Róg obfitości od Eveline - zapowiedź testów...

Witajcie, dzisiejszy dzień bardzo mnie zaskoczył, a szczególnie paczuszka jaką przywiózł mi kurier. Paczuszka nadana przez serwis bangla.pl bardzo mnie zaskoczyła, a szczególnie jej zawartość.
W niewielkim, sprawnie zapakowanym kartonie znalazło sie bardzo dużo wspaniałych kosmetyków marki Eveline. Dla mnie same nowości i same perełki.
Zobaczcie z bliska co otrzymałam :

* Arganowy suchy olejek do ciała
* Arganowy szampon 8 w 1
 * Arganowa maska do włosów 8 w 1

* Argan & Olive  przeciwzmarszczkowy krem nawilżający 

* Gruboziarnisty peeling do twarzy 3 w 1
* Peeling do rąk 8 w 1
 * 3 w 1 Wysuszacz utwardzacz Nabłyszczacz
 * Serum nawilżająco- wygładzające z kwasem hialuronowym


* Quattro Eyedshadow  poczwórne cienie do powiek 

* Magical Cover długotrwały podkład kryjący
* Magnetic Look tusz pogrubiający
 * Lovers Ultra Shine błyszczyk do ust
Ja za testy zbieram się już dzisiaj, niebawem spodziewajcie się recenzji :)

Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt .


 

42 komentarze:

  1. Ram tam tam!
    To siamo mam :)

    Super są te paczuchy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra sprawa, rzeczywiście same dobroci *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała paczucha :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a ja właśnie zaczynam testy arganowej odżywki do włosów z Eveline :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super paka; miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  6. super, czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoho ale zazdroszczę :D Super kosmetyki :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudeńka, cienie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że szał na olejek arganowy trwa :D Błyszczyk ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, czekam na recenzje w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie to serum :D paczucha świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pa-czucha, gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie kupowałam niczego od Eveline. Widzę sporo nowości, więc chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo zazdroszczę i gratuluję jednocześnie bo bardzo lubię kosmetyki tej firmy i ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. smakołyki/ ciekawa jestem jak się spisze ten wysuszacz do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super paczka! dla mnie najciekawsze są te produkty do włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne kosmetyki! szczególnie mnie ten peeling zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna paczka, miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paczucha :D
    O podkładzie z Rimmela mam u siebie cały post ;) http://www.wiolka94.blogspot.com/2013/01/testujemy-podkady-rimmel-lasting-finish.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniutkie te cienie...zresztą ,wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no rzeczywiście same przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super paka :D Kilka produktów mnie zainteresowało, więc z niecierpliwością będę czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna paczka! ;] ja już po pierwszych testach i jestem zachwycona peelingiem do dłoni <3

    OdpowiedzUsuń
  24. same cudnosci !! mam peling do rąk ( u mnie na blogu recenzja, gdybyś się zaciekawiła_zapraszam) , który jest boski oraz serum... również fajne.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna paka!
    Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna paczka, takie to można codziennie dostawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny zestaw! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń