Dziękuje za wyróżnienie :)

Witam :)
Chciałam się pochwalić, że mój blog został wyróżniony jako jeden z najlepszych blogów makijażowych. Oprócz mnie zostały wyróżnione jeszcze 4 znane blogerki którym serdecznie z tego miejsca gratuluję :)

Sama jednak jestem bardzo zaskoczona i niebywale zadowolona z tego, że to właśnie ja zostałam wyróżniona z pośród tylu blogów i tak ogromnej konkurencji.

Zapraszam do poczytania na stronce o moich ulubieńcach 203 roku jakimi są produkty tam wymienione. Serdecznie Wam je polecam  :)

www.avanti24.pl/moda/56,103636,15104524,_www_gosia_makeup_blogspot_com,,5.html 


Zapraszam również, do grona fanów na Fb : Gosia-makeup na Facebooku :) Kliknij tutaj :)

29 komentarzy:

  1. gratuluję jeszcze raz, świetna wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :)) Zazdroszczę Ci takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję:) zasłużyłaś na to wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczne gratulacje :* ! w pełni na to zasługujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że dotarł i pomógł wyleczyć problemy. A pisałam, że jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale mnie to nie dziwi! gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to się nie dziwie, takie cuda tworzysz że trudno tego nie docenić :) Gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :)
    a tak ni z gruszki ni z pietruszki - uważam że w ciemnych włoskach wyglądasz lepiej :) (nie pamiętam czy już to pisałam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! W pełni zasłużone wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam,czytałam, gratuluję:****!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje składam również ja :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, zasłużyłaś na to wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała wiadomość, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, ale nie dziwi mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia ale absolutnie nie jestem zaskoczona - Twój blog i Twoje makijaże są świetne, bardzo ładne i profesjonalne, chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń