Jesienny facepainting + rzęsy KKCenterHK

Witam, 
dzisiaj post makijażowy z prezentacją fenomenalnych rzęs od KKCenterHK . Model który zaprezentuje urzekł mnie głównie swoją lekkością dzięki której rzęsy są nie wyczuwalne podczas noszenia.



Model rzęs jakie posiadam i które odgrywają główną rolę w dzisiejszym makijażu to ES A551 - nie wiem dlaczego ale nie mogę wejść na stronkę www.kkcenterhk.com , jednak jeżeli Wam uda się wejść na stronkę wpiszcie w wyszukiwarce ES A551 i zobaczycie jak rzęski prezentują się na stronie sklepu. 
Rzęsy są z jednej stronki dłuższe tj. od zewnętrznej części, natomiast zmniejszają się w kierunku wewnętrznej części oka. Rzęsy są bardzo lekkie w noszeniu, nie są wyczuwalne podczas dnia, są niezwykle plastyczne, można je dopasować do każdego kształtu oka. W przypadku zbyt długiego paska można je spokojnie przyciąć - z pewnością się nie zniszczą. Podoba mi się ich kształt - mocno podkręcone - bardzo naturalne.
A teraz pokażę makijaż jaki wykonałam. Ostatnio lubię ten styl makijażu jednak za każdym podejściem a raczej natchnieniem na ten styl za oknem jest pochmurnie a ap-arat nie chce współpracować :/
Efekty możecie zobaczyć na fotkach w tym poście. 
Ciekawa jestem Waszych opinii :)
Z racji nowego posta, zapraszam również wszystkie maniaczki makijażu do udziału w konkursie gdzie do wygrania są atrakcyjne nagrody. Wystarczy wykonać makijaż(Odnośnie makijażu:
- ma być to najbardziej kolorowy, szalony makijaż jaki przyjdzie wam ochotę zrobić. Chodzi tutaj o inwencję twórczą. Kolor jest podstawowym wyznacznikiem. W końcu mamy coś uczcić. )
, wysłać go do 13.09.2013r. i czekać na wyniki :)


Pozdrawiam serdecznie !
U mnie na Fb nowy konkurs !!!! Zapraszam do paska bocznego czyli na skróty do funpages :)

44 komentarze:

  1. Ciekawy make-up. Co Cię zainspirowało?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie makijaże i rzęsy są super powiedz mi jakiego ty użyłaś białego cienia? bo jak widzę jest bardzo napigmentowany a ja takiego poszukuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię rzęsy, które wyglądają naturalnie, nie są przesadzone ani ordynarne (że tak to ujmę) :) Makijaż taki fantazyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kobieto co Ty masz za pomysly to wielki szacun w Twja strone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to się prezentuje, naprawdę. I dołączam się do wcześniejszego pytania - co to za biały cień? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że dziś czytam tego posta w sobotę wesele a takie rzęsy by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam,ja na bank bym czegos takiego nie zmalowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem że efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra! nic, tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy, piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous!! beautiful details
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle jestem zachwycona pomysłowym makijażem!! :) Rzęsy wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż kojarzy mi się z jakimś elfem lub motylem :D Świetny! A rzęsy rzeczywiście ładnie wyglądają, tak w miarę naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż kochana;* dawno mnie nie było spowodu bardzo aktywnych wakacji!:) Ale wracam pełna sił !:))
    Świetne sa te rzęski kurcze nigdy nie umiałam sobie takich przykleić;D

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem skąd czerpiesz pomysły na makijaże, ale życzę Co, by źródło inspiracji nigdy się nie wyczerpało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ty masz talent :) Chciałabym kiedyś trafić w Twoje ręce, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie :) Mam te same rzęsy, są boskie :)
    buźki :**

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny i finezyjny makijaż :) tylko kusi mnie zablokowanie w nim brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brwi zablokujesz a) sposób ekonomiczny - rozmoczonym mydłem w kostce (najlepiej szare) b) specjalnym zestawem do blokowanie brwi np. Kryolan :) czekam na efekty

      Usuń
  19. Makijaż fantastyczny!
    Ja już od paru dni planuje zmalowanie czegoś na ten konkurs! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. rzęsy wyglądają świtnie, niczym naturalne.
    Bardzo ciekawy makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  21. szukam swoich ulubionych doklejanych rzes :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy makijaż, a takich rzęs nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Robi wrażenie, bardzo podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, kolejny raz Gosiu musimy napisać, że jesteś przeeee...kreatywna:)) i doskonała w tym co robisz. Masz prawdziwy dar;*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż a rzęski niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co istotne w tych rzęsach, mają bezbarwny pasek i tu plus! :)
    O makijażu można by długo rozprawiać, wszyscy już powiedzieli, że świetny, cudowny i ja sądzę tak samo! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są te rzęsy. Natomiast Twój makijaż jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejny świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie to wygląda, masz Ty talent Dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boski makijaż ♥

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń