Głebia spojrzenia Podwójna kredka rozświetlająca Rouge Bunny Rouge + makijaż !

Witam, 
dzisiaj zaprezentuję Wam nowość w moim kuferku kosmetycznym. Kosmetyk o którym opowiem powinien znaleźć się w Waszych kuferkach a to głównie dzięki wielozadaniowości i trwałości. Mowa o dwustronnej kredce rozświetlającej do oczu marki Rouge Bunny Rouge. Poniżej przeczytacie recenzje o tym produkcie oraz makijaż z jej użyciem. Ja osobiście jestem nią zachwycona !

Podwójna kredka rozświetlająca jest absolutnym HITEM w tej kategorii i nie ukrywam że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Jej mocna pigmentacja powinna zaspokoić gusta każdej, nawet bardzo wymagającej klientki. Lśniąca, mlecznobiała końcówka doskonale posłużyła jako rozświetlacz łuku brwiowego oraz wewnętrznych kącików oka, natomiast druga, różowa końcówka to doskonała alternatywa dla tradycyjnych białych kredek. 

Zapytacie dlaczego ? Otóż wiadomo biała kredka to biała linia wodna, jednak czasem może spowodować że jej nadmiar lub nieumiejętna aplikacja wprowadzi wiele zamieszania w makijażu i może zepsuć finalny efekt. Różowa kredka na linii wodnej sprawi że makijaż będzie wykończony w naturalnych barwach tzn. różowa doskonale dopasowuje się do koloru skóry a skóra wiadomo biała nie jest. Efekt jaki uzyskamy z jej pomocą jest bardziej świeży niż sztuczny. Oko jest optycznie otwarte a makijaż dzienny staje się jeszcze bardziej efektowny. Oprócz oczywistego użycia kredki rozświetlającej można ją wykorzystać na kilka innych sposobów takich jak aplikacja na twarzy w strefach które chcemy rozświetlić, np: wokół ust aby zaznaczyć idealny kontur czy na policzkach - zastępuje rozświetlacz - mowa oczywiście o perłowo-mlecznej końcówce - nie różowej. Naprawdę kosmetyk do zadań specjalnych !

U mnie kosmetyk sprawdził się doskonale i zapewne będzie częstym gościem w makijażu. Na uwagę zasługuje fakt, że jako wrażliwiec ten kosmetyk nawet w minimalnym stopniu nie podrażnił moich oczu ani skóry wokół oczu. 
Kwestia konsystencji również na wielki plus - obydwie końcówki są bardzo miękkie jednak nie są kruche. Aplikacja na linię wodną lub pod łuk brwiowy jest czysta przyjemnością , kredka jak wspomniałam jest miękka przez co nie muszę obawiać się że podrażnię oko które jest bardzo podatne na"uszkodzenia" . 
Trwałość - jakże ważna sprawa - i tutaj mnie nie zawiodła ! Zarówno mlecznobiała jak i różowa końcówka kredki jest bardzo wytrzymała i nie ściera się przez cały dzień. Naprawdę jestem mile zaskoczona tym produktem ponieważ jest idealna pod każdym względem !

Cena: 101,55 zł


  
A kredka w akcji sprawdza się następująco : 


Jeżeli chcecie wiedzieć jak wykonać ten makijaż mogę dodać krótki , bardzo szybki tutorial !
Z tej okazji chciałabym również zaprosić Was na mojego prywatną stronkę na której prezentuję swoją prace, makijaże klientek(których nie publikowałam na blogu) oraz moje propozycje.
Stronka ma dopiero 2 dni stąd niewielka ilośc prezentacji !

http://www.malgorzata-makeupartist.blogspot.com/ Będzie mi miło jak zaobserwujecie moją stronkę oraz polubicie funpages na fb :https://www.facebook.com/Malgorzata.makeup.artist?ref=hl :)

Serdecznie pozdrawiam i chcę Was poinformować że na wszystkie komentarze staram się odpowiadać tak szybko jak mi czas pozwala a tam gdzie jeszcze nei zajrzałam  - będe niebawem na pewno !

22 komentarze:

  1. Gdyby nie cena już bym ją kupowała a tak- jednak się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt, szkoda, że jest taka droga...;/

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny makijaż *.*
    kredka fajna, ale ta cena....... straszna :)
    ja właśnie kupiłam kultową kredkę z NYX Milk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja bardzo kusząca szkoda tylko że cena jest tak wysoka :( Ale makijaż jest obłedny, teraz muszę zbierać szczenkę z podłogi. BARDZO mi się podoba i widać fajne efekty kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chętnie zobaczyłabym tutorial:) jestem ciekawa jakiego bronzera użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie efekt jest rewelacyjny ale cena zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka mnie nie urzekła, ale makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idz jutro tak na randke ze swoim mezczyzna . koniecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajkna kredeczka, makijaż cudowny jak zawsze ale niestety dla mnie cena z kosmosu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż i kredka..ale szczerze to trochę za droga jak na kredkę - jak dla mnie :( Jak będę już profesjonalną wizażystką to może wtedy zmienię zdanie heh

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie, ale ta cena... chyba wolę już Benefitową kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana! pięknie ci w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż jak zwykle cudowny! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, świetnie się prezentuje na oczach ;) Prześliczny makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny!śliczne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym nawet nie potrafiła jej dobrze użyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż. kolory jesienne, pięknie wycieniowane. super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle...CUDOWNIE :D

    OdpowiedzUsuń
  19. z taką ceną nie dziwota, że kredka działa cuda :D jakbym ja kupiła i tak by nie było to bym się wściekła ;)
    Przepiękny makijaż, zresztą jak wszystkie które zdążyłam zaobserwować na Twoim blogu. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń