Smoky Eye z paletką Oriflame

Witam,
chciałabym dzisiaj zaprezentować paletkę Smoky Collection marki Oriflame kolorach typowych tj. czerń + dwa odcienie srebra. Paletka gości u mnie około 2 tyg i uważam że jest już wystarczająco dobrze przetestowana aby poddać ja opinii publicznej.
Wykonałam również tutorial z tymi cieniami w roli głównej z użyciem pacynki dołączonej do paletki - powiem szczerze że chyba 8 lat nie używałam tego typu sprzętów i ciężko było mi się przestawić :)

Powracając do tematu paletki - zestawienie kolorystyczne jest na pewno wielkim plusem, ponieważ można nią wykonać klasyczne smoky eye jak również ciekawe zestawienia w makijażu lub jako dodatek do innych cieni. Wizualnie nie za bardzo mnie cieszy ponieważ napisy szybko sie ścierają, sama sie otwiera - jednak uważam że nie jest to jakiś wielki minus który dyskwalifikuje ja do kolejnego zakupu.
Co do cieni, mogę powiedzieć że są dość dobrze napigmentowane - można nimi stopniować intensywność koloru przez co niewprawiona ręka z pewnością nie zrobi sobie krzywdy. Fajnie się rozcierają, każdy kolorek doskonale do siebie przylega dzięki czemu możemy wykonać idealne roztarcia między kolorami.
Cienie doskonale współpracują zarówno z pacynką dołączona do opakowania jak i każdym pędzlem.
Nie obsypują się podczas aplikacji a co z tym idzie policzki i skóra wokół oczu będzie wyglądać nienagannie, bez niechcianego pyłku.


Paletka Oriflame zaskoczyła mnie swoja trwałością, 5h BEZ BAZY to naprawdę długi czas biorąc pod uwagę że moje powieki sa troszkę tłuste przez co wiele cieni szybko się roluje. W temacie rolowania moge powiedzieć tyle, że w tym przypadku również się nie zawiodłam - cienie się nie roluja ani nie bledna podczas dnia a to kolejny ich atut.
Teraz zapraszam na makijażowy tutorial oraz to jak paletka zachowuje się w akcji :


1. Na środek powieki aplikuję odcień nr.1 następnie kolorek nr.2 aplikujemy na granice cienia nr1 (z prawej i lewej strony).
2. Kolorek nr.3 aplikujemy na zewnętrzny i wewnętrzny kącik oka jak na zdjęciu obok.




3. Rozcieramy granice miedzy cieniami, a łuk brwiowy podkreślamy cieniem nr.1.
4. Obowiązkowo czarną kreskę eyelinerem.






Tuszujemy rzęsy i mamy gotowy makijaż na wieczorowe wyjście np. do klubu czy nawet na romantyczna kolacje - jak kto woli. 

Aby móc kupować kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie www.ori-team.pl

Serdecznie polecam
Addicted to makeup !

43 komentarze:

  1. ślicznie zmalowane oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, elegancko i klasycznie się to prezentuje i fajna ta instrukcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pacynki to nie wiem kiedy ostatnio używałam :) makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją mam,ale mi tak fajnie to nie wychodziło;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy chyba nie pokażesz żadnego makijażu, który nie przypadnie mi do gustu. Wszystko co malujesz jest absolutnie perfekcyjne! Nie myślałaś może o filmikach instruktażowych dla nas?

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak , swietne kolorki takie na codzien dla niektorych , np dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne trio :D Zwróciło moją uwage podczas przeglądania katalogu :)
    Świetny smoky :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te cienie w wersji z odcieniami brązu, są super, jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę paletkę fajny jest ten srebrny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tę paletkę. ale jak dla mnie za bardzo te cienie się świecą. Wolę maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ta paletke z wymianki i jestem bardzo zadowolona, piekny makijaz mozna nia uzyskac zarowno wieczorowy, jak i bardziej dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie i klasycznie - moje ulubione zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie umiem już używać pacynki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż wyczarowałaś z tej paletki :) Muszę sama kiedyś spróbować z ciemnym cieniem w wewnętrznym kąciku oka, bo ja zawsze w to miejsce nakładam rozświetlający ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ty z precyzją robisz ten make-up :)) jestem pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie! uwielbiam takie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż :) Dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie ale dla mnie zbyt błyszczący się :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, Ty to nawet pacynką potrafisz super mejkap zmalować :) Pięknie :)
    Kiedyś też malowałam się pacynkami, ale to było baaaaardzo dawno temu, jeszcze w szkole średniej, teraz nie wiem, czy bym pacynką potrafiła nanieść i rozetrzeć cień tak, jak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może masz gdzieś tutaj taki smokey eye czarno-szary ale matowy bez tych błyskotek? albo udałoby Ci się taki stworzyć? Byłabym ogromnie wdzięczna! :))
    Ten powyższy mi się podoba, ale taki minus, że czułabym się zbyt błyszcząca.. :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie - jak zawsze u Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle śliczny makijaż. Dlaczego ja tak nie potrafię? :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Co jam bym dała by tak umieć się pomalować! Cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rzadko używam srebra i szarości w makijażu, ale u Ciebie wygląda zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podpisuję się pod wszystkimi powyższymi komentarzami - jak zawsze bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię kosmetyków katalogowych, nie ufam im i muszę przyznać, że mnie zaskoczyłaś. Nie spodziewałam się, ze katalogowcami da się wymalować tak ładnie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie, Ty potrafisz zrobić czary nawet pacynką ;) /ps.te cienie to ingloty, wlaśnie zrobiłam post z pytanie, którą paletkę opisać, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. myślałam że ta paletka wyjdzie bardzo ciemno na oku
    ale zrobiłaś świetny make-up podkreślający urodę

    OdpowiedzUsuń
  30. jakiś czas temu kupiłam sobie paletkę z wibo w tych kolorach. cudowna!!! wypróbuje ten makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję kochana, bardzo się cieszę że spodobał CI się mój mani :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu Ty czego byś nie użyła to na pewno zmalujesz coś pięknego !ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze chciałam się tego nauczyć, pięknie pomalowane ocko <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie jak zwykle, dla mnie to wyczyn nie lada umalować tak ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie <3 zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń