Jogurtowy makijaż


Witam, ten pościk bardzo na szybko....
przedstawię Wam makijaż w bardzo pastelowych kolorkach, mocniejszym akcentem w zewnętrznej części oka no i turkusiku na dolnej powiece.
Jestem ciekawa opinii o tym makijażu :)


 Ostatnio to nie mam wiele czasu na malowanie, urwanie głowy na koniec roku :/ Ciągle praca i praca :/
Dzisiaj wyniki konkursu z Oriflame, jednak mam w planach kolejny, myślę że i Wam sie spodoba...i tym razem aktywność na blogu i Fb będzie brana pod uwagę, chce obdarować osobę która naprawdę lubi to co pokazuję....ciekawi co to będzie ? 
 W tym makijazu użyłam rzęs KKCenterHK. Zaprezentuje jedną parę żebyście mogli zobaczyc jak wyglądają z bliska :)
 W opakowaniu otrzymałam standardowo 10 par tych wspaniałych rzęs. Dodam że tworzywo z jakich sa wykonane jest naprawdę wysokiej jakości . Są bardzo sprężyste, można nimi wyginać we wszystkie strony i dopasowywać do kształtu oka. 
Doskonale się z nimi współpracuje, posiadają cieniutki transparentny pasek który jest nie widoczny przez co komfort noszenia jest dużo lepszy. 
Polecam Zakupy w KKCENTERHK.com 
Nie robiąc więcej zamieszania zapraszam do kilku zdjęć tego makijażyku :)
Zapraszam również na mój Funpages gdzie co jakis czas robię szybkie konkursiki :)

jeżeli macie również ochotę to zapraszam na mój profil:

 Bez rejestracji możecie oddać serduszka na makijaże :)

Serdecznie pozdrawiam, do zobaczenia na blogach :)

52 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie, uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale osobiście nie odważyłabym się wyjść w takim. Nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystko wygląda. Arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! :) Hipnotyzujące spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście z czegoś na pewno bym zrezygnowała, za dużo się dzieje na oku.. wolę minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to, że tworzysz cuda, to za mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam Twoje makijaże :o... mam nadzieję, że kiedyś dojdę to takiego poziomu. Ten jest tak pyszny, że ciężko jest się mu oprzeć :D ...
    Całuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, jak ja bym chciała mieć taką rękę do tego jak Ty :O piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż cud miód malina ♥ piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest piekny, a dół oka jest wykończony nieziemskim połaczeniem kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudowny!!!!oj chętnie dałaby Ci się pomalować;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze skojarzenie - SYRENA! przepiękne, bajkowe, nieziemskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisałam już że Twoje makijaże są magiczne? Bajeczne i niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle mistrzostwo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu przepiękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś mistrzynią makijażu. Cudownie. Chciałabym, abyś mnie kiedyś pomalowała:P

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne połączenie kolorów, nie spodziewałam się że fiolet i turkus tak fajnie potrafią ze sobą zagrać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ja już kiedyś pisałam, ze jesteś "mistrzynią makijażu"? Moim zdaniem Twoje makijaże są nieziemsko piękne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cóż za wariacja kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze nieziemsko i perfekcyjnie :) Ukłoniki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Oszalałam, jest genialny! Chyba takiego jeszcze nie widziałam!
    Masz niezłą rękę do tego :).

    OdpowiedzUsuń
  24. łądnie połączenie .
    ale nie ryzykowałbym zielonego na lini wodnej hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny, no genialny :D
    Wiem, jestem nudna, ale brakuje mi słów do określenia Twoich fantastycznych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosieńko, jak zawsze pokazałaś klasę. Przepiękny makijaż ♥ Zdolna z Ciebie bestia jak nie wiem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieniowanie jak zawsze na najwyższym poziomie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba ten różowy cień, wygląda intrygująco. Całość jak zawsze piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. dziekuję za komentarz :) Woooow, śiwetne są te make-upy które robisz, podziwiam :) nowy post u mnie!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wooow, ale zmiany na blogu, podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Magiczne to jest! Z Twoimi oczami koreponduje idealnie. wow

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń