Blue Night Makeup

Witam, po chwilowej przerwie wracam z makijażem w kolorach błękitu, bieli oraz czerni. Coś w stylu Arabskim jednak przerobione na być może wieczorowy makijaż dla odważnych.
Ten makijaż pewno już jest Wam dobrze znany, w sieci pełno tego typu "dzieł" jednak jest to moja indywidualna wersja makijażu szarpnę się powiedzieć że Dramatic :)

 Makijaż jest prosty w wykonaniu, wystarczy dosłownie 3 odcienie niebieskości, jeden cień biały mat oraz czerń. Standardowo eyeliner i rzęski. Ten makijaż można wykonywać we wszystkich mozliwych zestawieniach kolorystycznych i za każdym razem okaże się strzałem w dziesiątkę. 

W ogóle to zastanawiam się czy nadal blogować...brak mi weny....macie jakies propozycje ???





Troszkę mi sie chce śmiać z miny jaką strzeliłam ponieważ wzrok mam okropny....eh te moje udziwnione makijaże...szkoda że nie widzicie ich na żywo sa dużo lepsze :)

Pozdrawiam Was i uciekam komentować Wasze blogi i nadrabiać zaległości :) 

41 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Na żywo zawsze wyglądają lepiej :)
    Jak możesz myśleć o nie blogowaniu dalej? Ja bardzo lubię każde Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh obłędny *.*
    bardzoooo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sooo lovely! I love your touch of white in the outside corner out! It makes it so much more special! This is amazing with your blue eyes!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloguj kobieto ! Inspirujesz nas :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No Ty chyba żartujesz ,że brak Ci weny!Pisz,maluj się i pokazuj jak najczęściej ,bo jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloguj bloguj! Mogę zmotywować prosząc o czarny bądź brązowy makijaż smokey eye w wersji matowej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny makijaż, jak zawsze Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tych rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, szkoda, że ja nie potrafię się tak pomalować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle...rewelacja ;) podobają mi się cienie a dokładniej i świetne napigmentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam niebieskości, aczkolwiek cienie, które mam, nie grzeszą pigmentacją. Muszę rozejrzeć się za czymś lepszym, wówczas będę mogła poszaleć z makijażem;)

    Jeśli brakuje Ci weny, to może przystąp do jakiegoś projektu, w którym wymieniono tematy przewodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie!!! w niebieskosciach Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam, niebieskości to zdecydowanie Twoje kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny! no ja nie mogę, chyba jeszcze nie widziałam żebyś zrobiła makijaż którym się nie jarałam!! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. kosmicznie!!! podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny i bardzo wyrazisty, szkoda że do mnie nie pasują takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały makijaż. Masz talent, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  18. łał jakie kolory i ta precyzja!!! super

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym patrzeć na ten makijaż przez całą noc - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż jak zawsze :) ja często przeglądam w sieci zdjęcia różnych makijaży i grafik i zawsze coś wynajdę fajnego albo robię sobie kilka dni przerwy od makijażu aż się zainspiruję

    OdpowiedzUsuń
  21. Miny pierwsza klasa :D A makijaż rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow makijaż jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny makijaż! przy okazji zapraszam do rozdania u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale wyrazisty :) Pasuje Ci w niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny ten miks błękitów, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. boski jest! Jako to nie blogować ? :O Nie wyobrażam sobie blogerskiego świata bez Ciebie ;/ mi też często weny brak, ale po jakimś czasie, nawet dłuższym przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięx za komentarz:) make up super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się nasycenie kolorów i super, że pokazujesz niebieski make up na niebieskich oczach. Króluje głupi mit, że nie można się tak malować przy jasnych oczach pfff! Bzdura!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za komentarz.czekam na new notę:)
    >obserwuję od dzisiaj>opcja

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna! <3 Nie poddawaj się, nawet nie myśl o zaprzestaniu blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyrazisty, zadziorny i doskonały! :D
    Absolutnie nie przestawaj blogować, ja też ostatnio ciężko miałam żeby siąść przed laptopa i napisać choćby kilka słów bo przez panującą aurę/ pogodę i nie wiem co jeszcze nie mam kompletnie na nic ochoty, nic mnie nie cieszy... Miejmy nadzieję, że to minie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie podoba mi się taka kolorystyka! Oprócz tego wszystko wykonane, jak zawsze z ogromną starannością :)

    OdpowiedzUsuń