Paradise makeup

Witam,
dzisiaj zapraszam na kolejny makijaż który wykonałam kilka dni temu na konkurs u make-upownia.blogspot.com w którym otrzymałam wyróżnienie - Kasiu bardzo Ci dziękuję :)
Zapraszam na bloga Kasi - znajdziecie tam wiele ciekawych inspiracji oraz wspaniałe makijaże.
Ten makijaż miał być tworem mojej wymarzonej podróży a inspiracją była rafa koralowa która zachwyca z każdym zdjęciem.
Osobiście jestem zdania, że ten makijaż zupełnie nie pasuje do  mojej twarzy, wyglądam w nim co najmniej śmiesznie :) No trudno nie każdy makijaż pasuje do każdego typu urody :)

Zapraszam również do mojej makijażowej galerii dostępnej pod linkiem : Gosia-makeup na Makeupgeek.com gdzie możecie bez rejestracji oddać głosik na moje makijaże :) Z góry dziękuje za wszystkie oddane mi serduszka :)
Teraz uderzam na Wasze blogi mimo że jestem bardzo ale to bardzo zmęczona po dzisiejszej pracy :)
Pozdrawiam i przypominam o konkursie z Ori-Team.pl :

48 komentarzy:

  1. prześlicznie może tutek z wykonem ,cudnie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili wykonam w pdoobnych kolorkach bo aktualnie nie mam takowych zdjęć :)

      Usuń
  2. Super :) lubie takie kolory. Masz wspaniala wyobraznie i warsztat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to jest niesamowite stworzyć taki makijaż, naprawdę wygląda jakby był jakoś graficznie komputerowo zrobiony, a tu własnoręcznie, jestem za każdym razem pod coraz większym wrażeniem!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za uznanie :) staram sie ile mogę aby Was zaskakiwac i czytac takie własnie koemntarze. Dziekuję :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:)I powiem krótko: kolejny Twój makijaż i kolejne wow! Jestem oczarowana Twoimi pracami. A buzię masz taką śliczną i gładziutką jak laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. raj dla moich oczu ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowo, pięknie! Bardzo lubię Twoje makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jak sama nazwa wskazuje - rajski :D
    Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie wyglądasz śmiesznie. Ładnie Ci w nim i jak zwykle jest perfekcyjnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi wrażenie ten makijaż :) co to za biały cień? Idealna biel! Podbijałaś go może białą kredką?

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny i precyzyjny make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki wspaniały makijaż.. real paradise :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dziwię się że makijaż zdobył wyróżnienie - jest świetny, jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje makijaże są tak piękne czasem aż można pomyśleć, że to komputerowiec tak piękne są ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wow. też bym Ci dała wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Cie za te pomysly !!:*
    kochana robis z lampą bezcieniowa zdj?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnienie w pełni zasłużone, makijaż jest kreatyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale wszystko perefekcyjnie wyglada, !!!ja bym w zyciu nie potrafila tak rowno zrobic makijazu !

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity makijaż! Gratuluję i w ogóle się nie dziwię, że dostałaś wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny rajski makijaż:) Gratuluje wyróżnienia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny!! Nie moge, jakie te Twoje makijaże są genialne . . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje makijaż wyglądają tak fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja głowa jest chba pełna pomysłów...no takie cuda wymyślać??? kto to słyszał??? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś niesamowita, podziwiam :) zawsze super pomysły i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne cieniowanie i ogólnie pomysł:) zazdroszczę tak wprawnej ręki:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak rajski ptak! :)
    Gratuluję wyróżnienia -należało się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie wyszło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. perfection!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest rewelacyjny !! Jak ja uwielbiam Twoje makijaże...
    Całuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Magiczny! Bardzo mi się podoba, zresztą jak wszystkie Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny, masz pomysł;)
    gratuluje kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja uważam że wyglądasz w nim conajmniej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń