BIOXSINE - włos Ci z głowy nie spadnie

Witam po dłuższej przerwie spowodowanej wyjazdem, praca bla bla bla...nie było mnie po prostu i nie miałam jak kontynuować swojej pasji na blogu. 
Jednak skoro wróciłam to muszę przedstawić Wam moje zdanie tzn. zdanie mojego męża na temat kosmetyków do włosów BIOXSINE . Testowany zestaw składał się z szamponu oraz ampułek .
Wizualnie zestaw zachwyca swoją estetyczna szatą graficzną oraz wielką dbałością producenta o każdy nawet najmniejszy szczegół. Bardzo przyjemnie się patrzy na to co piękne.

Na pierwszy ogień podaję ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów.
 Szampon zamknięty jest w bardzo eleganckiej buteleczce o pojemności 300 ml. Jest to dość dużo ponieważ kosmetyk jest bardzo wydajny i doskonale sie pieni, przez co zużyjemy znacznie mniej produktu.
Jego zapach jest kolejnym plusem - świeży, przyjemny, nie chemiczny, dla nie których może być duszacy - nam bardzo odpowiadał.
Szampon doskonale sprawuje się podczas mycia włosów. Doskonale je oczyszcza i nawilża. Jego działanie przeciwłupieżowe jest również zauważalne gołym okiem. Łupież zniknął całkowicie i jak na razie nie wraca :)
Konsystencja jak widać lejąca, bardziej jak oliwa.
Kolor jakby herbaciany.
To czy zapobiega wypadaniu włosów jest ciężkie do opisania ponieważ zużyta została tylko jedna butelka która w połączeniu z ampułkami na pewno dała większy efekt niż sam szampon.
Szampon doskonale nawilża włosy, nie wysusza ich. Dość dobrze się rozczesują jeżeli chodzi o włosy długie (moje). Uważamy że jest to naprawdę doskonały szampon wart każdej ceny.

Cena: 34-38zł

Teraz pora na przedstawienie Wam ampułek :)
Ampułki wyglądają standardowo jak na tego typu produkty przystało. W opakowaniu, w specjalnym stelażu znajduje się 24 szt ampułek, każda o pojemności 6 ml.
Aby ułatwić aplikację, producent  dołączył do opakowania pewien ciekawy gadżet, do którego wkłada się całą ampułkę , następ nie odłamuje się część ampułki dzięki której można wydobyć produkt na skórę głowy. Bardzo ważne - nie musimy obawiać się skaleczeń podczas otwieranie szklanej ampułki.
Płyn wypełniający ampułkę jest bardzo zbliżony do szamponu z tym że jest ciekłej,wodnistej postaci. Jego zapach jest równie świeży, dzięki czemu aplikacja jest dużo przyjemniejsza.
Serum należy stosować co drugi dzień , rano lub wieczorem.
Zapewne ciekawi jesteście jak się sprawdza ten zestaw.

Cały zestaw przeznaczony do pielęgnacji włosów i zapobiegający ich wypadaniu składa się z szamponu oraz serum. Duet ten doskonale sprawdza się jako preparat znacznie przyspieszający porost włosów. Już po tygodniu stosowania zauważalne są tzw. "baby hair" które niektórych cieszą innych denerwują. Serum w połączeniu z szamponem stymuluje cebulkę włosa do wzrostu i znacznie wzmacnia jego kondycję.
Po zakończeniu kuracji zauważalna jest mniejsza ilość wypadających włosów. Oczywiście nadal wypadają ale w minimalnej ilości. Kosmetyki te dobrze wpłynęły na kondycję skóry głowy, wzmocniły ją, nawilżyły oraz całkowicie wyeliminowały łupież który tak naprawdę jest wielkim problemem z którym boryka sie wiele osób. Mamy zakupiony kolejny zestaw BIOXSINE który z pewnością przyniesie jeszcze więcej dobrego skórze głowy i mamy nadzieję że problem wypadających włosów cąłkowicie zażegnamy.

Cena : ok.110zł

Zapraszam na stronę BIOXSINE na Facebooku ! Kliknij tutaj ! , zachęcam do polubienia FP Bioxsine oraz do zapoznania się z oferto produktową.

12 komentarzy:

  1. a wiesz,że u mnie się ten zestaw prawie wcale nie sprawdził:(?

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko możliwe, bo każdy włos inny i to zależy co włos potrzebuje..w ogóle to ciezki temat z tymi włosami...ja musiałam swoje na ciemno zafarbowac zeby uzyskac jakikolwiek ład na włosach
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie, czas bym zaczęła się starać o kondycję moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem na etapie poszukiwania preparatu przeciw wypadaniu włosów i przyspieszającego wzrost nowych, także Twoja recenzja dla mnie jest bardzo przydatna :) Cieszę się, że u Was zadziałało, obym i ja znalazła panaceum na mój problem ...

    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest wysoka ale może warto? Taki zestawik by mi się przydał. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy wypadają garściami, ale obecnie inwestuję w tańsze kosmetyczne odpowiedniki. Jak nie zadziałają, to sięgnę po wyższą półkę cenową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten szampon trafia na moja chciejkową listę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś ten problem, teraz jest lepiej, tego produktu nigdy nie używałam, pomogła mi Dabur Vatika olejek chyba kaktusowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taki zestaw. Ale bardziej przydał by się mojej osobie z okazji wypadania włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie zrezygnowałam z szamponów przeciw wypadaniu, natomiast sama rozpoczęłam kurację ampułkami planety. Na razie zmiany na szczęście nie prowadza do ponownego osłabienia, ale niestety nadal mi się nie zagęszczają :( To strasznie trudna droga.

    OdpowiedzUsuń
  12. super widze preparat dzialal po tym co piszesz;) cena tez w maire rozsadzna jak na tego typu rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń