PInK facepainting

Witam, dzisiaj post makijażowy ponieważ jestem wprost padnięta po ciężkiej sobocie pełnej wrażeń i wielu klientek :) 
Dzień uważam za jak najbardziej udany, piękna pogoda , wspaniałe klientki i moc radości z makijażu.

Makijaż jaki dzisiaj zaprezentuje to taka pierwsza próba do makijażu facepainting na drugiej osobie. Nie jest to sesja zdjęciowa tylko zwykła prezentacja makijażu stąd taka jakość zdjęć.

Lubię tego typu makijaże dlatego mam zamiar powiększać wiedzę w tym temacie i nabierać praktyki.
Ciekawa jestem Waszego zdania w temacie tego makijażu :)



I jak ? czekam na opinie ?

Blogger nadal mi zmienia fotki mimo wyłączenia opcji autokorekty....ehhh znów zmiany :/

29 komentarzy:

  1. Wyszło cudownie :) Śliczne cieniowanie, chciałabym, ze mi też tak wychodziło :]

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wyszlo
    masz niesamowite pomysły

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło cudownie jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę, że to Twój pierwszy raz! :) Wyszło rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda niezwykle ciekawie - jak coś takiego to Twój debiut to jestem ciekawa kolejnych podejść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przy Twoim talencie nic dziwnego, że od razu sukces ;-) super cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie Ci ten makijaż wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o cholera, ale cudo !! a te usta, uuuaaa! :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd Ty bierzesz takie pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wyszło, a usta pioerwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko;)
    zapraszam na konkurs;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-konkurs-makijazowy-tadammm.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba jak zawsze :) piękne kolorki i bardzo starannie zrobione nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza próba? To nawet sobie nie wyobrażam jakie później cuda będziesz wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyszedł Ci ten pierwszy raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo precyzyjna robota. Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz na osobie drugiej..? Nie wierzę, to jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podobają mi się usta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ladne masz brwi ! ja ze swoich nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny, trochę taki efekt 3 d :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń