Green Fantasy

Witajcie, 
dzisiaj post z makijażem w zielonej - dziwacznej odsłonie. 
Jak już zapewne wiecie uwielbiam makijaże bardziej udziwnione, takie w których tylko na sesję zdjęciową. 

W tym poście pokaże Wam makijaż w odcieniach zieleni oraz bieli. Cały makijaż oka zachowany w matowych cieniach dzięki czemu efekt wyszedł tak jak by płaski. 

Jakie macie zdanie w tym temacie ?

Przepraszam Was serdecznie za krótka nieobecność na blogu i brak odpowiedzi na komentarze ale tyle się u mnie dzieje - mnóstwo pracy co zaowocowało brakiem czasu na mojego kochanego bloga. Mam nadzieję że o mnie nie zapomnieliście :) 
Dzisiaj się pochwalę, otrzymałam od firmy Pierre Rene żel stylizujący brwi MIYO - nowość w asortymencie , jestem ciekawa jak się sprawdzi przy moich brewkach.


Post bardzo krótki ponieważ nadal nadrabiam zmiany na moim blogu które w zaskakującym tempie zmieniają sie praktycznie z dnia na dzień. Ciekawa jestem Waszej opinii na temat aktualnego szablonu: jak szybko sie ładuje strona, cos zmienić? co dodać ? czekam na Wasze komentarze i odpowiadam na zaległe :)

41 komentarzy:

  1. makijaż jak zawsze przegenialny :) a szablon mi się podoba, wszystko ładuje się szybko i ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest niesamowity! Fantastycznie go zrobilas, to przejscie kolorow, biala linia... Super! :) A zmiany już widziałam, dzisiaj widzę że zmienilas sposob wyświetlania komentarzy.. szczerze sie przyznam ze ten poprzedni chyba bardziej mi się podobal gdzie avatary byly większe niż zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż jest prze! :) A szablon... Twoj nagłówek mógłby być trochę większy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten make up!!! Dopracowany do końca i piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze, perfekcyjnie pięknie :) Powinnaś mieś pseudonim artystyczny - perfekcyjna Pani Makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny i efektowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna z najzdolniejszych wizażystek jakie mam okazje obserwować! Jesteś dla mnie mistrzem! Rewelacyjny mejkap!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Tobie każdy makijaż wygląda cudnie!
    chciałabym choć połowę Twojego talentu :))
    Buzka:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie za dużo białego a kojarzy mi się z cukierkami owocowo-mlecznymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoje bardziej artystyczne makijaże ale i te zwykłe :) zmiany na Blogu bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, kolejna świetna propozycja, ale z Ciebie piękna kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your color placement! Oh my, the way you did it makes it so sharp and the gradient of green is so lovely against your eyes!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny :)

    P.S.
    Piękna z Ciebie kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. MTTEAM dziekuję..mimo że ja tak nie uważam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne makijaże nam serwujesz za każdym razem, gdy tutaj zaglądam:) U mnie strona szybko się ładuje, a zmiany jak najbardziej na plus:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow to jest kosmiczne i zupełnie z innego świata. Wyglądasz 'fantastycznie' dosłownie i w przenośni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wręcz kocham oglądać Twoje make-up'y *.*
    a co do Małgorzatek, to się zgadzam:D buziak kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie jak zawsze, zresztą cokolwiek zmalujesz prezentuje się perfekcyjnie :)
    szablon ok, działa bez zarzutu

    OdpowiedzUsuń
  19. Powalasz na kolana, dosłownie i w przenośni... Masz niesamowitą wyobraźnię do takich cudów, podziwiam, podziwiam ,bardzo podziwiam!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Mistrzowstwo, jaka precyzja :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję ślicznie za miłe słowa!

    Co do makijażu - bardzo mi się podoba, cudowne detale, na dodatek zielony to jeden z moich ulubionych kolorów!

    Szablon przejrzysty, ładuje się szybko, przynajmniej mi :).

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze, jestem ciekawa tego żelu do stylizacji brwi :) Ja właśnie zamówiłam aquabrow :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look completely amazing!!

    Would u like to follow each other? Let me know ;)

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda propozycja z zielenią mi się podoba. Ta jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. prawdziwy talent, ale dziewczyno makijaże masz genialne;>>

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyszły te kreseczki,napracowałaś się :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ta odsłona, no genialna jest przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń