Feather in dots of Bornprettystore

Witam, 
mam nadzieję że święta u Was spędzone były w miłej , rodzinnej atmosferze. 
Ja korzystając z wolnej chwili chciałam dodać jakiegoś fajnego posta, dlatego zaprezentuję Wam kolejny zwariowany makijaż.  
W tym przypadku również szalone rzęsy od "Born pretty store"na które polowałam od kilku lat :)
Rzęsy w noszeniu są równie przyjemne jak te z czarnych piórek , z tym że te są troszeczkę krótsze . 
Cały pasek jest bardzo plastyczny, idealnie dopasowują się do kształtu powieki nie obciążając jej tym samym. Uważam że to doskonałe wykończenie dla wielu makijaży :)



Podaje Wam bezpośredni link do produktu na stronie internetowej sklepu : http://www.bornprettystore.com/fashion-black-blue-feather-false-eyelash-party-makeup-p-601.html



 Uważam, że rzęsy te prezentują się bardzo ciekawie i również Wam wpadły w oko :) 

Wasze zakupy mogą uzyskać 10 % rabatu na całe zakupy :) Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszecie unikalny kod : XDSQ10 , dzięki temu zaoszczędzicie pieniążki na następne zakupy :) 


32 komentarze:

  1. Kochana jak się spod takich rzęs patrzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow genialny makijaż, inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt. Podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z pod tych rzes po chwili całkiem sympatycznie sie patrzy nie przeszkadzaja zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te rzęsy i make up też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, a rzęsy urocze !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega, przy takich rzęsach nie trzeba kombinować za wiele na powiece, imponujące :-) jak zwykle perfekcja i inspiracja u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę wyjść z zachwytu nad wyglądem Twoich tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woow, idealny na karnawał! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mega! Te . . nie wiem czy to już piórka czy jeszcze rzęsy . . ale bardzo efektowne, wow! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje ten makijaż, można zaszaleć tak w Sylwestra lub w karnawale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odlotowy:) pawie pióra wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no, rzęsy robią robotę ;) świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG Gosiu jesteś prawdziwą mistrzynią w tym co robisz!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt, ale tak sobie mysle, ze chyba to to nie wygodne :P

    OdpowiedzUsuń
  16. matko co za wspanialy efekt!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow :) Uwielbiam Twoje podejście do makijażu. Szaleństwo i zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądają!Ja nie umiem naklejać sztucznych rzęs w ogóle;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosia od czasu kiedy napisałaś o bazie Pierre Rene cały czas za mną chodziła. Dziś wkońcu ją kupiłam. Obeszłam całe miasto, wszystkie drogerie, myślałam że już nie kupię, ale w ostatniej drogerii ją dostałam. Jak ją przetestuję, wypróbuję to na pewno napiszę recenzję :)

    http://gosia-makeup.blogspot.com/2013/09/silikonowa-baza-wygadzajaca-pierre-rene.html

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny i efektowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te rzęsy są ekstra!! Jak i cały makijaż bardzo efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne rzęsy sama chyba sobie takie zamówię

    OdpowiedzUsuń