Róż do policzków GLAZEL Visage

Witam, 
po krótkiej nieobecności na blogu wracam z nowym postem w którym zaprezentuje kosmetyk marki GLAZEL Visage. Jest to róż do policzków w kolorze brzoskwiniowym  który skradł moje serce. 
Jestem wielką fanatyczką kosmetyków Glazel Visage dlatego muszę Wam opowiedzieć co nieco o tym kosmetyku. 

 Róż do policzków jest to kosmetyk który tak naprawdę nadaje całemu makijażowi charakteru i pięknie podkreśla urodę. Róż Glazel jaki posiadam jest doskonałym kosmetykiem i sprawdza sie w swojej roli. 
Z pewnościa przypadnie Wam do gustu pod każdym względem. 
Generalnie róż jak widać zamknięty jest w plastikowym opakowaniu, z transparentną pokrywką na której widnieje logo producenta. Bardzo poręczne i eleganckie. Zmieści sie w każdej torebce. 
Zapachu tego kosmetyku praktycznie nie wyczuwam wiec jest to kolejny plus. 
  
Kolor jak można zauważyć jest pięknego brzoskwiniowo-koralowego koloru który przypadł mi do gustu i króluje na moich policzkach od kliku dobrych dni. Jak widać kosmetyk nie posiada złotych drobinek a więc kolejny plus dla producenta - taka opcja spodoba się szczególnie tym którzy nie lubią nachalnego blasku na policzkach.
Róż do policzków Glazel jest kosmetykiem w prasowanej formie a więc nie powinien sprawiać trudności podczas aplikacji. Pigmentacja w tym przypadku również mnie zachwyciła, ponieważ róż jest naprawdę mocno napigmentowany a więc wystarczy delikatnie musnąć pędzlem policzki a natychmiast zmieniają swój kolor. 

Konsystencja różu jest bardzo delikatna, aksamitna w dotyku , przypuszczam że mały upadek mógłby delikatnie uszkodzić cały kosmetyk, jednak nabierany pędzlem nie powoduje jakiegokolwiek uszczerbku na powierzchni. Podczas aplikacji róż troszeczkę może sie obsypywać przez co tracimy niewielka ilośc kosmetyku - mimo to uważam że jest bardzo wydajny.
Używam go już od długiego czasu jak wspominałam jednak nie widzę szczególnie dużego ubytku.
Kolor - jak dla mnie strzał w dziesiątkę - piękny koralowy odcień który nadaje promiennego efektu na twarzy i widocznie odmładza. Przyzwyczajona do ciemnych bronzerów, używając tego różu zauważyłam, że jednak róż lepiej podkreśla moje kości policzkowe i bardziej pasuje do mojego typu urody latem. 
Na skórze kosmetyk utrzymuje sie wiele godzin, wzmocniony fixerem przetrwa każda imprezę w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach. 
Uważam że jest to naprawdę bardzo dobry kosmetyk o fenomenalnej jakości, niebywałej trwałości i pięknym a zarazem gustownym opakowaniu. 
Serdecznie polecam i zapraszam na stronę producenta www.glazel.pl gdzie możecie znaleźć wiele ciekawych kosmetyków i stworzyć własne palety do makijażu :)
Marka posiada również swój funpages gdzie również serdecznie zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu i fp. Glazel Visage FB, Kliknij !



46 komentarzy:

  1. Kolor wspaniały.. gdybym miała inna cerę chętnie bym zakupiła choć niestety dla mnie róż to tylko w odcieniu miedzianym.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest naprawdę nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  3. na mnie jakoś róże nie działają jaki bym nie nałożyła nie widać go chyba przez moje różowe poliki :P z natury..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ciekawe czy by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam róż z Bell i na razie nie chcę innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ma bardzo fajny kolor i widać, że pigmentacja również jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już wiele razy wspominałam bardzo lubię firmę Glazel, jednak z tym różem się jeszcze nie spotkałam ;) Rzeczywiście widać, że jest dobrze napigmentowany i ma bardzo ładny kolor, faktycznie wpadający w koral :) Kurcze muszę się pokusić bo również zawsze stosowałam u siebie bronzery lub róże jak najbardziej wpadające w brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny odcień i wygląda na dobrze napigmentowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze nie widac na pysiu, ale kolorek jak najbardziej moj :P

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze chyba muszę spróbować, bo szukam różu idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolorek :) przejrzę sobie stronkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień różu :D
    Bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek <3
    Mam z Glazela paletę cieni i jeden cień dodatkowy osobno, właśnie w takim opakowaniu, jak ten róż i powiem Ci, że to opakowanie mnie urzekło, na żywo jest jeszcze bardziej eleganckie i aż chce się zamkniętego w nim kosmetyku używać ;)
    Muszę kiedyś skusić się na ich róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, mam nadzieję, że już nie wieje u mnie nudą ;)
      Zapraszam na nowego posta :)

      Usuń
  14. Jeśli się skusisz na szczotkę TT to mam nadzieję, że będziesz zadowolona, naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda rewelacyjnie i jaka świetna pigmentacja. Ciekawe jak prezentuje się na buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ładnie,ale ja akurat różu nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały kolorek, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Róż jest przepiękny, w ogóle mam chcicę na Glazela, ale jeszcze mnie nie stać. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wiem co kupię mój róż już się kończy a skore ten tak zachwalasz to będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  20. odcień cudny, w moje łapki właśnie wpadł prasowany róż od Joko - jestem go strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. calkiem mocny...balabym sie go :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolor :) Chyba się w końcu skuszę na coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolorek, marki w ogóle nie kojarzymy, hihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor śliczny ;) W ogóle mają ciekawe kosmetyki, zwłaszcza cienie, ale póki co dla mnie za drogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek różu jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze nie tak dawno nie uzywalam rozu, a teraz nie moge bez niego zyc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przypada mi do gustu jego kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny! możliwe, że jak skończy się mój nowy róż, to wypróbuje ten :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny kolor -szkoda, że nie potrafię posługiwać się różami /bronzerami i rozświetlaczami też nie :( /

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek ma śliczny ale niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny odcień różu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny kolor tego różu :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny masz kolorek tego różu :) ja go również posiadam, ale kolor mam takie mega mocno różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. U Ciebie na blogu po raz pierwszy zobaczyłam kosmetyki tej marki. Jeszcze nigdy żadnego nie miałam, ale coraz większą mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Róże nie lubią się na mojej twarzy zbyt długo trzymać, może ten byłby dla mnie dobry? Fajny jest ten kolor, chociaż jestem ciekawa, czy są inne jego odcienie.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń