Pastelowy makijaż ślubny

Witam, 
dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować makijaż ślubnych w kolorach wg mnie typowo klasycznych - czerń, beż, łosoś. Zestawienie kolorystyczne uważam bardzo typowe na taką okazję.
Oczywiście można go wykorzystać na wiele  innych okazji !

Makijaż jaki Wam zaprezentuję opiera się głównie na mocnym podkreśleniu zewnętrznej części oka oraz nieruchomą część powieki, natomiast część ruchoma oka bazuje na jasnych, pastelowych kolorach które nadają prawdziwego szyku.


Kosmetyki jakie użyłam :

* Rouge Bunny Rouge Mleczna akwarela
* sypki puder Glazel Visage
* bronzer Mariza
* biały cień Enjoy
* brązowy cień Sleek Matt
* łososiowy cień Mariza
* pomadka Max Factor Lipfinity
* tusz do rzęs Oriflame
* eyeliner Miss Sporty

Teraz uciekam na Wasze blogi ! 
Zapraszam również na moją druga stronkę : www.malgorzata-makeupartist.blogspot.com , znajdziecie tam makijaże moich klientek ! Seredecznie zapraszam !

70 komentarzy:

  1. Przecudowny! Chętnie taki bym sobie zrobiła na swój ślub! Jest IDEALNY :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zmalowałaś cudo ! już wiem, co zagości na moich powiekach TEGO dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny!! idealny!!
    bardzo mi się podoba
    jak laleczka Barbie wyglądasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż, ja chyba jednak bałabym się tej czerni i zamiast tego wybrała głęboki brąz, ale tylko w wersji ślubnej, na wszystkie inne okazje wykorzystam go tak jak zaproponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest genialny i perfekcyjny. Musze poprobowac bo to zaprawde klasyk na slub czy inna piekna okazje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tym make upie! zazdroszczę kredki :)bo jest moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze Kochana dałaś czadu :) sama chętnie umalowałabym się tak na mój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co tu tutaj duzo gadac jak wystarczy jedno słowo ! piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. JESTEM POD OGROMNYM WRAZENIEM TWOJEGO TALENTU I TWOJEJ URODY

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo elegancko
    pięknie wyprofilowana twarz i świetnie podkreślone oczy

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż :) czym robisz zdjęcia jak mogę wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja 26 grudnia ślubuję prze d ołtarzem i sie właśnie coraz bardziej zastanawiam nad makijażem, ale podejrzewam, że będzie delikatny i dość naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem po ślubie cywilnym - we wrześniu strzeliła nam 3 rocznica ślubu ;))

      Usuń
  13. krem polecam bardzo, szybko radzi sobie z wypryskami
    ale jak często Ci się pojawiają na skroniach to za mało nawodniona jesteś, pij a nie będą tam wyskakiwały ;) miałam to samo
    na brodzie to hormonalne ;) ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś nie wiedziałam ;) do czasu aż na kilku portalach nie znalazłam mapek twarzy
      sprawdzałam które pkt. twarzy za co odpowiadają i u mnie się sprawdziło...

      pij ;) szczególnie zieloną herbatę polecam ;)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że pomoże Ci tak jak i mi ;)
      rumianek jeszcze polecam ;)) szczególnie na wieczór ;)

      Usuń
  14. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę ze każda panna młoda byłaby zadowolona z takiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny niesamowity makijaż. Pięknie rozcierasz cienie!
    Oj moja droga, nie chcę pisać postów zapychaczy a nie mam zbyt wiele czasu na coś konkretnego. Dziś zabrałam się za nowy post, ale ciągle coś i pisałam go po troche pół dnia. Teraz mam zamiar go skończyć i opublikować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonały makijaż, każda panna młoda będzie zadowolona jeśli trafi w Twoje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż...sama jestem zwolenniczką właśnie takiej mocniejszej wersji slubnej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny makijaż :)
    co do dermacolu, zerknij na allegro, cena ok. 20-30 zl bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna wersja slubna , wyraznie podkreslone oczy ale jednak kolory daja efekt subtelnosci ! przepiekny !

    OdpowiedzUsuń
  21. jest super! chętnie bym się tak pomalowała na ślub lub inną podobną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny, perfekcyjny :D
    Idealny nie tylko na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kazdy Twoj makijaz ma charekter I widac w nim Twoja reke
    ma w sobie cos specjalnego I nie powtarzalnego
    naprawde uwielbiam Twoje makijaze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, jest mi niezmiernie milo czytać takie komentarze :)

      Usuń
  24. Świetny :) Chyba sobie jutro coś takiego stworzę, wprawdzie do pracy, a nie na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaniemówiłam...prześliczny! Strasznie, strasznie mi się podoba! Pięknej kobiecie z uzdolnieniami w każdym makijażu jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję zarumieniłam się strasznie <3

      Usuń
  26. jest śliczny! zrób mi taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na południe, bedziesz miec jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  27. cudowne.. aż sama spróbuję zmalować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twój makijazyk :) poprosze o link jak juz będzie :)

      Usuń
  28. Oj leniuchuje leniuchuje.. jeśli dobrze pójdzie postaram się od przyszłego miesiąca tak uczciwie pisać posty. Póki co wybieranie przedmiotów do matury no i robię prawko.. jeszcze testy do zdania i będę "wolna".. :)
    Makijaż cudo, jak laleczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I jednak skusilas sie na ten podklad z Rouge bunny rouge ? Polecasz ? ;-) Jaki masz odcien ? ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłąd jest rewelacyjny w tym tyg będzie recenzja ! a posiadam kolorek 027 - swietne krycie i lekka formuła - CUDO !

      Usuń
    2. Super:-) Czekam na recenzje.

      Usuń
    3. Super:-) Czekam na recenzje.

      Usuń
  30. Przepiękny, moje kolory <3, jak dla mnie ideał na ślub!!!
    Szkoda, że mam już TEN DZIEŃ za sobą, bo teraz inaczej bym sie umalowała niż wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ śliczny!!! a cieszy mnie jeszcze bardziej bo widze ,że naprawdę przydaje ci sie biały cień z Enjoya :)
    Piekny mejkapik! a Tobie bardzo w nim do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniały, uwielbiam takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój ślubny był w brązach i złocie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż! Masz talent kobieto ;-) Idealny łososiowy cień.
    Będę zaglądać
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczny! poza tym nie mogę się napatrzeć jak pięknie wygląda Twoja cera *.* jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny, piękny, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny make-up! :)
    Ładnie podkreśla kolor tęczówki!
    Pozdrawiam - WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pasuje Ci ten makijaż :)
    na ślub jest na prawde idealny,bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mogę się napatrzeć na Twoją nieskazitelną cerę!!
    a makijaz przesliczny, chyba odtworzę podobny :) :* buziaki kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny ślubny, szczerze myślę, że każda panna młoda wyglądałaby w nim zniewalająco a Tobie wyjątkowo pasuje. Wygląda jakbyś połączyła go z szarością a nie czernią.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiekny makijaż i kolorystyka taka jaką lubie!:) Tworzysz piękne makijaże, tylko pozazdrościć i pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. hej! Pięknie malujesz jestes zdolna naprawdę ! szukam maijazu na swoj slub ktory bedzie pod koniec listopada. Zamierzam sie sama wymalowac i chcialabym taki mocniejszy makijaz np jak ten. ale zauwazylam ze zawsze do niebieskich oczu te makijaze super pasuja :( a ja mam brazowe. Chialabym sprobowac taki namalowac ale wiem ze bedzie ciezko :( szkoda ze nie mam takich kosmetykow ktorymi Ty go utworzyłaś.Może pomieszam jakoś z paletek od sleeka .. co byś mi doradziła ?pozdraawiam.

    OdpowiedzUsuń