ROUGE BUNNY ROUGE - Morza Lśnienie Emulsja Rozświetlająca

Witam, w tym poście mam dla Was recenzję niesamowitego kosmetyku który skradł moje serce zarówno swoim działaniem jak i pięknym zdobieniem na opakowaniu i flakoniku - mowa o emulsji rozświetlającej Morza Lśnienie marki Rouge Bunny Rouge.
Nie dawno odkryłam ta markę i jestem nią wprost oczarowana !!!
Każda seria kosmetyków marki Rouge Bunny Rouge opowiada inną historię z Zaczarowanego Ogrodu.
Kosmetyki rodem z najpiękniejszej baśni - Księżniczka Rouge przekazuje nam romantyczne opowieści w postaci wspaniałych kosmetyków pięknie zapakowanych w ilustrowane opakowania.

Troszkę o marce...

"  Marka Rouge Bunny Rouge jest marką angielsko- rosyjską z arystokratycznym rodowodem. Na rynku europejskim pojawiła się w 2006 roku. W Polsce dostępna od siedmiu lat i tylko w wybranych perfumeriach Douglas. ...
RBR wyróżnia się na tle innych marek nowatorskim wzornictwem połączonym z zamiłowaniem do klasyki. Jako jedna z niewielu marek, RBR nie goni za najnowszymi trendami i nie publikuje co sezon nowej kolekcji. Każdy look opiera na wykorzystaniu istniejących już na rynku kosmetyków, czasem dodając jakąś nowinkę. ..
"Dawno temu... piękna Księżniczka Rouge śniła sen w którym spotkała psotnego Czerwonego Króliczka. Podążając jego tropem, trafiła do cudownego bajkowego ogrodu, pełnego tajemnic i zmysłowości. Króliczek oprowadził po nim Księżniczkę, odsłaniając przed nią wszystkie tajemnice piękna owego ogrodu. Księżniczka po przebudzeniu chciała koniecznie odtworzyć tą bajkową krainę i nakazała swym paziom uczynić to dla niej"



Z swojej strony mogę powiedzieć że kosmetyki są naprawdę genialne i godne uwagi ! Jakość idzie w parze z ceną i trwałością dlatego uważam że warto wydać każda kwotę na te kosmetyki.

Dzisiaj opowiem Wam o emulsji rozświetlającej Morza Lśnienie. W asortymencie marki można znaleźć 3 kolorki tej emulsji - dla bladolicych oraz tych którzy mają bardziej opalona skórę lub chcą na dłużej utrzymać piękna i zdrową opaleniznę. Ja posiadam ciemniejszą wersję czyli 009 SEA OF SHOWERS .  Kolorek jest bardzo fajny , nadaje faktycznie efekt lekkiej opalenizny wzbogaconej złotymi drobinkami.
Emulsja może posłużyć nam jako rozświetlająca baza pod makijaż, może być również aplikowana punktowo np. pod łuk brwiowy, wzdłuż kości policzkowych czy wokół ust aby zniwelować widoczność zmarszczek. Emulsja na skórze utrzymuje się cały dzień dzięki czemu możemy cieszyć sie piękną skóra przez wiele godzin.

Kosmetyk posiada standardową pojemność czyli 30ml . jest to według mnie naprawdę bardzo dużo ponieważ emulsja jest niebywale wydajna. Na skórze daje bardzo zadowalające efekty. Doskonale rozświetla twarz, nadaje jej promiennego wyglądu oraz sprawia że skóra wygląda na młodszą i bardzo zdrową. 
Klikając w to zdjęcie możecie przybliżyć je i zobaczyć dużo lepszy efekt :)

W najbliższym makijażowym poście będziecie mogli zobaczyć realne efekty emulsji w makijażu jaki wykonałam dla Was. Efekty mnie przerastają w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) Zawsze marzyłam aby makijaż jaki wykonuje na sobie lub na klientkach dał prawdziwy efekt glow - wszystkie kosmetyki jakie do tej pory stosowałam nie poradziły sobie. Dzięki tej emulsji mogę stwierdzić że makijaże wybiegowe gdzie skóra modelek jest napełniona nieprawdopodobnym blaskiem jest już w zasięgu mojej ręki ! Mogę dowolnie manewrować tym kosmetykiem uwidaczniać to co chcę i jeszcze bardziej upiększać to co naprawdę piękne !

Co mogę więcej powiedzieć o tym kosmetyku? Bardzo dużo - oprócz tego że jestem nim bardzo zachwycona i towarzyszy mi podczas każdego wyjścia muszę powiedzieć że emulsja aplikowana na całą twarz znacznie przedłuża trwałość podkładu niezależnie czy jest on z wyższej półki czy raczej typowy kosmetyk drogeryjny - w obydwu przypadkach podkład utrzymuje się bardzo długo.

Morza Lśnienie Emulsja Rozświetlająca jest kosmetykiem wielofunkcyjnym opartym na wodzie, wzbogacona m.in. ekstraktem z melisy, wit. E, kwasem hilauronowym czy minerałami daje skórze znacznie więcej niż tradycyjna baza pod makijaż.Dzięki aktywnym składnikom możemy upiększyć nasza skórę oraz odpowiednio o nią zadbać. Obecność kwasu hialuronowego w kosmetykach sprawia że nasza cera się nie przesusza i nie traci wody natomiast melisa znana z właściwości uspokajających dodatkowo łagodzi podrażnienia i może redukować opuchliznę. Oczywiście o tych kojących właściwościach przekonałam się na własnej skórze - skóra po kilku aplikacjach stała się zrelaksowana i widocznie zdrowa. Skóra wokół oczu stała się jędrniejsza a opuchnięcia spowodowane przemęczeniem całkowicie zniknęły. 
Uwielbiam ten wielofunkcyjny kosmetyk ponieważ zaspokaja moje makijażowe zachcianki w 100 % . Chciałam aby skóra była rozświetlona i młodsza - efekt zauważalny natychmiastowo. Oprócz tego że kosmetyk dobrze się sprawdza w swojej roli , cieszy również moje oko. Jako ogromny wzrokowiec Rouge Bunny Rouge zadbał również o opakowanie - CUDOWNE zdobienia rodem z najpiękniejszej bajki uwiodły mnie na tyle że całkowicie się im oddałam i jest to moja kosmetyczna miłość od pierwszego wejrzenia !!! Uwielbiam klasykę która sprawia że sama czuje się elegancko i gustownie. Takie kosmetyki to istny skarb dla urody.

Cena: ok. 219 zł

Zapraszam również na Facebooka gdzie poznacie asortyment marki oraz możecie wygrać fajne kosmetyki. Z przekroczeniem każdego setnego lajka spośród lubiących profil RBR rozlosowane będą nagrody niespodzianki !!! Ja tą emulsję zdobyłam właśnie na FB Rouge Bunny Rouge za co bardzo dziekuję !

24 komentarze:

  1. Interesująca i ma bardzo fajne opakowanie, już nie mogę się doczekać jak zobaczę jej debiut w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny produkt, tylko cena odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena zaporowa. Chyba przez to sie nie zdecyduje na zakup , a szkoda bo to cudenko nawet z wygladu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swatch na ręce wygląda naprawdę zachęcająco, taki efekt jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk i bardzo interesująca szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany uwielbiam takie produkty !!! <3 i jakie opakowanie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ślicznie :) Czekam z niecierpliwością na makijaż z użyciem tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowanie:) Ale cena trochę za wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie interesuje bardzo podklad z tej firmy. Testowalas go moze tez ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana niestety nie mialam mozliwości używać podkładów RBR, jednak z tego co czytałam w sieci sa naprawde dobre i bardzo trwałe !!!

      Usuń
    2. Hej! ;) ja testowałam podkłady tej marki. I te mocniejsze w działaniu i te, których konsystencja oparta jest na wodzie. Podkłady są świetne. I w moim odczuciu cena jest adekwatna do tego co robią. Oprócz świetnego zamaskowania naszych niedoskonałości, rewelacyjnie wyrównują koloryt skóry, dbają o to, żeby pory nie były zatkane. No i jedna ważna rzecz - podkłady są częściowo lecznicze :) także, ja serdecznie z całego serca polecam. Z resztą mam tej marki jeszcze puder, bazę "preludium w obłokach", eyeliner i kredkę - i nie wiem jak ta marka to robi, ale wszystko jest świetne, ja jestem zakochana :))
      Pozdrawiam, Asia.
      (www.spokojniimpetycy.blog.pl)

      Usuń
    3. Dziękuje wam i pozdrawiam ;-)

      Usuń
  10. wygląda świetnie :) ale cena wysoka :O

    OdpowiedzUsuń
  11. z niecierpliwością czekam na make up z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale zachęcająco go opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. looks like a really good couverage!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym wypróbowała rouge bunny rouge ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie słyszałam o tej marce, a takie fajne kosmetyki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak można sprawdzić datę ważności tego produktu - wiem, że to zapisane w batch code ale wszelkie witryny typu cosmetic calculator nie obsługują tej mark, pytam, bo mam okazję kupić ten produkt nr 011 - tego odcienia nie ma na oficjalnej stronie RBR, stąd moje obawy..
    PROSZĘ O POMOC!!!

    OdpowiedzUsuń