E.l.f. - paleta 32 cieni + tutorial


Witam, 
dzisiaj zapraszam na prezentacje palety 32 cieni marki e.l.f. Z paletki jestem bardzo zadowolona dlatego przedstawię Wam jak wygląda poszczególny cień na skórze oraz krótki tutorial makijażowy z jej użyciem. 
Zapraszam do lektury. 





Paletka prezentuje sie następująco :
Paletka jest bardzo solidnie wykonana. Każdy pojedynczy cień jest mocno osadzony w kasetce. Żaden wkład jeszcze mi nie wypadł czy się nie wykruszył mimo że bardzo często jest używana.

Zestawienie kolorystyczne jest zapewne największym atutem tego produktu. Z użyciem tej palety można wyczarować wiele ciekawych makijaży oraz w subtelny sposób ożywić codzienny look.

Zapewne ciekawi jesteście pigmentacji tego produktu. Oczywiście mogę powiedzieć że jest ona wysoka o czym będą świadczyć poniższe swatche kolorków.
Kilka cieni z palety jest perłowych , kilka delikatnie wzbogaconych o srebrne drobinki, nastepne znów lekko matowe.
Wszystkie kolory doskonale ze sobą współpracują.
Narzędzia jakie polecam do współpracy z tymi cieniami to zdecydowanie pędzle, ponieważ pacynka ściąga tylko wierzchnią warstwę cienia sprawiając że cień staje się jak by śliski na powierzchni (mam nadzieję że wiec ie o co mi chodzi) i wydobycie koloru graniczy z cudem .

Jak na zdjęciach widać cienie są dobrej pigmentacji, idealne do makijaży wieczorowych jak i dziennych. Ich pigmentacja w rzeczywistości jest dużo mocniejsza bo aparat troszkę mi zdjęcie prześwietlił i nie oddaje realnych kolorów.
Zauważyłam również, że cienie te nie obsypują się podczas aplikacji. Nie muszę się obawiać się że po aplikacji podkładu  następnie wykonaniu makijażu moje policzki będą obsypane drobnym , kolorowym pyłkiem.
Trwałość na powiece to kilka godzin bez poprawek, a więc sprawdzą się w makijazu do pracy gdzie 8 godz to absolutne minimum trwałości.
Ogólnie jestem z tej paletki bardzo zadowolona .
Zapraszam na krótki tutorial :

1. Standardowo aplikujemy bazę, oraz biały matowy cień na wewnętrzny kącik oka.
2. Konturówka posłuży nam jako kosmetyk nadający kształt naszemu makijażowi. Jest to jak by granica makijażu.
3. Pomarańczowy i łososiowy cień aplikujemy na znaczną część ruchomej powieki.

4. Brązowy, brunatny cień aplikujemy na zewnętrzny kącik oka.
5. Korygujemy ostateczny kształt i "dziubek" przyciemniamy czarnym cieniem.
6. Dolna powiekę pokrywamy czarna kredką a górna podkreslamy czarnym eyelinerem wykonując klasyczna kreskę.

Makijaż jest gotowy, idealny na wieczorowe wyjścia. Wszystkie użyte kolory pochodzą z palety E.l.f.
Mam nadzieję, że makijaż się spodoba i zapoznacie się z szeroką ofertą marki E.l.f. która posiada juz polską stronę :

42 komentarze:

  1. na wieczór makijaż idealny
    paletka faktycznie rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo interesujący, niebanalny, kreatywny:)
    Sporo tych cieni..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny! sama zastanawiałam się kiedyś nad cieniami z e.l.f

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczny makijaż,podoba mi się ta paletka,widzę w niej wiele kolorów które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wykonanie makijażu- skorzystam z tutka, chociaz pewnie z trochę innym zestawieniem kolorystycznym- niestety mnie zaproponowane kolory po prostu nie leżą.

    Co do palety- faktycznie ciekawy produkt, kolory się nie powtarzają, duży wybór. Swatche robiłaś na jakiejś bazie czy one tak same z siebie? Jeżeli nie to podziwiam nasycenie barw!

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż świetny :) strasznie podoba mi się w tej palecie ten granatowy cień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż piękny... zastanawiałam się nad elfem ale jakoś nie byłam przekonana... Teraz uważam że paletka dała radę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam palete cieni z E.L.F ale leży biedna w kącie. Mam za dużo tychj kosmetyków dlatego nie kupuje tylko staram się na bieżąco zużywac to co mam. No nic może jutro ją odkopię i coś zmaluje, szkoda, żeby leżała:) Makijaż sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. paleta bardzo fajna, świetne zestawienie, a makijaż cudowny, super kształt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykły, cudownie podkreśla oczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko, jak zawsze boski makijaż, uwielbiam oglądać Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż tu możliwości... Makijaż super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie Twoje makijaże są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. naucz mnie tak się malowac *.*
    prooosze!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny! Jak Ty malujesz to wydaje się to takie proste :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo seksowny i kobiecy makijaż. Fajnie się sprawuje ten e.l.f :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny makijaż:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż bardzo mi się podoba :) Czasem robię podobny z tym, że w czarnościach i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż cudowny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. this is beautiful!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie mi się podoba!:)
    Ja rzadko używam cieni, ale ostatnio zainwestowałam w paletkę 10cieni z W7 i jestem bardzo zadowolona ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. kolory cieni i pigmentacja świetne! Makijaż boski :o

    OdpowiedzUsuń
  23. Jutro postaram się wykonać coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta paletka, piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny makijaz Malgosiu !

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczny makijaz, lubie taka kolorystyke :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci to wyszło! Masz przepiękne oczy! Kształt, kolor, rzęsy... ach oddawaj :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. makijaż przecudowny! aż dech zapiera:))

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ slicznie Ci w tym mejkapie! super!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny makijaż!Żebym umiała te kreski robić na górnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze ciekawa ta paletka :) Makijaż jak zwykle bez zarzutów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piekny makijazyk, zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze kilka makijaży z tą paletą i chyba naprawdę ją kupię! Pięknie podkresliłaś kolor swoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  34. przyglądałam się ostatnio tym paletkom na elf :D myślę że może kiedyś zamówię kolorki ciekawe są :)

    OdpowiedzUsuń