Makijaż w barwach jesieni z kosmetykami Glazel Visage

Witam, 
dzisiaj zapraszam na posta makijażowego z udziałem cienia wypiekanego marki Glazel Visage. 
Cień jaki odgrywa role główna w makijazu jest w kolorze wg mnie koralowym z połyskiem - jednak nie tym tandetnym- tylko wyjątkowym !
Serdecznie polecam kosmetyki Glazel Visage które spełniły moje oczekiwania w 100 % :)
Zapraszam na tutorial tego makijażu.
  
Cień który jest głównym elementem tego makijażu to Glazel Visage. 
Cień ten spełnil wszelkie moje oczekiwania. Jego mocna pigmentacja pozwala na uzyskanie mocnego, intensywnego koloru na powiekach przez co nasz makijaż jest jeszcze bardziej wyrazisty. 
Cień wypiekany z reguły nakładam na mokro i tak w tym przypadku uzyskałam bardzo mocny koralowy kolor o metalicznym wykończeniu z delikatnymi, złotymi drobinkami. Kolor idealne do makijażu ślubnego i wieczorowego. 
Cień jest bardzo trwały, na powiece utrzymuje się przez wiele godzin, nie wymaga również poprawek w ciągu dnia. Kosmetyk doskonale współpracuje z pędzlami do makijażu oraz moja skórą. Mimo, że nakładany na mokro pozwala na dokładne roztarcie granic miedzy cieniami oraz stworzenie oryginalnego looku. Cień ten jest bardzo wydajny. Używam go juz od dluzszego czasu podczas własnych makijaży, makijaży klientek , a jego zużycie jest praktycznie znikome. Bardzo chciałabym mieć cała gamę kolorystyczną tych cieni ponieważ są niesamowite i bardzo oryginalne. Zasługują na ogromne pochwały.

Cena: ok.30zł  jednak  zamawiając paletę cieni wypiekanych cena za pojedynczy cień jest znacznie niższa
Serdecznie polecam.


1. Na powiekę pokrytą baza aplikuję złoty cień IKOS Ls7 w wewnętrznym kąciku
2. Pozostałą cześć ruchomej powieki pokrywamy cieniem koralowym w moim  przypadku był to Glazel Visage - cień wypiekany
3. Granicę pomiędzy częścią ruchomą oka a tą nie ruchomą pokrywamy cieniem brązowym.

 4. Zewnętrzny kącik oka podkreślam czarnym cieniem
5. Dolną powielę podkreślam jasnozielonym cieniem Sleek.
6. Linie wodną oka podkreślam dodatkowo czarną kredką. Rozcieram granicie między cieniami na całej powiece.

7. Na koniec robimy czarna kreskę eyelinerem
8. Tuszujemy rzęsy.


W tym makijażu użyłam również sztucznych rzęs od KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com/p10766/ES-Handmade-Black-Right-and-Left-Luxuriant-Middle-Eyelashes/product_info.html

Uwielbiam te rzęsy głównie za to że sa bardzo elastyczne, idealnie dopasowują się do kształtu oka. Podczas noszenia są praktycznie niewyczuwalne a to ważna cecha , bo która z nas lubi cięzkie i przeszkadzające rzęsy ?
Serdecznie polecam !!!

37 komentarzy:

  1. Prześliczne kolorki, świetne połączenie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są kolory tych cieni i makijaż, jaki z nich wyczarowałaś ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie kolorów :)
    i perfekcyjna kreska !
    Fajnie,że opisałaś makijaż krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow czad, żebym ja tak umiała

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten koral jest śliczny i wg masz śliczne oczyska

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny,choc róż mi sie z jesienia jakos nie kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka kojarzy mi sie z jesienią:) wiec moja wyobraźnia tak zadzialała :)

      Usuń
  7. cudowny makijaż:) na pewno wykorzystam go na swojej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wytwrony i szykowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny makijaż, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, rozświetlony makijaż. Lubię perłowe wykończenia. Satyna jest super i mat też, ale czasem lubię błysk na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki bardzo fajnie dobrane, piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten koralowy cień:)
    a makijaż jak zawsze 10/10:)
    po prostu piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory dobrałaś i świetnie połączyłaś :D
    Jestem pełna zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. the green in you lower lid is perfect!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko to fajnie zrównoważyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten cień bardzo podobny do jednego z cenii z paletki sleek oh so special. Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten różowy wypiekany cień jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż! prezentuje się naprawdę dobrze, fajnie, że połyskuje

    OdpowiedzUsuń
  19. W pracy mamy paletkę 9 cieni wypiekanych. Kolorek który pokazałaś jest prześliczny, bardzo lubię go używać przy wykonywaniu makijaży. Pięknie wygląda na powiece co zresztą zaprezentowałaś. Ahh gdybym mogła Ci go podkraść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o nowy post to zaplanowałam jutro go przygotować :) Prywatne sprawy odciągnęły mnie od komputera dlatego takie pustki u mnie :)

      Usuń
  20. Ta zieleń mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, jak zwykle cudnie <3 Uwielbiam patrzeć, na Twoje cudne oczy <3
    Rzęsy też prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. super :) pięknie łączysz kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale się normalnie zakochałam cudny w sobotę czeka mnie mała imprezka i już wiem że postaram się sobie go zmalować. Tylko jak to wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ale śliczny!! zrób mi taki!!:D zazdroszczę:)i bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż :) Ale u Ciebie to nie nowość, bo wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta kreska- perfekcja w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna jest ta firma, świetne kolory. A makijaż jak zwykle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń