Black and white :)

Witam, 
dzisiaj prezentuje post w którym pokażę makijaż w bieli i czerni. 










Klasyczne makijaże wieczorowe w tych kolorach również są według mnie bardzo eleganckie i piękne.
Makijaż sam w sobie bardzo prosty w wykonaniu a jednak roztarcie granic między tymi dwoma kontrastującymi kolorami jest główna trudnością jaką możemy napotkać.
Zapraszam do oceny :)

 Dziewczyny , przepraszam Was jutro postaram sie odpowiedzieć na te 200 zaległych komentarzy , miałam ostatnio mnóstwo pracy która zajęła mi mnóstwo czasu i zjadła wszystkie siły :) Jeszcze laptop PRAWIE sie na pół złamał i kolejna naprawa ://// Masakra, przepraszam jutro odwiedzę każdy blog i zostawię ślad po sobie. Zapraszam również do udziału w moim konkursie organizowanym na Fb w którym do wygrania macie bon na zakupy o wartości 100zł do wydania w sklepie internetowym Ateliernatury.pl

Link do konkursu :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=228801603910575&set=a.174149286042474.6720.174140319376704&type=1&theater
Zapraszam  :)

36 komentarzy:

  1. Kochana zrobiłam makijaż o tym samym schemacie :) Dokładnie tak samo, dookoła czarne, środek biały... hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna z Ciebie kobieta, trzymam kciuki za Twój makijaż na ambasadorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, chętnei wyszlabym w tskaim na ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż - powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na pewno Ci się uda!!, świetny makijaż, ja lubię takie makijaże 'do ludzi' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Życzę powodzenia !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny jak zawsze! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjnie. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, klasyczny makijaż w którym można wyjść z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor włosów współgra z makijażem idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, ja miałam troche inne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo staranny, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie. Zarówno klasyka jak i awangarda wychodzi Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż ;) ja zrobilam troszkę inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki kochana :) A wiczrkiem u mnie na blogu mój makijaż Black & White :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż :) Jednak kocham Twoje kolorowe zwariowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie konkurentko! :D Cudne masz te oczy *_* Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach chciałabym tak umieć malować :(

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja! trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten makijaż ma charakterek:) powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudonwie Ci w nim , Tobie chyba kazdy pasuje !
    zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż piękny!! Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Gosiu, świetne cieniowanie! Ja też coś zmalowałam na konkurs PR ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny i staranny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny Makijaż Gosiu :* trzymam za ciebie bardzo mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie przepadłaś moja droga? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo precyzyjny - wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  29. można wiedzieć jakim kolorem farbujesz włosy?to czerń? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń