Feather on the eye

Witajcie, 
w szale przedświątecznych przygotowań, chciałabym zrobić małą odskocznię i zaprezentować makijaż z użyciem wspaniałych rzęs ze sklepu : BORN PRETTY STORE . Produkty tego typu są bardzo w moim typie, ponieważ uwielbiam to co bardzo szalone i niezywkle efektowne. 

 Rzęsy same w sobie są bardzo okazałe i pomysłowe, inspirują do działania. Początkowo myślałam że ich aplikacja będzie bardzo trudna i niewygodna - bardzo się pomyliłam. Rzęsy są bardzo plastyczne, idealnie przylegają do powieki i dopasowują się do jej kształtu. Samo ich noszenie nie sprawia żadnych problemów. Mimo sporych rozmiarów piórek, dodatek ten będzie zapewne gościł w wielu moich makijażach i cieszył mam nadzieje nie tylko moje oko :)

Rzęsy o których mowa, wyglądają następująco :
 Link do produktu : http://www.bornprettystore.com/fashion-black-feather-false-eyelash-party-makeup-p-600.html
Zapraszam na stronę sklepu  "Born pretty store" gdzie znajdziecie wiele wspaniałych rzęs, akcesoriów do makijażu, kosmetyków a także ciekawych dodatków które mogą urozmaicić każdą garderobę. 



Mam nadzieję, że prezentacja przypadnie do gustu. Jeżeli asortyment sklepu  "Born pretty store
trafiĄ w Wasze gusta , zachęcam Was do składania zamówień. Ceny maja naprawdę bardzo niskie a dzięki mnie Wasze zakupy mogą uzyskać 10 % rabatu na całe zakupy :) Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszecie unikalny kod : XDSQ10 , dzięki temu zaoszczędzicie pieniążki na następne zakupy :)





55 komentarzy:

  1. obłędnie *.*
    rzęsiska po prostu cudowne ;) napatrzeć się na nie nie mogę i cały makijaż ;)

    i ślicznie CI w ciemnych włosach :) ahhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Sooo amazing! I love the purple and your lashes and your eyes just pop so much! This I think of a showgirl outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, ten makijaż jest świetny! Dałaś czadu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Ty nas nigdy nie przestaniesz zaskakiwać, jest cudownie i jakże niebanalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzęsy są niesamowite i stworzyłaś z nimi cudowną charakteryzację :-) idealne na karnawał :-) też ostatnio mam styczność z tym sklepem i jestem bardzo ciekawa ich produktów, bo wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Jaki efekt!! :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. uaaaaaa, cudooownieeee *.* niczym makijaż sceniczny, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz trochę jak czarownica z bajki, którą widziałam w dzieciństwie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki był cel, aby było mrocznie , groźnie i strasznie...wiec uważaj bo Ci sie przyśnię :D
    to raczej "charakteryzacja" niz beauty makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze!!! rzęsy robią robote :D bardzo ciekawie i niepowtarzalnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rzęsy! Przykuwają wzrok ale nawet gdybym chciała je użyć to nie zmieściłabym ich pod okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie, jak zwykle przepięknie!
    Jej, ja to bym chyba nie zniosła takich piór nad rzęsami, także podziwiam ;) Zwykłe rzęsy mnie do szału doprowadzają, połówki jeszcze ujdą.

    OdpowiedzUsuń
  13. no no no zaszalałaś :) a takich rzęs to nigdy nie widziałam :)
    fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoo ale rzęsy :D Idealne na karnawał i przebieraną imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju ale rzęsiska:D
    Ps.Ja jestem prawie z Jeleśni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ale jaki miałaś pomysł, to prostokątne obramowanie oka jest świetne, chyba wcześniej nie spotkałam się z czymś takim. I do tego ten akcent na czole :) Bardzo artystycznie :) Rzęski naprawdę są.. szalone ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. omg wow i w ogole! co za efekt! oszałamiasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyste szaleństwo!!!!!!!!! Te rzęsy są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się tu:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow *.* Kocham makijaże tego typu <3 Niesamowity wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędnie. Dałaś czadu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo i swoją drogą, świetny sklep i chyba na coś się skuszę... jak stoi sprawa z wysyłką?

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzęsy, jednakże nie założyłabym czegoś takiego :D, wyglądają strasznie... hehe, potarganie. No, chyba że z takim makijażem, jaki ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  24. efektowne są bardzo ! :)

    uwielbiam sztuczne rzęsy do podkreślenia oka przy sesjach zdjęciowych <3

    OdpowiedzUsuń
  25. o jej, ale rzęsiory :o
    Podoba mi się ksztalt prostokąta (prostokątu?), który wymalowałaś fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, super charakteryzacja :) Lubię makijaże gdzie można trochę pofantazjować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko ;o troche nie w moim stylu ale na sylwestra super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja! wyglądasz niesamowicie. Rzęsy z kosmosu ale po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro Ty mi polecasz, będę miała na uwadze :)) Z Tołpy znam powyższy krem, aaaa i drugi, ale już do ciała i jestem mu wierna od paru lat, skoro potwierdzasz, że również inne serie są ++++ - wypróbuję na bank:D Dziękuję za komentarz:***

    OdpowiedzUsuń
  30. Fenomenalny makijaż, ale odważnie;D !

    OdpowiedzUsuń
  31. Podbijasz moje serce tymi fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podziwiam twoją pracę, masz talent i smykałke do makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  33. hoho, ale efektownie, teatralnie wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał, ten makijaż jest kapitalny! Zaszalałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale kosmiczny efekt! W sam raz na konwent fantasy ;) Bardzo lubię takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Make up rewelacyjny. Bardzo odważny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczny makijaż rzęski bombowe

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. okay, these feathers are amazing! must have!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń