Galaxy makeup


Witam serdecznie, dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam makijaż Galaxy :)
Nie wiem skąd akurat taka nazwa - chyba przez te niebieskie drobinki MUG :)
Przygotowałam również tutorial który mam nadzieję przybliży Wam to jak wykonać ten makijażyk.
Zapraszam do dalszej części posta !

 Uwielbiam robić dla Was tutoriale, nie wiem czy są one komukolwiek potrzebne ale je dodaję :) Nowa pasja ha ha 

 1. Na ruchomą część powieki aplikujemy czarny cień 
2. Przy pomocy pędzelka do blendowania rozcieramy czarny cień wyciągając go nieco w kierunku łuku brwiowego, jak na stepie 2.
3. Cień żółty i pomarańczowy apikujemy tuż nad cieniem czarnym.
4. Granatowy pigment MUG aplikuję na cały czarny cień, dokładnie go rozcierając.
5. Linię wodną oka podkreślam białym cieniem wyciągając go w zewnętrznym kierunku jak na powyższym zdjęciu.
6. Oprócz białego cienia na linii wodnej dodajemy odrobinę czarnego cienia tak aby podkreślić oko.
7. Na biały i czarny cień aplikowany na linii wodnej dodajemy również granatowego pigmentu.
8. Przed ostatnim krokiem jest wykonanie czarnej kreski eyelinerem na górnej powiece(w dowolny sposób)
9. Tuszujemy rzęsy i gotowe :)

Jeżeli spodoba Wam się ten makijaż poprosze o serduszko na mojej Makeupgeek Gallery :)http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/galaxy-makeup-makeupgeek/

* * *
Chciałabym się również pochwalić, że zostałam Ambasadorką Ori-Team.pl !!! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. Bardzo chciałabym  abyście dołączyli o fanów Ori-Team.pl na FB Ori-Team na Fb ! Kliknij tutaj ! Z każdym fanem zwiększają się szanse na wygranie wielu atrakcyjnych niespodzianek w postaci kosmetyków Oriflame !
Działalność Ori-Team.pl jest o tyle bardziej dla nas korzystna że możemy kupować kosmetyki dużo taniej niż u Konsultantek. Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie www.ori-team.pl !!!
 -23% na każdy produkt to naprawdę wielka obniżka dlatego warto skorzystać z uprzejmości Ori-Team.pl i cieszyć się wspaniałymi kosmetykami w niskich cenach :)


55 komentarzy:

  1. jestem zachwycona makijażem! Fajny ten galaxy :)) zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba po prostu mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  3. boski - jak zawsze Gosieńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) a makijaż...znowu to samo :/ już mi się przestaje podobać to że jesteś ciągle perfekcyjna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wykonanie. U Ciebie wyglada to tak prosto szkoda że w rzeczywistości u mnie też tak nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  6. z kreską wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie galaktyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pigment daje boooski efekt :D Fantastyczny makijaż jak zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam słów na Twoje makijaże, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny efekt.biała kreska wygląa ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie, idealnie! Mistrzyni!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba widzę dość sporo u Ciebie Glazela na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny! Granatowy jest fantastyczny - całość niezwykle efektowna i perfekcyjna ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło bosko, kochana gratuluje nominacji do bloga roku, ja już na Ciebie swój głos oddałam i trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż ten niebieski jest cudny
    ja lubię twoje makijaże krok po kroku a ori team lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny!! też lubię krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż, jak zawsze, gratuluję Ambasadorko

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękny, szkoda ze nie bede umiala go odtworzyc bo jestem nim zauroczona *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Makijaż piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo estetycznie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Przepieny makijaz, te drobinki wygladaja cudownie <3

    Gratulacje!!


    ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten cień! i oczywiście piękny make up,podoba mi się ta graficzna kreska

    OdpowiedzUsuń
  23. kosmiczny makijaż :) zakochałam się w nim, chyba sama coś podobnego zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Gosiu :) makijaż fantastyczny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. makijaż przepiękny ! Gratuluje zostania Ambasadorka,ja jednak nie lubie kosmetyków Oriflame ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zwykle mnie oszałamiasz , pomysłęm wykonaniem i swoja uroda!

    OdpowiedzUsuń
  28. lubie takie makijaże. Ostatnio granat polubiłam i jak mam okazję to coś nim maluje :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny makijaż,podoba mi sie bardzo :)
    zapraszam na konkurs z marką Wellreal u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki piękny makijaż :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely eyesmake-up!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny, i jak zawsze idealnie dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  33. kosmiczny makijaż?!genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. makijaz uroczy! uwielbiam niebieskosci, granaty....

    OdpowiedzUsuń
  35. o rany jaka Ty tutaj jesteś zmysłowa !! <3 pięknie wykonany makeup! i cudnie do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  36. beautiful makeup!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń