Moje okulary Firmoo

Witam, 
w dzisiejszym poście zaprezentuję moje okulary jakie otrzymałam od Firmoo. 
Od jakiegoś czasu dokuczała mi pewna wada wzroku która często nie pozwala normalnie funkcjonować. Nie ostrość widzenia na tyle mi przeszkadza, ze wizyta u okulisty była obowiązkowa.
Wizyta u okulisty wykazała że posiadam wadę wzroku minimalna bo minimalna ale jednak jest. Krótkowzroczność to wada która znacznie mi przeszkadza i wymaga korekty poprzez noszenie szkieł kontaktowych czy okularów.W tym momencie jakby z nieba spadła mi marka Firmoo :)
Podczas uzgadniania szczegółów dostawy zostałam poproszona o podanie danych jakie otrzymałam na recepcie wypisanej przez lekarza okulistę. Podejście obsługi Firmoo jest na najwyższym poziomie oraz ich cierpliwość do klientów powinna być sowicie nagrodzona :)
Przesyłka została nadana natychmiastowo po uzgodnieniu szczegółów, oraz dostarczona poprzez firmę kurierską.
Przesyłka doskonale zabezpieczona, zawierająca wspaniałej jakości okulary oraz dwie sztuki etui, jedno bardziej sztywne, niezwykle eleganckie,klasyczne, drugie znów to woreczek zaciskany na sznurek dla tych co cenią sobie praktyczne rozwiązania i miejsce np. w torebce.
Oprócz etui otrzymałam kluczyk dzięki któremu mogę w najgorszym wypadku dokręcić śrubeczki.
Okulary są bardzo solidne. Już na pierwszy rzut oka możemy zauważyć że to profesjonalna firma która zajmuje sie sprzedażą jednych z najlepszych szkieł oraz oprawek okularów.
Oczywiście okulary zostały wykonane z największą dbałością o szczegóły.
Udało mi się uchwycić w obiektywie jak ciekawie pokryte są szkła tych okularów. Podoba mi się ta tęczowa poświata na szkłach. Efekt jest niesamowity i zauważalny gołym okiem. W szkłach wszystko odbija się w kolorowych barwach, mam nadzieje że widzicie o czym mówię na powyższym zdjęciu.
Coś wspaniałego i niepowtarzalnego.
Dzięki tym okularom widzę na reszcie wszystko wyraźnie i ostro. Mogę cieszyć się nimi kiedy tylko zechcę a moje oczy dzięki nim nie zmuszam do nadmiernego wysiłku ,szczególnie w słoneczne dni kiedy patrzenie w odległe obiekty/przedmioty jest mi znacznie utrudnione.
Teraz pokażę Wam jak ja się w nich prezentuję :)
Mój nowy kolor włosów jak by ktoś nie widział na moim Funpage :)
Firmoo oferuje swoim klientom najwyższej jakości okulary wraz z pięknymi a zarazem solidnymi oprawkami. Dla swoich nowych klientów ma również wielka niespodziankę, możecie otrzymać pierwsza parę okularów zupełnie za free, jedynie co, to musicie pokryć koszty dostawy. Uważam , że to wspaniała opcja ponieważ nie musicie wydawać setek złotych na okulary które spełnią wasze oczekiwania, dodadzą uroku lub po prostu skorygują wadę wzroku.

Szczegóły TUTAJ !!!

Ogromny asortyment Firmoo może wprowadzić w zawrót głowy i sprawić, że ciężko nam będzie dokonać wyboru określonych okularów - ale i na to Firmoo jest przygotowane. Na swojej stronie posiada specjalna aplikację, która pozwoli wgrać nam swoje zdjęcie i tym samym dobrać odpowiednie okulary. Świetna sprawa która znacznie ułatwi nam wybór okularów. Link do aplikacji : KLIK !!!

 

Mogę cieszyć się wspaniałymi okularami oraz serdecznie polecam zakupy w ich sklepie. Pełen profesjonalizm oraz  indywidualne podejście do każdego klienta.
Serdecznie polecam i zapraszam na stronę gdzie możecie poznać ich asortyment: www.Firmoo.com
Jeżeli chcecie skorzystać z darmowej wysyłki zapraszam do linku : www.Firmoo.com/free-glasses.html

Jeżeli nie wiecie jak składać zamówienia to zapraszam do zajrzenia na poniższy link: 
http://www.firmoo.com/help-p-4.shtml

40 komentarzy:

  1. Ale Ci pięknie w tych włoskach :)
    Ja też czekam na moje Firmoo, ale ja wzięłam przeciwsłoneczne, bo do czytania już mam:)
    Bardzo ładnie w nich wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Ci w tych okularach

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie Cię nie poznałam w tych włoskach, ale wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajneee :) taki proste i klasyczne :)
    Wiem, jak to jest kiedy przestajesz widzieć szczegóły. Tak, jak Ty mam minimalną wadę...

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaki kolorek :) zmiana spora ;)
    a ta tęcza na okularkach to antyrefleks - pomocny przy patrzeniu np. na ekran komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasują Ci :) Ja też mam swoje okulary od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki Kamila a uswiadomienie mnie...nie znam sie na optyce dlatego nie wiedziałam jak sie to nazywa ha ha burak ze mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zastanawiałam się nad wyborem tych oprawek:)

    Kochana, skąd taka zmiana z kolorkiem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary pięknie prezętują się w kolorach cieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż boski :) Okularki wydają mi się byc troszkę chyba za duże, albo je trzymasz w taki sposób :) Ja noszę na codzień okulary i nie lubię robić sobie w nich zdjęć:( Ty wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się, ja cztery lata temu kiedy szłam do optyka po swoje pierwsze okulary też nie widziałam co to i do czego się to je ;) Zastanawiam się nad ich okularami bo potrzebne mi nowe szkła...

    OdpowiedzUsuń
  12. na zywo wygladaja jeszcze lepiej i nie sa za duze ale na fotce faktycznie tak wygladaja..lekko wysuniete do przodu i ja jako fotograf zrobiło swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie Ci w nich :) też mam okulary z Firmoo i świetnie się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci w tych okularach:) Również mam okulary z Firmoo, w tej chwili nawet na nosie ;) Tylko to opakowanie strasznie mi śmiedziało.... i szybko musiałam je ewakuować z pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty good post. I just stumbled upon your web publication and wanted to say that I have in reality enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon.
    addicting online games

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie Ci w tych nowych włosach, ślicznie w okularach, śliczny makijaż :D W ogóle jesteś śliczna :D muszę zastanowić się nad tymi okularami, bo już kilka razy widziałam tą ofertę i wszystkie dziewczyny są zadowolone ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie Ci w tych okularkach a jako czarnula wyglądasz charrrrakternie :)
    Super mejkap, mocniejsza wersja dla takiej czarnulki to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, pięknie wyglądasz w ciemnych włosach i w tych okularkach! Makijaż, jak zwykle cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale czarnula! W pierwszej chwili myślałam, że pomyliłam blogi :P

    OdpowiedzUsuń
  21. A gdzie uśmiech!? Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  22. mam takie tyle,że brązowwe:-) nosiłam je cztery lata aż zapragnęłam zmiany:-)piękny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosia jaki masz ładny nowy kolor, super zmiana :) A te okulary Firmoo bardzo Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz:) ja też mam wadę :( moje okularki już mi się zaczynają nudzić, więc może zajrzę na Firmoo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim wypadku Firmoo rzeczywiście spadło CI z nieba ;)
    Kochana piękne 'kłaczki' jak to napisałaś na FB ;) Wyglądasz świetnie i tak.. hmmm. zadziornie? :) A co Cię skłoniło do takiej zmiany, sama chęć zmiany? ;)
    Ja na lato strzeliłam sobie blond i teraz chyba będę powoli wracać do swojego koloru, dość ciemnego blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne ramki ;)) Moje okularki od nich dopiero idą..;d
    Śliczny make up!

    OdpowiedzUsuń
  27. A właśnie... Na miniaturce miałas blond wlosy, a tu czarne;D Pasuję Ci! ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. My sister saved this internet site for me and I have been going through it for the past several hrs. This is really going to assist me and my classmates for our class project. By the way, I like the way you write.
    jeux de amour

    OdpowiedzUsuń
  29. tez dostałam od nich okulary, ale przeciwsłoneczne ;) ładnie się prezentuja.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne okulary i pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny makijaż ! a ty czy w okularkach czy bez i tak wyglądasz przepięknie ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Podoba mi się ta tęczowa poświata na szkłach. (...) Coś wspaniałego i niepowtarzalnego." To nie jest coś niepowtarzalnego. Jest to filtr polaryzacyjny, który standardowo zawsze zamawiałam w dotychczasowych okularach kupowanych w Polsce...
    Zamówiłam sobie okulary i są naprawdę ok i cenę też mają rewelacyjną, ale bez przesady z tą niepowtarzalnością. Ja skusiłam się na korekcyjne okulary przeciwsłoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  33. wiem ze to antyrefleks :) wiesz ja siedze w strefie beauty i okulistyka to moja pieta Achillesowa hihih :) dla mniE to cos niepowtarzalnego bo w nocy widze normalnie, a w ciagu dnia nie odbijaja mi sie moje oczy w szkłach..wiec jest to cos NIEPOWTARZALNEGO :d A słowo niepowtarzalne ma dla każdego inne znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń