Makijaż z Amorkiem

Witam i od razu przechodzę do konkretów. Otóż jak wiecie na rynku kosmetycznym jest dostępnych wiele rodzajów rzęs które pozwolą na upiększenie makijażu. Ja w tym poście zaprezentuję rzęsy papierowe pokryte delikatnym welurkiem. 

Uważam, że taka propozycja awangardowego zdobienia jest naprawdę ciekawa. Zapraszam również n a stepik makijażu Amorkowego !
Same rzęsy są naprawdę bardzo komfortowe w noszeniu i nie powodują uczucia dyskomfortu. Są praktycznie niewyczuwalne w porównaniu do niektórych rzęs dostępnych na rynku. Efektowne i komfortowe - robią naprawdę duże wrażenie!


Zapraszam na makijaż krok po kroku !
1. Standardowo nie muszę nikomu zapewne przypominać, aplikacja bazy pod cienie aby wzmocnić i zintensyfikować kolor każdego cienia. Wewnętrzny kącik oka pokryłam opalizującym kremowym cieniem IKOS
2. Środkową część powieki ruchomej pokryłam jasnoróżowym cieniem matowym Glazel Visage
3. Zewnętrzną cześć powieki ruchomej podkreślam cieniem matowym Glazel Visage w kolorze fuksji
4. Zewnętrzną cześć powieki ruchomej na cień fuksjowy aplikujemy cień w kolorze fioletu , w tym przypadku równeiz Glazel Visage 
5. Rozcieramy granice pomiędzy cieniami
6. Białym cieniem lub kreską wykonujemy linie przy zewnętrznej części powieki(tak jak na zdjęciu)

7. Linię wodną oka podkreślamy biała kredka Rouge Bunny Rouge oraz wzdłuż linii rzęs aplikujemy czarny cień który można nałożyć również na powiece ruchomej oka powiększając tym samym całe oko.
8. Na górnej powiece wykonujemy czarna reskę
9. Tuszujemy rzesy.

Ostatnim etapem makijażu jest doklejenie rzęs z Amorkiem... i oto efekt..jak Wam się podoba ?

Czekam na Wasze opinie :)

Jakość zdjęć nie jest zachwycająca, ze względu na brak dobrego oświetlenia podczas tych pochmurnych dni :/ Mam nadzieję że mi to wybaczycie :)

43 komentarze:

  1. ale fikuśne rzęsy :D śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają świetne, wyobrażam sobie że rzęsy są bardzo lekkie ;) Makijaż super, bardzo lubię makijaże w różach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niecodzienne, teatralne, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, przestraszyłam się że ten amorek to jakiś pająk ;)
    nie przekonują mnie te rzęsy...

    ale makijaż sam w sobie śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, a rzęsy obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super, takiego cuda jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaCie nie widziałam jeszcze takich ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe do jakieś sesji zdjęciowej:)Fajnie się prezentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż sliczny, ale te aniołki rzeczywiście jak pająki z daleka wyglądają:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym dala amorki w zewnetrzny kacik :D tez by bylo super.:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki amor! Padłam, cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego typu rzęsy, jakoś mi się nie podobają, lubię wymyślne ale nie aż tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten amorek trochę tam przeszkadza, ale poza tym makijaż bardzo ładny zresztą jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wątpię, bym wytrzymała choć minutę z takim ustrojstwem. Mimo pięknego makijażu oka amorek wszystko psuje;) oczywiście to moja skromna opinia (:

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny makijaż:) a sztuczne rzęsy bardzo oryginalne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne cudny makijaż i super rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie to ma bardzo fajne krycie(ale np.trądziku nie zakryje).Ma niestety bardzo lekką konsystencje i szybko się sciera czy tez utlenia, nie gruntuje się tak jak revlon, nie zawiera drobinek, troche mnie po nim wysypało. Nie jest to płaski mat ale też twarz się po nim nie świeci. Zachowuje się bardzo naturalnie a mam cerę tłustą. Przy tym podkładzie czego nie miałam przy żadnym innym czuje taki wilgotny film na buzi , jakby miało zaraz mi coś spłynąć(niekomfortowo). Na codzień jest fajny, bo szybko i latwo sie go aplikuje. Za to daje mu ogromny plus. Ale jeżeli chodzi o mnie to przy większej imprezie bym sie na niego nie zdecydowala bo mam niedoskonałości...Dla idealnych cer może byc fajny. Ja uwielbiam mieszac revlon z Astor Perfrct Stay i to jest moj ideal podkladu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham wchodzic na Twoj blog.
    Widac ze jestes rofesjonalistka, robisz swietne makijaze i choc jakosc zdjec nie jest jakas wypasiona czy wyrobana w kosmos makijaz wyglada pieknie, nie widac obroki programami, wszystko jest takie naturalne i takie piekne, ze az sie chce powiedziec innym blogerkom Bierzcie z NIEJ przyklad !

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak do zdjęć fantastyczny, pełen profesjonalizmu... ale z takimi rzęsami bałabym się wyjść na ulice, bo można jednak kogoś wystraszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Widzialam wlasnie kiedys takie gdzies, jednak niegdy
    nie mogla sobie wyobrazic jakby to polaczyc z kolorowym cieniem bo zazwyczaj
    postac wycinanki bylam na srodku lub koncu. Twoje jednak sa swietne
    i bardzo fajnie wygladaja z kolorem <3

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow, ale są śmieszne :) A makijaż jak zawsze obłędny ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam papierowe rzęsy jednak gdy juz używamy takich rzęs wedle mnie na oku musi być minimalizm;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam takich zdolności jak Ty, jednak te rzęsy nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super makijaż, kreska jak zawsze bezbłędna <3 Mam nadzieję, że i ja kiedyś dojdę do takiej wprawy :) Niestety takie wyciągnięcie kreski nie dla mnie, bo mam opadająca powiekę, która załamuje się nisko w zewnętrznym kąciku :(

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny look ;) taki teatralny bym powiedziała :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ale słodki :) podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. hehe bardzo pomysłowe :) Całośc urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śmieszne rzęsy!makijaż jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie te rzęsy się nie podobają...na miniaturce wygląda jakbyś na oku miała jakiegoś robala ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :) Mi się podoba. Nie na codzień ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne rzęsy i piękny makijaż, oczka wydają się dzięki niemu takie wypoczęte i spojrzenie "świeże"

    OdpowiedzUsuń
  33. rzęsy najlepsze!
    zapraszam
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe, ale nie wiem czy przy normalnym noszeniu ta innowacja nie byłaby irytująca...

    pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim rozdaniu:

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ słodkie rzęski!
    Pozdrawiam - WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo oryginalne te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń