Crazy color makeup Glazel Visage

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam makijaż, jaki wykonałam z przewagą kosmetyków Glazel Visage. Użyłam swoją piękna paletkę cieni matowych, podkład, puder - również marki Glazel. Jak wiecie zapewne uwielbiam ta markę dlatego tak często po nią sięgam, zarówno dla własnych potrzeb jak i makijaży swoich klientek. 

Makijaż wykonałam dosyć spontanicznie a efekt jaki uzyskałam jest według mnie ciekawy i inspirujący.
Od dawna lubiłam kolorowe brwi, jednak nie dopasują się do każdego makijażu. Jest to raczej ekscentryczny dodatek do wysublimowanego makijażu sesyjnego lub jak kto woli karnawałowego :)

Do wykonania tego makijażu użyłam :

* baza Glazel Visage
* podkład Glazel Visage
* matowe cienie Glazel Visage
* róż do policzków Glazel Visage
* biała kredka Rouge Bunny Rouge
* kobaltowy eyeliner Oriflame
Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu i będziecie mnie i mój twór wyobraźni miło wspominać :)

48 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy efekt, idealny na sesje :-) te cienie są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny. Rzeczywiście kolorowe brwi robią wrażenie. A makijaż jak zwykle magiczny. Podobają mi się te kreski wyciagniete poza wewnętrzny kącik oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brwi, usta, oczko, całość super! :)
    przepiękny kolor ma kreska wzdłuż górnej linii rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale efekt! wow
    magia po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  5. do sesji makijaż idealny! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Ty to masz naprawdę talent i wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczy wyszły świetnie, gratuluję takiego efektu! :)
    jedyne co mi się średnio podoba to brwi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. rozumiem i szanuje Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się zestawienie żółtego z niebieskim - po werterowsku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! rzeczywiście "crazy" , no ale nie zawsze trzeba być w życiu poważnym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, cudownie, juz na FB pisałam <3 Podoba mi się ten fantazyjny make-up. Muszę i ja się kiedyś na taki odważyć ;)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorowo cudownie, zateskniłam za latem; pozdrawiam i będę wpadać tu częściej dodaje do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego makijażu , bardzo mi się podobają mi się kolory na ustach ;) Całość prezentuje się świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie,kolorowo,odważnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Tak starannie wykonany *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, ale Ty masz talencik :))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny szalejesz z kolorami ja to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW ! przecudowny ! :D jaki ogromy talent ! Jesteś rewelacyjna ! :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zrobiłaś tą piękną kreskę na powiece? I za pomocą czego?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale neonowy! super! uwielbiam fiolet, a tu tu na ustach.Podobają mi się również nietypowe brwi. Makijaż oka mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, jednak jak dla mnie tylko nadający się na sesje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Super! Od razu skojarzyło mi się z jakimś egzotycznym ptakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. no no no makijaż wygląda zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowity makijaż! Urzekł mnie kolor tego linera...

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest . . niesamowite! wymiatasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite szaleństwo :) cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne artystyczne oczko,
    dopracowane i takie mega kolorowe, gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie to wygląda! masz ogromny talent, obserwuję i będę zaglądać tu częściej, może mnie zainspirujesz do jakiegoś makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz ślicznie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana właśnie sobie szukam na BornPrettyStore sztucznych rzęs a konkretnie interesują mnie kępki. Skacze po Twoich postach bo wiem że korzystałaś z rzęs z tego sklepu ale nie mogę znaleźć czy miałaś kępki czy tylko całe rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
  32. jak ja lubię oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudnie, jak do jakiejś bajki, typu ,,Królowa Śniegu":)

    OdpowiedzUsuń
  34. czyste szaleństwo kolorów,
    i jak zwykle cudowny makijaż, perfekcyjny ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż, bardzo lubię takie, gdzie wszystko jest dozwolone:) Również jestem fanką cieni Glazel:)

    OdpowiedzUsuń
  36. gosh, this is beautiful!!! I can't get over your eyebrows!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy :0 Zapraszam rowniez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny makijaż, arcydzieło nie mogę napatrzeć się na twoje makijaże są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń