De Noyle's Cream BB SPF 15 - doskonała alternatywa dla podkładu

Witam i zapraszam na recenzje wielofunkcyjnego kremu BB marki De Noyle's.
Kosmetyk zarządził w mojej kosmetyczce i sprawił, że podkłady leżakują już od dłuższego czasu czekając na swoją kolej. Ale czy to nastąpi, kiedy ja tak uwielbiam De Noyle's ?

Do recenzji tego produktu zbierałam się troche czasu a to dlatego że chciałam dokładnie przetestować ten kosmetyk w różnych sytuacjach. 
Już jakiś czas temu zdecydowałam że zamiast podkładów będę używać kremy BB. Zapewne widziałyście mój test porównawczy kremów BB tych drogeryjnych, a jak nie to zapraszam tutaj! Poznacie moje zdanie o tych kremach. Jednak na wielka uwagę zasługuje krem De Noyle's dzięki swojemu wszechstronnemu działaniu !
Jedną z największych zalet tego kosmetyku jest jego wielofunkcyjność tzn. krem zarówno nawilża, kryje niedoskonałości jak również rozświetla skórę. Rozświetlenie nie jest nachalne - wręcz przeciwnie - sprawia że skóra staje się promienna, wygląda na zdrową i pełną blasku, jednak nie sprawia że skóra świeci sie jak żarówa :)

Co do wizualnego wyglądu produktu mogę powiedzieć, że bardzo na plus - minimalistyczne opakowanie sprawia we mnie wrażenie że kosmetyk pochodzi z profesjonalnej linii kosmetyków. Poręczny "flakonik" z pompką, która się nie zacina i dozuje odpowiednia ilość kremu jaki potrzebuje.

W kwestii koloru również wyrażę się pozytywnie -  jest dla mnie zachwycający ponieważ nie posiada różowych tonów które dla mojej cery nie są wskazane. Lekko opalony kolor kremu pozwolił mi na idealny a zarazem bardzo lekki makijaż bez efektu maski i uzyskanie zdrowej opalenizny. Kolor bardzo przypadł mi do gustu przez co nie rozstaje się z nim ani na chwilę .
Kolejna sprawa -  zapach jest on na tyle zachwycający, że uwodzi mnie z każda jego aplikacja i na szczęście zapach utrzymuje sie w miarę długo. 

Zapewne chcecie wiedzieć jak z wydajnością - otóż doskonała pompka umożliwia dozowanie odpowiedniej ilości produktu zaś kosmetyk sam w sobie wykazuje ogromną wydajność, głównie przez to że posiada ultralekka konsystencję, nie jest gęsty jak pasta a jednak nie rozlewa się po dłoni. Wystarczy odrobina(wielkości ziarenka groszku) aby pokryć całą twarz.



 Krem na twarzy utrzymuje się przez wiele godzin. Nie ciemnieje a jednak dopasowuje sie do aktualnego koloru skóry. Potrafi zakryć drobne niedoskonałości i w pewnym stopniu te większe jednak jest krem BB więc nie można wymagać krycia jak u podkładu. Ważne również jest to, że kosmetyk nie zapycha i nie podrażnia skóry.
Krem nie przetłuszcza skóry twarzy, doskonale ja nawilża a długotrwałe jego stosowanie powoduje znaczną poprawę stanu naszej cery. osobiście jestem zadowolona z tego produktu i chętnie go polecam wszystkim !

Ten krem możecie zakupić na stronie : www.abacosun.pl w cenie 111zł :)

20 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym produkcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam :/ Rzeczywiście wygląda jak z profesjonalnej linii :) Super, że tak dobrze się sprawdza :) Tylko uważaj żeby przez niego podkłady nie straciły ważności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna recenzja, widzę juz piekny odcien taki jak lubię..Cena .. nie zachęca ale tez nie przeraza ..moze sie skusze.. :)
    buzka kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremik z pompką to jest to - bardzo podobają mi się takie rozwiązania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do moich niedoskonałości krem BB się nie nadaje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzka Kochana, ja jednak jakoś nie mogę się przekonać do kremów bb. Chyba że mieszanych ze zwykłym podkładem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na to by znalazła się w opakowaniu z pompką!

    OdpowiedzUsuń
  8. widać że to dobry kosmetyk, taki z wyższej pólki

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj bardzo ciekawa jestem jak się na mojej buzi by spisał :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny krem :) na pewno cera wygląda promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie slyszalam o nim ale wyglada fajniutko i dobrze, ze nie ma tych wstretnych rozowych tonow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no super, to ja będę musiała wypróbować to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda rewelacyjnie, choć ja jakoś nie mam przekonania do kremów BB...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam na niego chrapkę od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz więcej tych kremów BB, jest ich mnóstwo...:)

    Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow bardzo ciekawy kosmetyk:) Chociaż jak dla mnie cena troszkę za duża;P
    Kochana masz świetny nagłówek bloga!:) Jakoś tak tu milej się zrobiło:D

    OdpowiedzUsuń