Kolorowe farbki akrylowe OUMAXI Banggood.com

Witam, 
po chwilowej przerwie wracam z postem o zupełnie innej tematyce. Mianowicie zrecenzuje Wam produkt przeznaczony do zdobienia paznokci jaki możecie znaleźć m.in. w sklepie internetowym www.banggood.com  .

Zestaw jaki prezentuję to 12 niesamowitych kolorów tęczy o intensywnych, mocnych barwach.
Znaleźć można tutaj piękne odcienie fioletu, róż, pomarańcz, brzoskwinkę, biel czerń a nawet brąz.

Farbki zamknięte są w plastikowym opakowaniu/etui . Dla mnie to naprawdę ogromny plus ponieważ nie muszę szukać danego kolorku po całym kufrze tylko wyjmuję konkretny kolorek i zaczynam tworzyć.
Chciałabym zauważyć że farbki te są bardzo mocno napigmentowane kolorem  i za równo po wyschnięciu jak i przed , możemy podziwiać piękne, żywe kolory.




Na zdjęciach zrobiłam swatche tych farbek tuż po wyciśnięciu.
Konsystencja tych produktów jest bardzo zbita, jednak w kontakcie z pędzelkami staja się doskonale dopasowane i można nimi zdziałać cuda.

Farbki można ze sobą w dowolny sposób mieszać i łączyć. Współpraca z nimi i pędzelkami jest czysta przyjemnością. Chciałabym zauważyć, że krycie tych farbek jest bardzo wysokie w przypadku zdobień i wzorków, jednak do metody one stroke wymagane jest nałożenie dwóch warstw aby jednak wzór był dobrze widoczny. 
www.banggood.com/Wholesale-12-Colors-Pro-Acrylic-Paint-Nail-Art-3D-Painting-Pigment-Design-Tips-Tube-Set-p-39017.html
Każda pojedyncza farbka to 12 ml koloru. Wydawać sie może że jest to niewiele jak na jeden kolor , jednak uwierzcie mi na słowo - farbki OUMAXI sa niesamowicie wydajne i wystarczą na bardzo długo.
Farbki te sa bardzo szybkoschnące i już po chwili można nakładać na nie nabłyszczacz lub żele UV.
Są to doskonałe produkty w bardzo korzystnej cenie i przydatne szczególnie pasjonatkom zdobień oraz stylistkom paznokci.
Produkt profesjonalny.
A teraz przedstawiam moje delikatne prezentacje, niebawem dodam więcej zdjęć :

37 komentarzy:

  1. Super! Kolory sa mega fajne, wyraziste. Opakowanie mi się podoba bo znacznie ułatwia przechowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi sie takie farbki bo u mnie w mieście nic podobnego nie moge znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nie wiedziałam kochana że pazurki także robisz :) Kolorki tych farbek cuuudne :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na sztuki kilka kolorków tych farbek. Są naprawdę ok , a nawet przy użyciu na twarz przy makijażach nie zrobiły mi krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się nakładają? :D Nie smużą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy manicure suuuper, takie letnie i ładne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. taki zestaw kolorowy by mi się przydał .... ładne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne!nie widziałam nigdy farbek do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produk. Ciekawe czy nadaje się do twarzy....

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie wyglądają zabójczo :-) ale ja bym się nie umiała obsłużyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe ;) Myślę, że beżowy najbardziej by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne :) Wstyd się przyznać ale nie umiem malować farbkami, wolę lakierami robić zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tymi farbkami. Właśnie wchodzę na stronę sklepu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. omomomomm..zostało mi tylko patrzec i sie zachwycac..bo ja niestety ie potrafie tego robic...:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladaja przelsicznie, przydalyby mi sie takie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zwłaszcza do wzorów mogłaś pokazać jak one wyglądają po otwarciu jaką mają końcówkę?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki cudne , ja nigdy nie używałam farbek do paznokci , ale moze czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki. Chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm... Nawet nie wiedziałam że takie farbki istnieją;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super nie słyszałam o takim czymś

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kolory! Musze uzupełnić moje farbkowe (póki co zdecydowanie za małe) zbiory.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolory :)
    ja też z początku nie wiedziałam co i jak z Insta ale już myślę, że coś ogarnęłam ;d podaj linka to cię zaobserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładne kolory mają te farbki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie dość że makijaże to i jeszcze paznokcie tak super Ci wychodzą ^^ :)

    OdpowiedzUsuń