Arganowo-oliwkowa pielegnacja twarzy - Eveline Cosmetics


Witam, 
dzisiaj zaprezentuje doskonały krem przeznaczony do pielęgnacji cery suchej, wrażliwej oraz normalnej. 
Produkt ten wykazuje właściwości przeciwzmarszczkowe a więc jest idealne dla cer bardziej dojrzałych oraz tych które pragną zachować swoja młodość na dłużej.

Krem zamknięty jest w bardzo fajnym złotym a tym samym plastikowym pudełeczku oraz dodatkowo zapakowany w kartonowe opakowanie. Wizualnie produkt bardzo przypadł mi do gustu.
Po odkręceniu zakrętki zauważyłam, że krem dodatkowo zabezpieczony jest wieczkiem które potwierdza świeżość produktu.

Krem po otwarciu zachwyca bardzo przyjemnym zapachem, który jest kolejnym plusem skierowanym w stronę producenta. Zapach nienachalny, szybko ulatniajacy się, nie drażniący.
Konsystencja kremu jest również bardzo przyjemna, dość gęsta która w kontakcie ze skóra staje się bardzo "śliska" .
Uważam , że taka konsystencja sprawia że pielęgnacja faktycznie przyniesie korzyści ponieważ nie nadwyrężamy skóry która jest bardzo wrażliwa na silę nacisku.
 Kolor kremu to pistacjowo-miętowy według mojego oka, pierwszy raz spotkałam się z takim kolorem kremu do twarzy - kolejne pozytywne zaskoczenie.

Działanie kremu uważam za bardzo pozytywne, otóż krem fajnie nawilżył moją skórę, sprawił że stała sie delikatna i miękka w dotyku. Kwestia ujędrnienia- jest zauważalna gołym okiem juz po około tygodniu regularnego stosowania.
Zapewne ciekawi Was jak działanie przeciwzmarszczkowe - uważam że jest to efekt zauważalny przy długotrwałym stosowaniu.
Bardzo cieszy mnie również to, że krem nie podrażnił cery czy nie spowodował powstawania wyprysków. 
Moim zdaniem jest to dobry produkt w bardzo niskiej cenie - 14zł :)


 Produkt do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt





11 komentarzy:

  1. Podoba mi się jego konsystencja;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że krem się sprawdził i działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że się sprawdza, ale ja wolę kupować najzyklejszy krem i sama dodać do niego olejku arganowego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawilżenie takich kremów to podstawa, a zwłaszcza, że ma w swoim składzie argan - co bardzo preferuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie ta seria Eveline. Mam ochotę zmienić krem ale jakoś tak się obawiam , bo moje masło kakaowe spisuje się świetnie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda i brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie do mojej cery, ale całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szata graficzna, jego kolor oraz działanie przemawiają do mnie by go zakupić:) w dodatku do mojego typu cery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się,że warto go spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kremik i ma śliczny kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny produkt za niską cenę - na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń