De Noyle's - krem azulenowy na dzień

Witam, 
w tym poście prezentuję doskonały krem do cery suchej i bardzo wrażliwej  - takiej właśnie jaką posiadam ja.
 Zapewne wiele z Was szuka idealnego kremu, ja swój znalazłam po wielu latach szukania. Z mojego wyboru jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że produkt ten spodoba się i Wam :)

 Produkt ten, przypadł mi do gustu pod każdym względem. 
Piękne , estetyczne opakowanie z różowymi napisami przypadło mi do gustu od pierwszego wejrzenia. 
Dodatkowym atutem jest to,ściągane wieczko które zabezpiecza kosmetyk przed wyschnięciem i dostępem powietrza. 
 
Skład: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Caprylic/Capric Triglyceride (C8-C10 Triglyceride), Cetearyl Alcohol, Sorbitol, Glycerin, Zea Mays (Corn Starch Modified), Propylene Glycol, Clintonia Borealis (Clintonia Extract), Aloe Barbadensis (Aloe Vera Gel), Octyl Methoxycinnamate (Octinoxate), Sodium Cetearyl Sulfate, Chamomilla Recutita (Matricaria Extract), Panax Ginseng (Gingeng Extract), Pyrus Malus (Apple Extract), Prunus Persica (Peach Extract), Triticum Vulgare (Wheat Extract), Hordeum Vulgare (Barley Seed Extract), Hydrogenated Polyisobutene (Squalane), Butyl Methoxydibenzoilmethane (Avobenzone), Octocrylene, Serine, Bisabolol, Guaiazulene, Paraffin, Dimethicone, Peg-35 Castor Oil, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Magnesium Nitrate, Methyl-Cl-Isothiazolinone, Methylisothiazolinone, Bha, Bht, Parfum (Fragance), Linalool, Benzyl Salicylate, Hydroxymethyl-Pentylciclohexen-Carbaldehyde, A-Hexylcinnamaldehyde, 3-Methyl-4- (2,6,6-Trimethyl-2-Ciclohexen-1-Yl) -3-Buten-2-One

  Krem azulenowy jest to krem ochronny, przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i bardzo wrażliwej oraz z rozszerzonymi naczynkami. Dodatkowo produkt ten wykazuje zauważalne gołym okiem zmniejszenie zmarszczek, szczególnie mimicznych i tych które powstają na czole.  
  Krem posiada lekko zielonkawy kolor oraz bardzo przyjemny zapach. Jego konsystencja jest standardowa, tzn. dość gęsta, nie lejąca, dzięki czemu jego aplikacja na skórę nie przynosi żadnych problemów a tym samym  oszczędzamy nasz krem przed niepotrzebnym zmarnowaniem. 

Pewnie zapytacie co to jest azulen ? Ja też nie wiedziałam do czasu kiedy ten krem wpadł w moje ręce. Otóż azulen jest to substancja czynna rumianku, wykazująca działanie przeciwzapalne, łagodzące, bakteriostatyczne oraz powodująca zmniejszenie obrzęków. Stosowany w preparatach do skóry podrażnionej, z odczynami zapalnymi.
I tak oto mogę powiedzieć, że nazwa kremu jest bardzo adekwatna do działania. 
Już po kilku dniach stosowania zauważyłam, że  skóra stała się bardzo dobrze nawilżona i faktycznie jędrna. W dotyku stała się bardzo przyjemna a wizualnie znacznie zregenerowana i piękna. Wszelkie zaczerwienione i podrażnione partie skóry znacznie się wybieliły i praktycznie zniknęły.
Krem bardzo pomógł mi kiedy moja skóra wołała o pomoc. Jakiś czas temu na skórze twarzy zauważyłam drobne krostki na które nie miałam sposobu, wtedy przypomniałam sobie że mam jeszcze niewielka ilość kremu. Dokładnie nasmarowałam skórę a wieczorem obrzęk zniknął praktycznie o 50% , jest to naprawdę dużo biorąc pod uwagę że jest to kosmetyk a nie wyrób medyczny.
Krem azulenowy jest kosmetykiem wg mnie bardzo specyficznym, który przychodzi z pomocą w sytuacjach bez wyjścia. Jako wrażliwiec, wymagam bardzo dużo od kosmetyków dlatego ten produkt dokałdnie przetestowałam.
Zauważyłam również, że zmniejszenie zmarszczek jest efektem długotrwałym , co mnie bardzo cieszy i skłania do dalszego jego stosowania.
Chciałabym również zauważyć, że produkt ten doskonale zrównał koloryt skóry, tzn wybielił przebarwienia które są zmora wielu osób w mniejszym lub większym stopniu.
Cieszy mnie również to, że jego korzystny wpływ na moją cerę znacznie poprawił jej stan i sprawił że nie muszę się kryć pod toną podkładów :)

Serdecznie polecam ten produkt, a znaleźć go możecie na stronie : www.abacosun.pl/sklep/71,Base_Hidratante_Azulene_Spf_6 w cenie 77zł. 


 *  *  *


Jak już zauważyliście, gadżet Obserwatorzy został usunięty, dlatego zapraszam Was do obserwacji mojego bloga na bloglovin, wystarczy że klikniecie w ten link:http://www.bloglovin.com/en/blog/5513321 i zostaniecie ze mną w dalszym kontakcie :) Oczywiście odwdzięczę się :) 

20 komentarzy:

  1. i znowu się czegoś nowego dowiedziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kremik, u mnie z obserwatorami bez zmian jak na razie, wszystko na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa chodzi o gadżet :( rzeczywiście nieciekawie, mam nadzieję, że to przywrócą... Jaki mają interes w usuwaniu tego?? Dobrze, że ta lista czytelnicza bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  4. Azuleny są ok i ich działanie dla naszej cery jest korzystne :) A o kremie nie słyszałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wydaje się to być krem idealny. Mimo, że mam skórę mieszaną to ten krem mógłby mi się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kompletnie tego kremu. Ja sama posiadam cerę mieszaną i nie koniecznie wrażliwą ;) Super że znalazłaś coś co spełnia Twojego oczekiwania. Oprócz nawilżenia widzę żę jest to też produkt uspokajający cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nadal jest gadżet obserwatorzy, nie wiem może to chwilowa awaria..

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się takie porządne nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ten krem nie dla mnie, moja cera nie lubi się z parafiną :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że taki kremik istnieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAKOCHAŁAM się w Twoim blogu!! ten wygląd i notki, ah!!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze myślałam że mam Cię w blogrollu a dziś patrzę a tu zonk, ale już nadrobiłam :)
    Zapraszam na nową notkę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę go pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za dodanie.Ciekawy produkt,kiedyś wypróbuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. This is sweet stuff, its nice to be in the know.
    Aquatics games

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej raczej nie słyszałam o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny krem, taki luksusowy mi się wydaje być :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej nie słyszałam, ani nie czytałam o tym kremie.....

    OdpowiedzUsuń