Makeup Illamasqa - Malinowa rozkosz :)

Witajcie, 
w przerwie świątecznej pokażę Wam makijaż jaki jest drugą częścią wyzwania z Julią juliamakeupgirl.blogspot.com .
Makijaż inspirowany face chartem wykonywany przez wiele makeup artist musiał być w mojej galerii. 
Przygotowałam dla Was również stepik tego makijażu - mam nadzieję że się Wam przyda i może kogoś zainspiruje :)

 1. Zaczynamy makijaż od przygotowania cery tzn, aplikujemy podkład, puder, podkreślamy brwi. Powiekę standardowo możemy pokryć bazą pod cienie dla podbicia kolorów i zwiększenia trwałości. Zaczynamy makijaż oka.
Brunatno-brązowy cień aplikujemy wewnętrzny kącik oka, mniej więcej do 1/4 oka, tępo zaznaczając granicę między cieniem a kolorem skóry. Zalecam użycie pędzelka skośnego lub tego do eyelinera.
2. Środek ruchomej powieki pokrywamy beżowo-żółtym cieniem.
3. Zewnętrzny kącik podkreślamy cieniem szarym, tak aby zaznaczyć całą ruchomą część powieki.

4. Cienie wypiekanym w tym przypadku w kolorze koralowo-łososiowym zaznaczany nasz naturalny łuk brwiowy, czyli odcinek między ruchomą a nie ruchomą częścią powieki.
5. Czarny cień nakładamy na uprzednio aplikowany cień szary, natomiast środek powieki pokrywamy cieniem białym, matowym.
6. Czarnym cieniem zagęszczamy linię rzęs dolnej powieki.

7. Rozcieramy granice między poszczególnymi kolorkami, wyciągając czarny cień w tzw. cat eyes.
8. Na środek dolnej powieki dodatkowo aplikujemy koralowo-łososiowy cień. Tam gdzie mamy czarny cień, aplikujemy dodatkowo czarny i srebrny brokat sypki.
9. Linie wodną dolnej powieki zaznaczamy czarną, miękką kredką, górną powiekę znów podkreślamy przy użyciu czarnego eyelinera tworząc dość gruba kreskę . Tuszujemy rzęsy.



 A to moja inspiracja :

56 komentarzy:

  1. Kochana, jak zawsze na najwyższym poziomie :)
    Uwielbiam podziwiać Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny *.* jak u laleczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż! Powiedz mi jak Ty robisz takie wyraźne, fajne zdjęcia? ja nie umiem uchwycić tak makijażu :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejciu, jak mi wpadł w oko!!;)) czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż, podoba mi się bardzo jak podkreśliłas i rożświetliłaś oko delikatnym różem

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce takie brwi ! moje nie maja ksztaltu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale Tobie wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny. Kojarzy mi sie z rozgwiezdzonym niebem, zorza polarna itp.

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie odwzorowany;) zapraszam do siebie również pokusiłam się na face chart z Illamasqua;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie odwzorowany, bardzo w Twoim stylu - czyli perfekcyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful.!
    x
    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wyjątkowy! jestem pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że wykonanie perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu makijaż jest cudowny :) Nie mogło By być Inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowny! Rewelacyjna gama kolorystyczna.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie :)
    Ja jakoś nigdy nie mam weny na bardziej kolorowe makijaże :D Dwa, trzy kolory to już dla mnie duuużo. Ale przyjemnie popatrzeć na tak staranne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie :D "coś" zawsze da się zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny makijaż jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Super makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten brokat idealnie dopełnia całości!

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz piękne makijaże! Z przyjemnością dodaje do obserwowanych i będę wpadać częściej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyszło :) Uwielbiam Twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny, w sam raz na zbliżający się Sylwester.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten makijaż jest tak piękny, że za każdym razem gdy na niego patrzę robię wielkie oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Inspiracja świetna:) ale do rzeczy,... makijaż przecudowny, jaki wyrazisty i zmysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!!! Jestem zachwycona :D Jesteś mistrzynią! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Choćbym cały dzień siedziała śledząc krok po kroku Twoje dzieło - nie mam szans :D

    OdpowiedzUsuń
  28. No i jak zwykle pięknie, aż chciałoby się powiedzieć "zmaluj brzydki makijaż Gosiu"

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie! Zazdroszczę takich umiejętności, wow!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty zołzo..jak nie ma stepiku jak jest :P ?!
    ubóstwiam Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawie to wygląda! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny makijaż ;) z jednej strony subtelny róż, z drugiej trochę smoky ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne wykonanie, nie mogę oderwać oczu od tego makijażu. Jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, ale piękny makijaż! Chciałabym kiedyś taki mieć, ale nie wiem czy moje zdolności manualne mi na to pozwolą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne połączenie, zdolniacha z Ciebie !!

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie wyzwanie to dla Ciebie chyba czysta przyjemność :D
    Wyszło powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. love this! I wanna try it out too

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczny makijaż, róż i drobinki dodają całego uroku. Bardzo mi się podoba i chętnie oddałabym się w Twoje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Skomentowałam na Wizażu, skomentuję także tutaj ;)
    Świetnie odwzorowany makijaż, masz talent :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten makijaż jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń