W odpowiedzi na wyzwanie cz.I - makijaż Graffiti Divas

Witam, 
po bardzo udanym weekendzie zapraszam na ciekawy makijaż który jest odpowiedzią na wyzwanie jakie rzuciła mi wspaniała blogerka Julia juliamakeupgirl.blogspot.com
Wyzwaniem miał być makijaż inspirowany face chartem który za chwile pokażę.
Osobiście uwielbiam makijaże udziwnione, przekoloryzowane, abstrakcyjne, jednak to wyzwanie było dla mnie zaskoczeniem, niby banalne a jednak nie do końca. Troszkę zmieniłam ten makijaż ponieważ kolorki nie wszystkie u mnie w kuferku były.
Nie będę juz przedłużać - oto makijaż na wyzwanie cz.I :

Face Chart który był inspiracją :
Jak widzicie, mówiłam prawde makijaz zupełnie inny ale uważam ze moje zestawienie kolorystyczne również nie najgorsze :)
Serdecznie pozdrawiam !!! do wykonania tego makijażu użyłam metalicznych cienie Pierre Rene oraz Glazel Visage.

Zapraszam również do polubienia mojego Fun Pages , wystarczy kliknąć w link : https://www.facebook.com/GosiaMakeup dziękuję :)

57 komentarzy:

  1. ładnie Ci wyszedł makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja kolorystyczna dużo bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zamienilas kolorki :) doskonale ze soba kontrastuja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje dziewczyny....tamta kolorystyka nie do końca do mnie przemawiała a po drugien nie miałam takich kolorow i wyszło jak wysżło..ale ciesze sie ze sie Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i co się martwiłaś?? Wyszło cudownie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze super wygląda Twój makijaż :) Cudne połączenie kolorystyczne :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, jak zwykle wyszło cudnie <3
    Masz ogromny talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Ty to robisz nie wiem, ale każdy Twój makijaż mnie oczarowywuje... pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczę! :o
    Genialny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ukochany niebieski kolorek rządzi. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta niebieska kreska na dolnej linii wodnej, co za rewelacyjny kolor !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Gosiu za komentarz ;)) Miło mi, że mój makijaż podoba się wizażystce która potrafi zdziałać cuda na oczach jak widać w tym poście, albo w tym poprzednim z domkiem którym do tej pory jestem oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż wyszedł!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba;)
    Piękne zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. padam przed Twoim talentem !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie i delikatnie go ożywiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie zestawiłaś ze sobą kolorki. Makijaż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwie to fajnie, że nie kopiujesz tylko się inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! aż mi słów zabrakło! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie odwzorowałaś face chart :) cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory aż zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zaglądniesz do mnie to znajdziesz odpowiedź na pytanie dotyczące siemia lnianego
    https://www.youtube.com/watch?v=B0oVeDXzpdo

    OdpowiedzUsuń
  24. ZACNY! w moim stylu całkowicie:) lubię takie mocne mejkapy a Twój wyszedł perfekt! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny, twórczy makijaż! Jesteś bardzo zdolna ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że dobrze Ci w takich kolorach i mocno podkreślonym oku:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. ten błękit na dolnej powiece jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyszło fenomenalnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ja uwielbiam Twoje makijaże, innych osób są bardzo dobre, ale tutaj napatrzeć się nie mogę, zawsze jestem pod wrażeniem oryginalności i precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale cudny makijaż! wooow !
    Jestem tu pierwszy raz i muszę to napisać-piękna z Ciebie kobieta :)

    wracając do makijażu,lubię na linii wodnej niebieski kolor-oczywiście odcień turkusu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. zarówno u Ciebie jak i u Julii wyszło to wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale fajne polaczenie kolorystyczne - ja tez bardzo lubie te udziwnione makijaze, z pazurkiem i troszke szokujace :)

    P.S. Strasznie mi milo, iz lubisz do mnie zagladac :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo trudne wyzwanie. :) Trzeba przyznać !!!
    Ale podołałaś !!!! <3 jest pięknie Gosiu !

    OdpowiedzUsuń
  35. swietny makijaż :D dolna powika przyciaga moje oko :D

    OdpowiedzUsuń