Piekne usta z L'ambre

Witam serdecznie,
dzisiaj zapraszam na recenzję jednej z niepowtarzalnych pomadek jakie w swoim życiu trafiłam. Kosmetyk o którym Wam dzisiaj opowiem trafił w moje ręce stosunkowo niedawno a już zawładnął całym moim makijażowym życiem. 
 Pomadka o jakiej mowa nalezy do serii luksusowej marki L'ambre i jest zachwycająca pod każdym względem.
Kolor jaki posiadam to numerek 07, realny kolor to tak naprawdę piekny koralowo-pomarańczowy odcień który bardzo przypadł mi do gustu.
Opakowanie, futerał w jakim zamknięty jest sztyft zachwyca swoim wyglądem, dodatkowo sztyft posiada grawerę z logo marki.

Co do samego kosmetyku nie mam żadnych zastrzeżęń. Mianowicie pomadka mimo pięknego koloru posiada wiele dodatkowych zalet. Jej kolor posiada doskonała pigmentację, wzbogacony niewielka ilością złotych drobinek nadaje ustom intensywnego koloru o niebanalnym połysku.
Pomadka doskonale sprawdza się zarówno na codzienne jak i wielkie wyjścia.
Podoba mi się to, że nie przesusza moich ust i nie podkreśla suchych skórek które podczas jesieni szczególnie mi dokuczają.
Podczas "noszenia" pomadki na ustach nie zauważyłam aby rolowała się w kącikach ust czy wewnętrznej ich części, nie muszę się niepotrzebnie przejmować czy aby moje usta sa zawsze w nienagannym wyglądzie.
Pomadka L'ambre zaskoczyła mnie również swoją trwałością. Minimum 4-5 godz utrzymuje się na ustach i uważam że jest to naprawdę długi czas jak ten typ kosmetyku przypadło.

Uważam , że jest to doskonały kosmetyk do makijażu ust który powinien znaleźć swoje miejsce w Waszych kosmetyczkach. O cenie mogę powiedzieć, ze jest bardzo niska, ponieważ 19,90zł za pomadkę to naprawdę bardzo mało biorąc pod uwagę fakt jej mocnej pigmentacji oraz trwałości na ustach.
Serdecznie polecam i zapraszam na stronę producenta : http://pl.lambre.eu/

34 komentarze:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach:(Ale opakowanie jest eleganckie i przepiękne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ustach pokażę po południu, bo teraz w pracy ejste..ale na ustach cudownie wygląda naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcie z usteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo opakowanie już zachęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, jestem ciekawa jak na ustach będzie się prezentować ten kolorek. Czekam na foto.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jak wygląda na ustach:) opakowanie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny odcień i wygląda bardzo luksusowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam Cię do linków> na głownej:)) dzięki za komentarz, cieszę się, ze tutaj wpadlam, a lambre ajj cudo;>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz się biorę konkretnie do roboty, powinno ukazać się coś przez weekend, niestety byłam baaaaardzo zabsorbowana studiami, strasznie dużo nauki i drugie tyle czytania, no ale cóż, filologia wymaga :). Bardzo mi miło, że pytasz.

    Co do pomadki to ma genialny design, przypomina wręcz buteleczkę perfum!
    Jak za taką cenę, to naprawdę opłacalne. Po Twojej recenzji chyba się skuszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne opakowanie, ciekawa jestem efektu na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi fajnie, mogłabyś tez pokazać jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor prezentuje się pięknie, ciekawe jak wypadłby na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na zdjęcie na ustach, kolor wygląda obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy luksus wizualny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat nie gustuję w koralach, raczej w przybrudzonych różach i neutralnych odcieniach, choć i przydymiona czerwień znajdzie u mnie miejsce... Nie miej pomadka ma niezwykle eleganckie i przyciągające oko opakowanie:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez chcę zobaczyć na ustach, bo kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna pomadka:) przyłączam się do prośby o pokazanie jej na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda na prawdę kusząco *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. No i fotka z efekt jaki daje pomadka już jest :) jak dla mnie efekt jest cudowny !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne to mało powiedziane Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor nie dla mnie niestety ;/ ale za to piękne opakowanie. Uwielbiam wszystko co się świeci

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny pomysł na prezent o ile wiemy, jakach odcieni używa obdarowywana osoba :)
    Ogólnie szata graficzna opakowań robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wygląda ten kolorek na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale kusząco :D niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor, cudownie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń