyjnym, gdzie krycie powinno być na najwyższym poziomie. Baza znów, jest doskonałym dopełnieniem makijażu i doskonałym utrwalaczem całości. 

Cena podkładu : 39zł/30ml
Cena bazy : 49zł/30ml 

jednak na Fb marki Glazel można znaleźć zestaw podkładów + baza w ogromnej promocji !!!
Serdecznie polecam !

Addicted to makeup !
Zapraszam do zapoznania się z asortymentem  marki Glazel na stronie internetowej dostępnej pod adresem : www.glazel.pl 

oraz zachęcam do pozostania ich Facebookowym fanem : facebook-Glazel Visage

Przypominam o moim rozdaniu z marką Glazel :)
Wygraj kosmetkyi GLAZEL VISAGE - KLIKNIJ TUTAJ ! 
 


 


34 komentarze:

  1. widać,że dobry :) ale jak dla mnie za drogi

    OdpowiedzUsuń
  2. baza wygląda kusząco,podkład przegrał u mnie na starcie bo nie nawidze takich buteleczek bez dozowników;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam wszystkie odcienie tego podkładu i również uważam ze to super produkt !!poleciłam juz koleżance :) dla mnie zapach akurat jest średni ale jakos nie przywiązuje do niego wagi ;) minusem jest dla mnie szpatulka ..niestety nie da się wydobyć resztek produktu,sięgam wtedy po dluga sxpatulke z Kryolana.Ubolewam też nad kolorystyka,kolory są dość ciemne,dla naprawdę jasnych karnacji żaden odciem nie będzie pasował ..podklad jest też dostępny w plastikowych opakowaniach.Sam produkt jednak jest super !!!matuje,wygładza cerę,ładnie łączy się z różnymi typami skory,nawet z cera dojrzala :) mimo gęstości nie jest ciężki :) jestem ciekawa bazy :) puder z Glazel moge polecić fixujacy ,jest super :)( notka u mnie na blogu )::) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie się zapowiada, jednak mi bardziej służą minerałki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład mnie kusi, 40zł to jeszcze nie tak drogo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. no no może kiedyś się na niego skusze bo cena po wyżej 30 zł troszkę za wysoka , no chyba że starcza na dłużej niż miesiąc? ...

    OdpowiedzUsuń
  7. taka baza to by i mnie się przydała ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ich podkłady kuszą mnie już od dawna. Jednak przeszkadza mi, że nie mają dozownika i trudno mi będzie korzystać z końcówki podkładu. Jak wymyślę jakieś rozwiązanie to pewnie się na nie skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka baza pod makijaż to świetna rzecz, czasem zdarza mi się używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a good primer and a good foundation are everything for a good makeup!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś wypróbować :) szczególnie, że jeszcze nie mam żadnej bazy

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie zaopatrzylabym sie w podklad,niestety dla mnie za drogi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i ja! Właśnie dzisiaj przyszedł zestaw i biorę się za wypróbowanie, pierwsze co mi się rzuciło to miałaś racje nieziemsko pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie to wszystko wygląda :) teraz na upały wszystko mi splywa masakra, ciekawa jestem tej bazy i podkładu jak sprawdziłby sie u mnie na tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. TEN zestaw wyglada kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę pochwalić za całą notkę( naprawdę dobrze się to czyta ) ;) a zestaw jak najbardziej do mnie przemawia ;)



    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ze ilość podkładu można stopniować i budować krycie, ale pewnie jak zwykle nie było by na tyle jasnego koloru dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. przyznam, że podkład wygląda świetnie na rączce Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szukam jakis dobrych kosmetykow do makijazu slubnego te wygladaja interesujaco ale nie ma do stepu do odcieni niestety...

    OdpowiedzUsuń
  21. ale o tym Glazel Visage głośno ostatnio :) szkoda, że póki co na żaden produkt mnie niestać :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Pracowałam na tych podkładach na kursie wizażu, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrej jakości a ceny nie są wygórowane , myślałam że cena będzie wyższa
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe te produkty:) Śliczny masz makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja dosc czesto zapominam o bazie z lenistwa a moze zdzialac cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam te kosmetyki, ogólnie pracuje na firmie Glazel w studio kosmetycznym :) Są świetne. Baza jest idealna, dobrze wszystko trzyma, wygładza i NIE ROLUJE się co często zdarza się w przypadku innych baz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie są aż takie drogie, więc może wypróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A jak ten podkład ma się do skóry szczególnie wrażliwej? Niepokoją mnie troszkę dodatki zapachowe, nie wywołują jakichś alergii?

    OdpowiedzUsuń
  29. wcale nie drogie, skoro są takie świetne efekty. Tym bardziej, że tak długo się utrzymują! no nic muszę się skusić.. tym bardziej, że ostatnio mam problemy ze świeceniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam bardzo złe doświadczenie ze współpracy z firmą Glazel. Na początku, gdy skontaktowałam się z tą firmą zostałam mile zaskoczona pozytywnym przyjęciem. Od razu dostałam za darmo zestaw kosmetyków do przetestowanie. Jednak na tym moje pozytywne doświadczenia się skończyły... :( Przy większych zamówieniach Pan Robert Gęsior nie wywiązywał się z terminów dostawy. Po prostu olewał mnie. Czasem nawet dopiero po kilku tygodniach odzywał się, że był za granicą, że się nie wyrabiają, itp. Zamówiłam też nich Paletę ART-VISAGE -MINI-lustrzana. Pięknie wygląda, ale tylko na zdjęciu. W rzeczywistości na lustrze przy jego krańcach oraz przy wkładach cieni były odpryski, tak że można się pokaleczyć. Zgłosiłam reklamacje, ale od miesiąca nie mogę się doczekać wymiany. Nie polecam współpracy z tą firmą, zwłaszcza z jej właścicielem, Robertem Gęsiorem

    OdpowiedzUsuń
  31. gdzie można zakupić ten podkład? Na ich oficjalnej stronie nie ma takiej możliwości

    OdpowiedzUsuń