Prestige MAKEUP

Witam, 
znów dopadła mnie niechęć na dodawania codziennych postów jednak przełamałam się i dodaję makijaż jaki wykonałam dla magazynu Prtestige który na nowo się reaktywował i bardzo dobrze sobie radzi. 
Podaje link do ich stronki : www.magazyn-prestige.blogspot.com Jeżeli kochacie wykonywać makijaże, malować fantazyjnie pazurki lub splatać ciekawe fryzurki to miejsce jest dla Was !

Ja przygotowałam dla nich niezbyt skomplikowany makijaż wykonany z użyciem głównie palety cieni Glazel Visage którą uwielbiam i jest nieodzownym elementem mojego makijażu. 
Zapraszam na tutorial :
1. Na powiekę pokryta bazą pod cienie aplikujemy następujące kolorki : biały cień jako matowy rozświetlacz wewnętrznego kącika oka, żółty cień jako początek mojej naszej tęczy.

2. Tuż za cieniem żółtym nałóżmy cień w kolorze pomarańczy, dokładnie rozcierając granice pomiędzy cieniem żółtym a pomarańczowym.

3. Pora na kolejny cień w tym przypadku w kolorze różowym. Również uważamy aby granice między cieniami były dobrze roztarte.

4. Fioletowy cień nałożony na zewnętrzny kącik oka, staje się kolorem kończącym makijaż górnej powieki.
W tym momencie można również nałożyć jasny cień pod łuk brwiowy. Ułatwi nam to rozcieranie cienia fioletowego.

5. Dolną powiekę zaznaczamy cieniem turkusowym o bardzo mocnej pigmentacji.

6. Rozcieramy granice między wszystkimi nałożonynmi cieniami. Można również dodać odrobinę cienia szarego aby nadać kształt naszym oczom.

7. Linię wodną podkreślamy czarną kredką. Możecie również nałożyć czarny cień właśnie an ten turkusowy aby go delikatnie przygasić.


8. Wykonujemy również czarna kreskę na górnej powiece.
Tuszujemy rzęsy .


Efekt jaki uzyskałam to makijaż w bardzo ciekawych barwach, bardzo soczysty a zarazem stylowy. Idealne na sesje zdjęciowe lub dla odważnych - wyjścia wieczorowe.


Dołączcie również  do fanów na Fb : Addicted to makeup na FB ! KLIKNIJ TUTAJ !

Zapomniałam również dodać informację o rzęsach jakie odgrywały wazną rolę w tym makijazu. 

Otóż rzesy zarówno dolnej jak i górnej powieki zostały zagęszczone. Tak, rzęsy na dolną powiekę - takie cudeńko otrzymałam od sklepu  KKcenterHK.


http://www.kkcenterhk.com/p10761/ES-Handmade-Black-Transparent-Stem-Lower-Eyelashes-A552/product_info.html  

POLECAM !!!

.

38 komentarzy:

  1. rewelacja - jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski makijaż :D Koniecznie wypróbuję zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prosty makijaż ale jaki piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny! bardzo czytelny tutorial, spróbuję stworzyć coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odważyłabym się na taki makijaż, ale na zdjęciu wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty, ale śliczny!!! Uwielbiam takie soczyste kolorki, tym bardziej teraz, kiedy za oknem coraz mniej ich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to co robisz dla mnie jest sztuką :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory :) bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiolet najbardziej mi się podoba ze wszystkich użytych kolorów. Pięknie wymalowane oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolorowe makijaże;) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Kojarzy mi się imprezowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! :) Jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomimo tylu kolorów wygląda to świetnie *.*

    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh uwielbiam takie kolorowe makijaże !! Piękne kolorki, marzy mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie łączysz kolory Gosiu, jestem pod wielkim wrażeniem!!! Mam nadzieję, że i ja się kiedyś tego nauczę :)
    Rzęsy na dolna powiekę są cudne, dodają niesamowitego charakteru makijażowi!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój talent powala ! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęcza idealna na jakże ponure dni, cudo! :)
    aaaa i eliksir od Wibo widzę, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie jak zawsze! Tylko dolną powiekę bym innym kolorkiem podkresliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ty to idealnie wszystko robisz!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twoje makijaże - są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie mogę, jak Ty pięknie łączysz kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Już to pisałam na blogu Prestige ale powtórzę ten makijaż jest piękny i tak kolorowo zachęca no nie da się obok niego przejść obojętnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. o super;) ja lubię bardzo kolorowe makijaże i często się nimi własnie bawię;) zapraszam do oceny moich skromnych makijaży a do Ciebie zajrzę myślę, jeszcze nie raz;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. love the bottom lashes.. pretty

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam go już w Prestige, jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. That palette is beautiful! The colors are so colorful and all so bold, I love your combination, soft and also very fun and colorful, your blending is so perfect!

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękny ! :* cudo naprawdę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful! Loved the colors!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń