Lakierowo po raz pierwszy :)

Witajcie, 
dzisiaj zaprezentuje Wam moje lakiery które zakupiłam podczas Rossmanowskiego szaleństwa. Generalnie nie jestem zbytnio zadowolona z tej promocji ponieważ nie mogłam się dopchać do szaf :/ Masakra jakaś , 40% w dół i taki nawał..nie rozumiem tego..w ogóle zauważyłam że Rossman w szafach niektóre nowości troszeczkę zawyżył żeby na okres zniżki wiele nie stracić..no ale to norma...
Lakiery jakie Wam zapreznetuję sa równeiż na moich pazurkach, cieszą m
nie ogromna trwałością. Nie odpryskują i są naprawdę idealne przez 3 dni :)


1. TOP FLEX Longlasting Pierre Rene 237 - to kolor nazwany przeze mnie jako blue jeans - bardzo fajny flakonik, pędzelek jako aplikator nie sprawia problemów typu - jakieś nieefektowne smugi czy pręgi. Krycie na najwyższym poziomie. Jedna warstwa doskonale pokryje płytkę paznokcia , jednak ja lubię mieć bardzo intensywny kolor i nakładam tylko dwie. Nie odpryskuje, jest wspaniały !

2. WIBO Glamour Nails Nr.5 - to dla mnie bardzo intensywne złoto które raczej nadaje się na wykończenie manicure, wykonanie jakiegoś delikatnego wzorku lub pokrycie 1-2 pazurków. Krycie doskonałe - 1 warstwa jest naprawdę wystarczająca. Również nie odpryskuje - 100 % zadowolenia :)

3. MISS SPORTY Clubbing Colours Quickdry 010 - bardzo cielisty kolor lakieru. Optycznie wybiela płytkę. Jest doskonałą bazą pod lakiery bardzo intensywne , szczególnie te które wymagają kilku warstw aby pokryć płytkę paznokcia. Jak zauważyłam pędzelek jest fajny, dość gruby, można nim nakładać równe warstwy lakieru, jednak wymaga naprawdę min. 3-5 warstw aby całkowicie pokryć paznokieć. typowy średniak aczkolwiek duzo nadrabia swoim kolorem.

 4. WIBO matowy Top Coat z płatkami brokatu. Fajna formuła lakieru, lekko fioletowa poświata w buteleczce która na pazurku wygląda bardzo transparentnie.
Płatki brokatu nadają świetnego efektu w połączeniu z matowym wykończeniem. Jak dla mnie efekt końcowy jest powalający i bardzo oryginalny.

Lakiery na pazurkach prezentują się bardzo fajnie. Mam nadzieję , że pozytywnie przyjmiecie tego typu wpis ponieważ jestem totalna amatorka w dziedzinie pazurków ale bardzo pozytywnie zajarana w tym temacie i mam nadzieję, że niebawem moje umiejętności w tym kierunku znacznie się powiększą i z chęcią będziecie oglądać tego typu posty. Skórki lekko sforsowane ale mysle że szybciutko się wygoją :)

36 komentarzy:

  1. Świetne lakiery, wszystkie w moim typie :) Ja właśnie wróciłam z Rossmana, poszłam po róż i puder, nie szło się dopchać, już myślałam, że odpuszczę.. w końcu coś tam wybrałam, do tego pędzel, farba i inne pierdoły i zapłaciłam 111 zł, no boska jestem... ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam na paznokciach takiego mani - a tu dowód na to jak świetnie wygląda każdy paznokieć w innym kolorze, z innym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki;) bardzo podoba mi się złoty lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten niebieski bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię lakiery z pierre rene za trwałośc przede wszystkim:) Bardzo podoba mi się to zdobienie:) Ładne masz paznokcie,pokazuj częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem jak najbardziej na tak, jeżeli chodzi o tego typu posty:) jak na "amatorkę", to i tak ładnie to wygląda, szczególnie kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mleczny kolorek mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie zestawiłaś te wszystkie lakiery na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miss Sporty wygląda ciekawie szkoda, że wymaga aż tylu warstw :/ Natomiast złoty Wibo mam, pisałam o nim, lubię go :) Bardzo dobry lakier za nieduże pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier Pierre Rene bardzo ładnie prezentuje się na płytce paznokcia:) Jestem ciekawa kolejnych "paznokciowych" wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie, lakier z Wibo bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się to połączenie złota i błękitu na serdecznym palcu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pazurki!
    Obserwujemy?
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne polaczenie,nabardziej spodobal mi sie zloty i mleczny

    OdpowiedzUsuń
  16. złoto i błękit sa przepiekne. Wszytskie kolorki super wspołgrają ze sobą na pazurkach. A co do promocji to w Rossmanie to u mnie to samo. Pelno kobietek przy szafach !!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie ci to wyszło :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wygląda :) Ja kompletnie nic nie umiem zrobić z paznokciami więc Twoje bardzo mi się podobają :) Mi jeszcze dziś udało się kupić pomadkę w Rossmannie, ale znalezienie nienaruszonego egzemplarza graniczyło z cudem ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne połączenia :) Masz świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też nie można było się dopchać, niektóre produkty były pootwierane... mnie się najbardziej blue jeans podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kolory świetnie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. złoty jest rewelacyjny, a połączenie z niebieskim jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię lakiery pierre rene :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz śliczne pazurki, a ten róż mega mi się podoba :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie :) Ja nie mam cierpliwości do bawienia się z pazurkami :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne pazurki i kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Baw się lakierami, na zdrowie Ci wyjdzie ;). Też lubię bawić się kropkami - to proste, ale efektowne i szybkie zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej mógłby mnie zainteresować ten WIBO matowy

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny jest ten złoty lakier :) Sama z chęcią zakupię do swojej kolekcji :>

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne lakiery :D to połączenie złotego z niebieskimi kropeczkami przecudne :D dodawaj więcej postów lakierowych :D :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Skuszę się chyba na "Wibo" złoty, pięknie wygląda:) I widać, że ładnie kryje:)

    OdpowiedzUsuń