Klasyczny smoky oraz inspirujące rzęsy

W tym poście pragnę zaprezentować mój makijaż który naprawdę bardzo często u mnie gości.
Każda z Was zapewne wykonuje nie jeden raz makijaż w którym główna role odgrywa czerń.



Ja lubię jej najbardziej czarną, smolistą wersję czyli głównie z paletek Sleek - ich czernie są bardzo mocno intensywne - czyli tak jak lubię :)
Jednak zanim zobaczycie mnie w makijażu smoky pokażę Wam rzęsy od KKCneterHK.
Są naprawdę ciekawe jednak na oku wyglądają nieco inaczej niż klasyczne sztuczne rzęsy.
Od razu chcę powiedzieć, że rzęsy te są raczej do makijaży awangardowych, sesyjnych i dla tych którzy kochają zaszaleć z makijażem.
Poniżej zobaczycie jak prezentują się na oku oraz w swoim etui.:

Uważam że rzęsy są naprawdę bardzo ciekawe i inspirujące. Znajdziecie je w sklepie www.kkceterhk.com .
A teraz zapraszam na dwie fotki na których możecie zobaczyć mnie w klasycznym , w sumie zwykłym smoky. Uwielbiam ten makijaż a on sam bardzo często u mnie gości.
dodatkowo ja w lokach - cud ponieważ nie lubię się zbytnio w tego typu fryzurach, a Wy jak oceniacie ?

48 komentarzy:

  1. makijaż super i bardzo mi się podobają loczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. promieniejesz kochana! :) rzęsy wręcz sceniczne, skojarzyły mi się ze śnieżynką ;p hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, klasyczny makijaż :) a rzęsy świetne do sesji zdjęciowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, żałuję, że nie potrafię takiego smokey zrobić :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy kapitalne na sylwestra jak znalazł lub karnawał

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Małga:*** ps, rzęsy rewe do takich karnawałowych mejkapów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, przepiękny smokey i bardzo sexy w nim wyglądasz <3
    Rzęski super, takie do stylizacji "Królowa śniegu" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz super, ale rzesy jak dla mnie sa okropne i nie kupilabym :P

    OdpowiedzUsuń
  9. rzęsy super! iście zimowe :) do stylizacji zimowej świetne :) smoky także piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tym makijażu ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. smokey eyes to najlepszy makijaż dla mnie ever;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super smoky! masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż ! A Tobie pięknie w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te rzęsy kojarzą mi się z królową śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne oczka :)

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko ;)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzęsy faktycznie efekt uderzający ;)
    A twój makijaż to no coś fantastycznego masz do tego rękę !
    Zazdroszczę ci tego też bym tak chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż jest przepiękny!
    Naprawdę zawsze każdą Twoją nową pracę oglądam z ogromną przyjemnością, jesteś genialna w tym co robisz :*

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaż bardzo ładny chodź te rzęsiaka mnie wręcz przerażają

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz i cudne smoky! Uwielbiam tego typu makijaże a co do rzęs to często widzę na innych blogach te rzęsy i kilka mnie już zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny mejkap i w tych wlosach zdecydowanie na plus!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba, ja niesamowicie lubię przydymione makijaże, i zawsze w makijażu muszę domieszać czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię taki makijaż, wogólę to lubię mocne makijazyki a te rzęsty są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mega fajnie !!! :D bardzo mi się podoba :***

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie Gosiaczku Ty laleczko śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. makijaż śliczny, pasuje Ci ,
    no i ta fryzurka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  27. Co za rzęsiska! :)
    Smoky piękne, świetnie roztarte! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smoky śliczny, ale srebrne rzęsy to już nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaahh. W końcu jest czeerń. Muszę ćwiczyć ćwiczyć.. Dziękuję :D
    W delikatnych falach całkiem ładnie, nie ma potrzeby żebyś siebie nie lubiła w takiej fryzurze, bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdraaawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. jestes przepiekna kobieta , idealnie Ci w nim;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie Ci to wszystko wyszło. Jesteś bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzęsy *_*
    I oczywiście cudnie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  33. no, rzęsy są naprawdę zjawiskowe!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż, a rzęsy tez robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny smoky, pasuje Ci bardzo tak samo jak i loczki!! i w końcu na zdjęciu ujrzałam leciutki uśmiech :) :* jestem na wielkie TAK!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zwykle jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  37. beautiful lashes!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam smoky eye, kiedyś sobie zmalowałam, ale.. nie bardzo przypominało to dymkowe oko :D Chyba coś mi nie wyszło..;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny :) Uwielbiam smoky eyes :)
    Ale rzęsy mnie w żaden sposób nie przekonały.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pieknie wygladasz,super makijaz

    OdpowiedzUsuń
  42. Makijaż po prostu świetny. Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń