Makijażowy Blog ROku 2013 !!! - Nominacja

Witam serdecznie, 
chciałabym się pochwalić że zostałam a raczej mój blog został nominowany do MAKIJAŻOWEGO BLOGA ROKU 2013  przez Makeupownię :) Jest to dla mnie juz wielki sukces i chciałabym się nim z Wami podzielić bo to dzięki Wam jestem i działam na blogspocie :)

Jeżeli macie ochotę i chwilkę czasu a lubicie czytać mojego bloga i oglądać makijaże zachęcam Was do oddania głosika klikając w poniższy link i wpisania w komentarzach "GŁOSUJĘ" , lajki nie są brane pod uwagę tylko komentarze. Głosować można do 25 października 2013 roku !!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=625616324126642&set=a.625614017460206.1073741832.485085508179725&type=1&theater

Tymczasem wracam do pisania recenzji oraz do odwiedzania Waszych blogów :)

14 komentarzy:

  1. I głosik ode mnie poleciał :)
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3mam kciuki, mam nadzieję, że wygrasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki ;) jak tylko zobaczyłam, że jesteś to oddałam głosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane oczywiście, talenty trzeba wspierać!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje zasluhujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dziwię się wcale Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i powodzenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również głosuje :) i trzymam kciuki !!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam :) Należy Ci się!

    OdpowiedzUsuń