Tusz do kresek Oriflame Veryme

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować bardzo fajny produkty który spełnił moje oczekiwania w 100 % .
Od jakiegoś czasu poszukiwałam eyelinera w mocnym intensywnym kolorze coś jak by kobalt, turkus ... i wreszcie go mam !
 

 W asortymencie marki Oriflame możecie znaleźć mojego ulubieńca !
Tusz do kresek Oriflame VeryMe w kolorze kobaltowym który stał się idealnym dopełnieniem mojego codziennego makijażu.
Zdanie o nim mam już całkowicie wyrobione i w tym poście Wam je przekażę. 


Eyeliner jest standardowych wymiarów o standardowej pojemności 3,5 ml. Jako aplikator, pędzelek został zastąpiony końcówką typową dla eyelinerów w pisaku. Uważam że lepszym rozwiązaniem byłby pędzelek ponieważ można wykonać nim bardziej precyzyjna kreskę. Gąbkowy aplikator sprawia mi troszeczkę trudności ponieważ jestem bardziej przyzwyczajona do wyżej wspomnianego pędzelka i nie mogę wykonać takiego kształtu kreski jaki sobie wymarzę. Jednak nie uważam tej cechy za wielka wadę ponieważ znam wiele kobiet które uwielbiają taka formę aplikatora.

Co do kolorku - jestem nim zachwycona - piękny metaliczny kobalt nadaje charakterystycznego i spektakularnego efektu naszemu spojrzeniu. Idealnie podkreśla kolor tęczówki. Mimo moich zielonych oczu uwielbiam ten kolor na powiece.
Konsystencja kosmetyku jest bardzo fajna, niezbyt lejąca, bezzapachowa.
Pigmentacja na bardzo wysokim poziomie dzieki czemu eyeliner gwarantuje doskonałe krycie bez prześwitów ALE...

aby uzyskać głęboki kolor kobaltu o metalicznym wykończeniem musimy nałożyć dwie warstwy produktu, ponieważ pierwsza warstwa jak by zakreślała kontur i kształt naszej kreseczki jednak kolorek jest bardzo słabo widoczny, druga warstwa całkowicie pokrywa skórę nadając naprawdę wyrazistego, wręcz neonowego koloru.

Trwałość w tym przypadku mnie nie zawiodła. Eyeliner na powiekach utrzymuje się przez cały dzień, późnym wieczorem zauważyłam lekkie przytarcia przy zewnętrznych kącikach oka. uważam że jego trwałość przewyższa niektóre wysoko półkowe kosmetyki tej kategorii.

Uwielbiam go !!!

Aby móc kupować kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie www.ori-team.pl

 

Cena po rejestracji na ww.ori-team.pl – 7,62 zł

28 komentarzy:

  1. rzeczywiście prezentuje się przepięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor, ja jednak rezerwuję takie kolory na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek, mam trochę jaśniejszy z Bell i też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest super, polecam zróbować odcienia Turquoise - miałam i jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż razi intensywnością :) fajny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładny kolor! jaka szkoda, że niebieski do mnie nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadaje bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor faktycznie jest cudny :) ale ten aplikator jak i trwałość w moim przypadku zawiodły - u mnie po paru godzinach pękał na powiece i momentami się kruszył ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny efekt! troszke jak kredką!

    OdpowiedzUsuń
  10. woooow, genialny :) jak dobrze, że zbliżają się moje urodziny, na pewno nie dostanę nietrafionego prezentu po wcześniejszym pokazaniu mojej listy hehhe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy przypadkiem rejestrując się nie zostajemy konsultantkami? Nazywajmy rzeczy po imieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Ori-Team daje mozliwości wybrania jedne z 3 form członkostwa:
      1. Klientka VIP (masz zniżkę -23% od cen w katalogu, kupujesz kiedy chcesz i ile chcesz w e-sklepie - po rejestracji na www.ori-team.pl)
      2. Konsultantka - można polecac kosmetyki i zarabiać na nich
      3. Forma biznesowa - można dołączyć do nas i zarabiać w dodatkowej pracy od 500-3000 zł :)

      Dla każdego znajdzie się coś :) Nie ma żadnych wymogów co do kwoty, jak i częstotliwości zakupów. Daje to swobodę i brak jakichkolwiek wymogów - jedyny to 16 lat :)

      Pozdrawiamy
      Ori-Team!

      Usuń
    2. No cóż, tak wygląda funkcjonowanie całego Oriflame.

      Usuń
  12. A rejestracja w oriteam to nie jest przyłączenie się do konsultantek? Miałam liner z oriflame, czarny ale długo zasychał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ma obłędny, cudownie kontrastuje z czarnymi rzęsami. Ja lubię eyeliner z twardą, sztywną końcówką, choć szczerze mówiąc dawno już używałam eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda :) super kreska

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowny, muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! nie spodziewałam się, że very me może dać taką intensywność! aż chyba kupię :)
    ps. może skusisz się na nowy projekt u mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow kolor piekny i jaki intensywny. Oriflame mnie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń