Konturowanie twarzy z E.l.f.


Witam , 
dzisiaj zapraszam na notatkę prezentująca matowy bronzer marki E.l.f. .Jest to kosmetyk który wpadł w moje rączki jakiś czas temu i myślę że mogę się już o nim wypowiedzieć :)


Bronzer o którym Wam dzisiaj opowiem to kosmetyk który uważam za godny uwagi, szczególnie przez osoby siedzące mocno w temacie konturowania twarzy i preferujące matowe wykończenia makijażu. '
Ja jestem uzależniona od matowego looku dlatego ten bronzer bardzo mi się spodobał.
Jak widzicie, kolorek bronzera jak sama nazwa mówi jest naprawdę brązowy. Może zdjęcie lekko przekłamane ale naprawdę jest to głęboki brąz. 
Używam tego kosmetyku do podkreślenia kości policzkowych - ogólnie do modelowania twarzy, jednak muszę zauważyć że jego kolor nie dopasuje się do bardzo jasnych cer, typowych bladolicych. Ja mam cere która uwielbia wszelkie podkłady o żółtych tonach dlatego jego kolor nie rzuca się aż tak w oczy. Ze względu że jest on matowy jego kolor jest dość mocno zauważalny jednak mi osobiscie bardzo przypadł do gustu :)
Widzicie realne foto tego bronzera na skórze - pigmentacja jest bardzo wysoka, konsystencja lekko mazista a mimo to produkt ten jest prasowany. Doskonale współpracuje z pędzlami do makijażu, ja nei wiem czemu ale używam do niego kabuki - jakoc fajnie mi się go aplikuje na skórę :)

Co do trwałości moge powiedzieć,że jest raczej średnia. Czasem po ciężkim dniu widzę że jest trochę przytarty i może zostawić plamki na skórze jednak to występuje w przypadku kiedy dużo dotykam się po twarzy(przypadkowo rzecz jasna :))  wtedy trzeba troszeczkę go dołożyć aby efekt stal sie ponownie naturalny i estetyczny.


Ogólnie z kosmetyku jestem zadowolona, i często po niego sięgam, jednak do jego trwałości mogę mieć kilka zastrzeżeń. Jednak kosmetyk ten należy do kategorii niskiej cenowo dlatego każdy grzeszek jest mu wybaczony :) Polecam szczególnie na lato oraz osobom które konturowanie twarzy stawiają na pierwszym miejscu.

Jeżeli chcecie poznać więcej kosmetyków E.l.f. zapraszam na stronę :

  Zapraszam na mój profil na instagram :) Powoli się tam zadomowiłam i chcę Was mieć wszystkich w jednym miejscu :)

Instagram

34 komentarze:

  1. Ładny:) ale masz promienną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny makijaż oka (jak zawsze) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zapowiadający się brązerek :)
    Świetny makijaż, Gosieńko, przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś uważałam bronzer za zbędny kosmetyk. Teraz nie wyobrażam sobie bez niego makijażu i jak tusz był dla mnie najważniejszy, tak teraz stawiam je na równi. Mogę z cieni zrezygnować, różu, kolorowej pomadki, ale jak już się maluje, bronzer ląduje na twarzy niemal zawsze.
    Ja sama sięgam właśnie po matowe i tylko takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż ,a bronzer godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny make up ,bronzer 1 klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczy <3
    nigdy nie konturowałam twarzy, no ale cóż, ja dopiero niedawno zaczęłam używac pudru xd

    OdpowiedzUsuń
  8. jak laleczka Barbie ;)
    śliczny makijaż ;)
    bronzera z Elfa nie miałam, ale kiedyś lubiłam ich puder matujący ;) teraz to juz tylko minerały używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie oko :) a ten bronzer bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. takiego koloru własnoe szukałam !!
    piękne oko kochana , :*

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie policzki zawsze musiały być podkreślone chociaż lekko a resztą twarzy się nie przejmowałam, teraz czółko, nosek, broda.. wszystko idzie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie u Ciebie wygląda. Ja nie przepadam za tymi kosmetykami, uważam, że są słabej jakości. Śliczny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się odcień;) ogólnie zaczynam swoją przygodę z firmą e.l.f

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny makijaz, brakuje tylko usmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam bronzerów ale ten i tak byłby dla mnie za ciemny bo ja należę do tych bladych twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że nie jest pomarańczowy :)
    Uśmiech proszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze musze sie nauczyc konturowac twarz, nie zawsze mi to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż i ta idealna kreseczka:) Bardzo fajny ten bronzer, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny bronzer :)też lubię matowe wykończenia. A makijaż oczka śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż! Tylko... uśmiechaj się częściej! :) A kolorek Elfa rzeczywiście przepiękny!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest świetny i subtelny,szkoda ze nie dla bladziochów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż świetny!! A i kolor bronzera mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie. Mam plan dowiedzieć się wiecej o konturowaniu twarzy.
    Pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam, że się nie zachwycę tym bronzerem, ale makijaż oczu masz prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja póki co chyba nie dorosłam jeszcze do konturowania :P
    Ale makijaż oczu jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda na satynowy ale efekt mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie kolorki :) Próbowałaś może kiedyś szarego cienia do brwi ? Wydaje mi się, że bardziej zlewałby się z włoskami niż ten brązik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tak zawsze uzywam lekko szarego ale moja ulubiiona paletka a miałam ja z catrice chyba ulegla zniszczeniu i musiałam czyms zastapić :/ buuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  29. Trudno znaleźć bronzer, który jest trwały. No, chyba, że tylko mi - pewnie zbyt często go wycieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny efekt daje:) uwielbiam matowe wykonczenia ale latem lubie te z drobinkami:)))

    OdpowiedzUsuń