Metalicznie z Pierre Rene


Witam, do recenzji tych produktów zbierałam się jakiś czas. Ostatnio brakowało mi zwyczajnie czasu który tak naprawdę, jest każdemu potrzebny :)
Zaprezentuję Wam kolekcję metalicznych pojedynczych cieni  marki Pierre Rene.
Cienie te od razu mnie zachwyciły i musiałam Wam je przedstawić. 
 Większość z Was  zapewne je doskonale zna, jednak dla mnie to totalne zaskoczenie. Dawno temu posiadałam te cienie tylko w troszkę innych kolorkach. Jednak po zamknięciu ostatniej drogerii które je sprzedawała, nie mam do nich całkowicie dostępu :/
 Kolorki jakie posiadam, to kilka odcieni błękitu, cudowna mięta, fajny fiolet i niesamowita fuksja. Kolorki raczej stonowane jednak bardzo urzekające.




Kolorków łącznie jest 14 sztuk. Każde jak widać w innych kolorkach oczywiście.Jak widzicie każdy cień posiada w załączeniu ciekawą pacynkę która nawet dobrze się sprawdza w swoim działaniu. Cienie posiadają drobno zmieloną konsystencję która pozwala na równomierna aplikacje produktu na powiekę.
Pigmentacja tych produktów jest naprawdę bardzo wysoka. Nie potrzebuje żadnej bazy pod cienie aby wydobyć prawdziwy kolor cienia.
Cienie swatchowałam bardzo małymi ilościami ponieważ było mi po prostu szkoda tego magicznego pyłku :) Generalnie ja z intensywności barw oraz ich głębokiego nasycenia jestem bardzo zadowolona. Zaskoczyło mnie głównie to, że cień jaki jest w opakowaniu tak wygląda na powiece, a to wg mnie ogromny plus.
Makijaż z użyciem tych produktów jest bardzo trwały. Cienie nie roluję się w załamaniu. Są idealne od rana do wieczora. Nie wymagają poprawek w ciągu dnia - coś wprost dla posiadaczek bardzo tłustych powiek. Moje powieki są dość tłuste w porównaniu do cery suchej, i utrzymują się jak mówiłam cały dzień bez użycia bazy oczywiście.Zdjęcia nie do końca obrazują realny kolor, ponieważ robione w słabym , popołudniowym świetle. Jednak uważam że wyglądają bardzo korzystnie :)

Cóż mogę jeszcze powiedzieć, na pewno to, że cała paleta kolorów jaka jest dostępna na stronie producenta skusi na pewno wiele osób do ich zakupu, tym bardziej że aktualnie trwa promocja, i cienie te są w sprzedaży 2,99 za sztukę. To naprawdę bardzo niska cena która jest w stanie chyba każdy zapłacić biorąc pod uwagę ich jakość.

A teraz jak cienie sprawują się w akcji czyli delikatny makijaż Pierre Rene :)
Dziękuję makeupmilomania.blogspot.com

Pozdrawiam i uciekam komentować Wasze wspaniale posty..obiecuję że nadrobię wszelkie zaległości :)

54 komentarze:

  1. O jaki wspaniały! Miałam taki podobny, tylko więcej złota na studniówce brata.. i idealny był! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie te cienie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski makijaż, też taki chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny makijaż, a te cienie mają wspaniałe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są! Takie energetyczne w sam raz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko! piękny makijaż... ucudne zdjęcia! Nie wiem jak Ty to robisz kobieto! mi kompaktem w życiu takie nie wychodzą ;/ czy zmieniłaś aparat na lustrzanke?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te cienie, są świetnie napigmentowane a na bazie utrzymują się u mnie bardzo długo, ale....ja nie potrafię wyczarować nimi na oku takiego cuda jak Ty zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż. Muszę się rozejrzeć za tymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż rewelacyjny, ciesze się, że cienie przypadły Ci do gustu :) cienie metaliczne maja w swoim składzie bazę więc dlatego tez są mega wytrzymałe i maja taka jakby mokrą konsystencję :) to moje ukochane cienie do "zadań specjalnych"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż :)
    a cienie pięknie sie prezentują na swatchach, ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. perfekcyjnie... nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam 117 i 125 ;) i jeszcze taki złoty gold coś tam ... zużyłam je do ostatniego okruszka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio zrobiłam makijaż z Pierre Rene, pojawił się na uroda.com, ale na bloga nie miałam jeszcze czasu wrzucić :) Śliczny makijaż, ale kreska mnie powaliła na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w ciemnych włosach :)
    A makijaż oczywiście idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę nie sądziłam że ta marka b edzie miała tak ajnie wyglądające cieniee :)

    OdpowiedzUsuń
  16. klasycznie, elegancko i jak zawsze wykonanie perfekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny makijaz ;) slicznie prezentuja sie cienie,ale nie mialAm okazji go probowac

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory mają cudowne, mam z tej serii jeden w jakimś niebieskim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za taką cenę to opłaca się kupić nawet wszystkie kolory
    Ładnie kryją i mają intensywne odcienie
    Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne są te cienie efekt jest bombowy

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDOWNY MAKIJAŻ! napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zawsze jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham te cienie za tą ceę sa na prawde genialne

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne kolorki :) makijaż prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful colors!! and beutiful makeup!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie świetne są te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne cienie:) ja mam z Pierre Rene matową biel :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak pięknie, dawno nie robiłaś nic w takich kolorkach:) mam jeden cień z pierre rene, lubię go za niespotykany kolor ale troszkę kiepsko się trzyma na mojej powiece. Najlepiej na duraline. Ale napewno te kolory zachęcają do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje makijaże, czym byś ich nie wykonała :) Cieniowanie jest zawsze idealne i ten piękny kształt oka <3 Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż jest przepiękny :) Cienie robią świetny efekt. Mi najbardziej przypadły do gustu turkusy :) Pamiętam już dawno dawno cienie PR w tych fajnych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jestes piękna kobieta z cudownymi oczami , na ktorych kazdy makijaz wyglada bosko!!
    lubie cienie PR:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny Makijaż Gosiu :) posiadam kilka tych pojedyńczych cieni pierre rene i właśnie też tych metalicznych, ze wszystkich jestem zadowolona oprócz tej pomarańczy ona jakoś mnie nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  33. podobaja mi sie brazy w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są! Cudny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  35. kolory powalaja i super pigmentacja ! do tego makijaż cudny:D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne kolory a makijaż jak zwykle cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiadając na Twój komentarz... Kochana, już je skróciłam! Paznokcie rosną mi dość szybko więc nie ubolewam nad ich skróceniem ;) A zdobienie robiłam lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny makijaż :) cienie same w sobie są piękne, ale te pacynki to moja udręka :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny makijaż :) Uwielbiam taką kolorystykę i nie ukrywam, że Twoje makijaże też :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że mają świetną pigmentację!Piękny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny makijaż,świetnie napigmentowane cienie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny makijaż, piękna Ty :):* Zapraszam też do mnie http://makeupowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. i znowu taki boski makijaż ^^ coraz bardziej mi się Twoje ciemne włosy podobają ;))

    OdpowiedzUsuń