Atelier Natury : peeling solny do twarzy i ciała

Witam, 
w tym poście na odmianę zaprezentuję kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji skóry twarzy i całego ciała.
W okresie zimowym skóra narażona jest na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych, mam szczególnie na myśli mróz oraz wiatr.
Przebywanie w takich warunkach czy po prostu droga do pracy czy szkoły może spowodować wielkie zmiany na naszej skórze typu : suche skórki, zaczerwienienia oraz ogólnie przesuszenie skóry. Na rynku dostępnych jest wiele produktów które pozwolą nam zniwelować podobne problemy w takim wypadku ja zaprezentuje swój ulubiony kosmetyk bez którego nie będę mogła sobie wyobrazić życia.
Produkt który Wam troszeczkę przybliżę to peeling solny na bazie koziego mleka i oleju z oliwek. Jest to produkt przeznaczony zarówno do pielęgnacji skóry twarzy jak i całego ciała.
 Zauważyliście może, że produkt ten zamknięty jest w niecodziennym szklanym słoiczku, zakręcany tradycyjną metalową zakrętką z mninimalistyczną etykietą która w prosty sposób przekazuje nam potrzebne informacje o kosmetyku.
Wiemy już że jest to peeling na bazie olejów i mleka koziego, dlatego przystąpmy do dalszej analizy produktu.
Stosowałam go od około 2 tygodni, zaskoczył mnie niemalże pod każdym względem.
Już pierwszy kontakt sprawił że się w nim wprost zakochałam - mowa o zapachu - cudowny, słodki zapach który nie jako kojarzy mi się z zapachem mleka jednak przeważająca nutą jest wanilia lub coś waniliopodobnego. Bardzo przyjemny zapach który w głowie zrodził mi myśl o domowym SPA. I takim właśnie sposobem peeling został moim ulubieńcem i zaczął swoją pracę nad pielęgnacją mojej skóry.

Składu nie będę niestety analizować ponieważ jest to moja bardzo słaba strona, ale nie zauważyłam w nim parabenów, silikonów czy parafiny - bo te składniki są tak naprawdę w mniejszym lub większym stopniu są szkodliwe. Samo użytkowanie przyniosło tylko i wyłącznie pozytywne rezultaty.

Peeling zawiera duża ilość drobinek ścierających, które przyczyniły się do poprawy wyglądu mojej skóry. Używając go na twarz i ciało nie zauważyłam, aby mimo wrażliwej cery produkt ten mnie podrażnił. Oczywiście używając go na skórę twarzy należy zwrócić uwagę na siłę z jaką wykonujemy peeling aby uniknąć chwilowego zaczerwienienia - jednak to jest rzecz oczywista wiadoma dla wszystkich :)
Po aplikacji tego kosmetyku na skórze pozostaje nie tłusty jednak bardzo przyjemny "film" który dba o skórę od momentu jednej aplikacji do drugiej. Stosowany po kąpieli zapewnia doskonałą ochronę i odpowiedni poziom natłuszczenia jak również nawilżenia skóry.

Długotrwałe stosowanie tego produktu doskonale nawilżyło moją skórę otulając ja nieprzeciętnym i trwałym zapachem, który jest jednym z głównych atutów produktu.
Duża ilość średniej wielkości drobinek dokładnie starło martwy naskórek pozostawiając skórę miękką i przyjemną w dotyku. 
Produkt ten jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby wykonać peeling całego ciała.
Zapytacie pewnie o cenę : koszt tego peelingu to 18,49zł i znajdziecie go na stronie : Peeling solny do twarzy i ciała Ateiernatury.pl

Jestem z tego peelingu bardzo zadowolona. 

  Mam dla Was pewną informację, otóż możecie wstąpić do Klubu Atelier Natury, posiadacie bloga i chcecie testować wspaniałe kosmetyki, zajrzyjcie na stronę :  http://ateliernatury.blogspot.com/p/klub-atelier-natury.html , wyślijcie swoje zgłoszenie na adres : sklep@ateliernatury.pl 
O szczegółach dowiecie się na powyższej stronie. 

Zostańcie, tak jak ja fanami AtelierNatury.pl na facebooku : AtelierNatury--->Lubię to !

 Ateliernatury.pl
 
 

26 komentarzy:

  1. świetny ten peeling,uwielbiam wanilię więc pewnie bym go pokochała za zapach i właściwości

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten kosmetyk. Ciekawie się zapowiada i pierwszy raz mam do czynienia z peelingiem , który zawiera mleko kozie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się ciekawy, bo z takim składem to pewnie nie wysusza, a moja skora zimą to często susz, muszę zwracać uwagę, jakich produktów używam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystko co pachnie waniliami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to opakowanie. Jest bardzo ekologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam czarne mydło i rękawicę kessa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wszelakie peelingi, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny peeling:) ten słoiczek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy słoik ;)
    Dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wanilia to mój ulubiony zapach,bardzo ciekawy ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam peelingi - ten brzmi przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po Twoim opisie stwierdziłam, że bardzo bardzo chce go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Recenzja brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka cudowna konsystencja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że jesteś zadowolona. Może i ja się zapiszę skoro jest taka możliwość.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się solnych peelingów boję, od kiedy nie myśląc zaaplikowałam jeden na troszkę poranioną skórę ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. To coś dla mnie lubię takie peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie kojarzy mi się z musztardą. Po przeczytaniu Twojej recenzji zrodził się pomysł w mojej głowie, by samej zrobić peeling solny w domu - spróbuję :) Jeżeli się nie sprawdzi chetnie skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spoko wygląda ^^
    http://bittersweetxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jak na razie do twarzy używam korundu a ciało niezmiennie peelingiem kawowym który uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. nie slyszalam nigdy o takim kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna cena, wydaje się być super, więc trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. myślę że polubiłabym się z tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń