Sylwestrowy makijaż z Pierre Rene oraz Bornprettystore


Witajcie,
dzień przed Sylwestrem zapewne zastanawiacie się jaki makijaż sprawi że poczujecie się komfortowo i pięknie tej ostatniej nocy roku 2013. 

Ja zaprezentuje Wam makijaż w kolorach miedzi , bordo oczywiście z dodatkiem sztucznych rzęs i tym razem ze sklepu BORN PRETTY STORE .

  Rzęsy te są bardzo delikatne i daja efekt mocnego zagęszczenia. Komfort ich noszenia jest niebywale wyjątkowy, ponieważ nie wyczuwam ich praktycznie na oku. Są wykonane bardzo precyzyjnie z dbałością o każdy , nawet najmniejszy szczegół. 
 Mimo dużej ilości włosków na każdym pasku, ja dodatkowo je lekko tuszuje, dzięki temu efekt jest zdecydowanie bardziej naturalny. 
http://www.bornprettystore.com/taiwan-handmade-artifical-black-false-fake-cross-eyelashes-p-4405.html
Rzęsy pakowane są po 10 par , a więc możemy cieszyć się nimi bardzooo długo :) Są to rzęsy do wielokrotnego użycia - u mnie jedna para w makijażach , dodatkowo tuszowana i oczywiście odpowiednio przechowywana i oczyszczana gościła do 5-6 makijaży , a więc wytrzymałość jest standardowa.
Cały pasek jest bardzo elastyczny przez co dopasowanie go do kształtu oka nie jest uciążliwe. Uwielbiam je :)

Teraz zaprezentuje jak rzęsy prezentują się na oku :

 Wasze zakupy mogą uzyskać 10 % rabatu na całe zakupy :) Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszecie unikalny kod : XDSQ10 , dzięki temu zaoszczędzicie pieniążki na następne zakupy :) 


Cień miedziany jaki odgrywa duża role w kolorystyce tego makijażu to pojedynczy cień Pierre Rene CHIC , jest to nowa edycja cieni posiadająca bardzo wysoka pigmentację oraz szeroka paletę kolorów. Ja posiadam niestety tylko jeden cień z tej palety i jest nim kolorek nr 149 Egyptian Sun. Kolor bardzo ciepły, idealny do rozświetlenia makijażu. Konsystencja sprawia że jego używanie jest czysta przyjemnością. Cień prócz doskonałej piegmentacji jest również bardzo trwały na powiece. Makijaż z jego użyciem przetrwa każda imprezę. Nie wymaga również poprawek w ciągu dnia, a to dlatego że doskonale przylega do skóry i nie roluje się nawet na tłustych powiekach. 

Cieniami Pierre Rene jestem wręcz oczarowana od dawna, niestety nie mam możliwości stacjonarnie zbadać pozostałych produktów tej marki.  Posiadam również silikonowa bazę pod makijaż o której pisałam tutaj :http://gosia-makeup.blogspot.com/2013/09/silikonowa-baza-wygadzajaca-pierre-rene.html jedna z lepszych baz dostępnych na rynku oraz podkład Skin Balance  niebawem recenzja na blogu :) 
Polecam serdecznie kosmetyki marki Pierre Rene - niskie ceny a bardzo profesjonalna jakość :)

37 komentarzy:

  1. cudowny makijaż :-) magiczny :-) rzęsy bardzo ładnie i naturalnie wyglądają :-) a to Twoje te czarne włosy, czy jakaś peruka ;-)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, kurcze te cienie są fantastyczne! :) Zastanawiałam się nad tymi rzęskami już wcześniej, może się skuszę wkońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo fajny, szkoda, że zamiast czerwonego nie dałaś brązu, (ja bym w czerwonym... nigdy.) ale to przecież kwestia gustu, nie? mam bardzo podobny cień, w paletce, kolor, konsystencja ( miękkość) i trwałość podobna, ale z chińczyka i nawet bez nazwy. Wiem, nie powinno się z takich rzeczy korzystać...

    OdpowiedzUsuń
  4. te czarne włoski to moje :) od ponad miesiąca :) ta czerwień to bordo od sleeka ale kolorki mozna oczywiscie podmieniac wg uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż zachęca do kupna tych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jest piękny, a rzęsy bardzo naturalne :) całość śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle brak mi słów... cudo, cudo, cudo, cudo.. a te ciemne włosy... *.* istna magia i szał ciał kochana :D
    Dużo pomyślności w nadchodzącym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyeksponowane, świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo, każdy Twój makijaż jest przecudny! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda!I ładny masz kształt paznokci;D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż! na sylwestra nadaje się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, naturalne rzęsy :)
    Gosiu, mam pytanie, jako, że jesteś wyjadaczem w tej dziedzinie: Jaki niedrogi i najlepiej łatwo dostępny klej polecasz do kępek/rzęs? Tak rzeby wytrzymały apokalipsę (sylwestra).
    Zostawiam mejla: karoola95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twój talent od dawna, każdy makijaż przez Ciebie wykonany jest perfekcyjny - ten oczywiście też powala na kolana :) jedyne co to wolałam Cie chyba w blondzie, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia :) Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Gosiu!! makijaż rewelacja, pierwsza klasa! cieszę się bardzo, że mogłam pomóc w dostępie do kosmetyków Pierre Rene i ,że robisz z nimi uzytek :) och serducho mi się raduje ,że przypadły do gustu :)
    Startuj na ambasadorke Pierre Rene i MIYO :) już ruszyła 3 edycja!!!
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny makijaż Gosiu! Ja planuję się jutro pomalować w podobnych kolorkach, mam nadzieję, że jakoś mi to wyjdzie ;D ;) Pozdrawiam i udanego sylwestra Ci życzę!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie Ci w czarnych włosach!do tego wspaniały makijaż!mam dwa cienie z pierre rene i kupię następne ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepieknie ! szczesliwego Nowego Roku Malgosiu

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne! I rzęsy też swietne!

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się makijaż wraz z rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski makijaż :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog.:) Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne te rzęsy. jak kiedyś będę w Polsce to napewno zajrzę na stoisko pierre rene bo wiem ze jest przynajmniej jedno w moim mieście :) bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijażyk, i dobrze wiedzieć o tych rzęsach, też na e-bay można coś w tym stylu znaleźć wiele osób chwali ale to już zalezy od modelu...

    Zapraszam do siebie na brokatowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż przepiękny jak zawsze :D Bardzo podoba mi się sposób w jaki wykonujesz płynne przejścia między kolorami. A rzęsiska cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny :) urzekające kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. the red is so beautiful!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż *.* I te kolory :)

    OdpowiedzUsuń