Hallowen House + konkurs

Witam, 
tym razem krótki pościk makijażowy, w którym przedstawię mój makijaż na oku, jaki wykonałam na hallowen juz jakiś czas temu. 
Niektórzy mogli go juz zobaczyć na moim Funpage na którego serdecznie zapraszam, trwa tam ciągle konkurs w którym do zgarnięcia fantastyczne nagrody, ale o tym wspomnę ponownie na końcu posta :)

Makijaż jaki przedstawię jest w gruncie rzeczy bardzo łatwy w wykonaniu. Jeżeli macie odrobinkę cierpliwości i chęci możecie spróbować wykonać podobny na swoim oku.
Ktoś na Funpage zapytał i nawet poprosił o tutorial tego makijażu, tutaj już powiem że nie wiem czy to ma sens , ponieważ bez cierpliwości i minimalnych zdolności manualnych raczej tutorial nie pomoże. pomyślcie że robicie go na kartce, wtedy wyobraźnia zadziała zupełnie inaczej.
Mam cichutka nadzieję że makijaż będzie pozytywnie odebrany i jeżeli będziecie mieli ochotę mogę wykonać więcej tego typu "malowideł" :)

Zapraszam również na trwający na moim blogu konkurs  !
Tym razem rozdanie w którym do wygrania jest :
* mineralny róż Pure Color (75zł)
* błyszczyk do ust Pure Color (55zł)
* pomadka Golden Rose(13zł)
oraz konturówka do ust L'ambre(10zł).

Regulamin udziału w konkursie sa następujące :
1. Musicie polubić mój profil Addicted to makeup !
2. Polecić konkurs min.2 znajomych i wpisać w komentarzu kogo zapraszacie
3. Udostępnić banner konkursowy ze statusem Publiczny lub na pasku bocznym (gdziekolwiek)
4. Obserwować mojego bloga na blogspocie + 3 losy.


Mam nadzieję że regulamin jest zrozumiały

Rozdanie rusza dzisiaj i będzie trwało do 15 listopada 2013r do 23.00
Zwycięzcę wylosuje maszyna losująca a wyniki opublikuje do 4 dni od momentu wylosowania szczęśliwca !!!

Ja uciekam wreszcie nadrobić zaległości na Waszych blogach, troszkę zbombardować komentarzami :) 

33 komentarze:

  1. makijaz swietny! w zyciu bym takiego nie zmalowala ;)
    super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zrobione,baner dodany a makijaż jak zawsze obłędny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny widziałam na fejsie, mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż fantastyczny i na pewno dużo pracy i cierpliwości w niego włożyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt jest niesamowity a twoja precyzja godna pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam zdjęcia - myślę ładnie ktoś namalował - czytam - to na powiece! I szczęka mi opadła! G-E-N-I-A-L-N-E!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale mnie zaskoczylas, rewelacja!!! *.* Zbieram szczeke z podlogi :0

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja w tedy pisałam o ten tutek :D bardzo mi się spodobał ten makijaż może w któryś dzień spróbuję coś takiego zmalować u siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne, pozytywne wrażenie zrobił na mnie ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny :) Na takiej imprezie na pewno by robił wrażenie:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Na miniaturce myślałam, że to obrazek... wchodze do Ciebie a to rzeczywiście obrazek, tylko, że na powiece, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to zrobiłaś:O Jestem w szoku! Cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! nie mam pojęcia jak Ty to zrobiłaś, ale wygląda fenomenalnie! ta precyzja powala! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. matko Ty talenciaro!to jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. z całego serca życzę Ci i trzymam kciuki żebyś wygrała!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam chyba za malo cierpliwosci do takich precyzji.

    OdpowiedzUsuń
  17. O MATKO!!!!!!! czytam Twojego posta przesuwając w dół i czekając na zdjęcie gdzie będą oczy.. doszłam do końca i pomyślałam "Ale gdzie ona na twarzy to namalowała" kliknęłam na zdjęcie, żeby je powiększyć a tam OKO :O haha Szacun!!!!!! to jest genialne. Szkoda, że nie wstawiłaś zdjęcie z całą twarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajefajny, w sumie wszystko zostało wcześniej powiedziane i ja mogę się pod komplementami powyżej podpisać :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwujemy?
    Jeżeli tak to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym : )
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow... robi wrażenie :D super to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. WOOOOW ! niesamowite! pozdraiwam :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. tak to idealnie wkomponowałaś, że na małym zdjęciu najpierw nie zauważyłam, że to oko! przepiękna praca!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja!Ty to masz talent do takich malowideł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym umieć malować takie cuda na własnym lub czyimś oku :( Cudo :)<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam, że to jakiś rysunek/obrazek ale potem dostrzegłam oko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to nie makijaż, to małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszytko zrobione i zgłaszam się do konkursu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem jak to zrobiłaś ale jest zajebiste!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem - świetne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaaaał cudeńko! idealne detale :) świetny, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń