Moje 88 kolorów w makijażu :) Sklep online Banggood.com

Witam, po modowym poście który został bardzo dobrze przyjęty zapraszam na notkę w której zaprezentuję nowy kolorowy nabytek jakim jest paleta 88 cieni. Wszystkie cienie sa pod względem kolorystycznym wprost idealne dla mnie.
  Z pewnością paletka przypomina Wam znane paletki 120 cieni dostępne na allegro. Ta paletka jest zupełnie inna. Cechuje ją kilka charakterystycznych zalet.
Paleta została dostarczona do mnie w niesamowicie szybkim tempie. Bardzo solidnie zapakowana, otulona dość spora ilością folii bąbelkowej oraz takiej bardziej gąbczastej.
Paleta znalazła się w tekturowym opakowaniu dodatkowo pokryta folia samoprzylepną która zapobiega zarysowaniom podczas transportu.
http://www.banggood.com/MSQ-88-Colors-Makeup-Cosmetic-Eyeshadow-Palette-Shimmer-Mix-Matte-p-908501.html
Paleta po wyjęciu i jej otwarciu zachwyca swoimi wspaniałymi kolorami.
http://www.banggood.com/MSQ-88-Colors-Makeup-Cosmetic-Eyeshadow-Palette-Shimmer-Mix-Matte-p-908501.html

 Paleta 88 cieni zawiera w zestawie zarówno cienie matowe jak i lekko metaliczne.
 Każdy pojedynczy cień jest bardzo wysokiej pigmentacji. Aplikowany zarówno na bazę pod cienie jak i bezpośrednio na skórę powiek nadają równie intensywny, mocny kolor.

Cienie te sa idealnym dopełnieniem kufra zarówno wizażystki jak i pasjonatki makijażu.
Produkt ten jest bardzo wysokiej jakości . Zarówno kasetka jak i każdy cień wykazuje ogromny wkład pracy producenta w każdy nawet najmniejszy szczegół.
Bardzo spodobało mi się to, że cienie te nie uczulają mnie mimo moich wrażliwych oczu.
Współpraca z ta paletą to czysta współpraca i chęć do działania.
Cienie doskonale współgrają z pędzlami do makijażu jakie posiadam oraz pacynką, z tym że pacynek z reguły bardzo, bardzo rzadko używam praktycznie w ogóle.
Rozcieranie granic między każdym kolorkiem jest wręcz przyjemnością. Kolory doskonale się ze sobą łączą tworząc niesamowite kompozycje kolorystyczne.
Zapraszam na swatche poszczególnych kolorów :
16 odcieni NUDE są doskonałe do rozświetlenia łuku brwiowego(prócz kolorów żółtych, pomarańczy,miedzi). Są bardziej perłowe niż matowe. Doskonałe do makijaży wieczorowych i dziennych.
Kolejne 16 to kolorki zielone, turkusy, butelkowa zieleń, lekko zgniła zieleń. Wszystkie piękne i oryginalne.

W przypadku róży, przewaga tego koloru pozwala na wykonanie fajnych cieniowań na powiece stopniując intensywność koloru kończąc oczywiście fioletem. Co sądzicie o takim zestawieniu ?
Ostatnie 3 rzędy palety to wszelkie odcienie brązów, oraz 3 odcienie czerwieni jak również nie obeszło się bez szarości , stali i czerni. Kolorki zachwycają i idealnie się ze sobą komponują tworząc niesamowite zestawienia. Ja wykonałam dla Was krótki tutorial z użyciem tej paletki :
1. Na powiekę pokrytą bazą, aplikowałam biały cień na wewnętrzny kącik oka, następnie dodałam lekko niebieskiego cienia.

2. Na niebieski cień aplikuję również niebieski cień tylko że dwa tony ciemniejszy.


3. Ciemny, brązowy cień aplikuję na zewnętrzną ruchomą część powieki.

4. Pędzelkiem do blendowania rozcieram granice między kolorami.




5. Aplikuje jeszcze jedną warstwę cienia niebieskiego z pkt.2

6. Cieniem miedziano-brązowym podkreślam nie ruchomą część oka.



7. Rozcieram granice między wszystkimi aplikowanymi cieniami.

8. Eyelinerem w pędzelku wykonuje kreskę na górnej powiece zakańczając ją tzw."jaskółką".


Ostatnim krokiem jest tuszowanie rzęs. Oto pierwszy efekt współpracy z ta paletą :
Użyte kolorki :
Z palety tej jestem bardzo zadowolona, cienie są doskonałe. Nie rolują się w załamaniu powieki. Nie zauważyłam również aby podczas dnia zmieniały swój kolor lub jaśniały. Kolory są tak intensywne że można wyczarować zarówno dzienne jak i wieczorowe makijaże oraz coś w stylu awangardowym.
Musze również wspomnieć , że cienie te bez bazy jak i z bazą utrzymują się na powiece praktycznie cały dzień, bez żadnych poprawek. 

Paletę tą możecie znaleźć w sklepie www.banggood.com a ja podam Wam bezpośredni link do produktu :
http://www.banggood.com/MSQ-88-Colors-Makeup-Cosmetic-Eyeshadow-Palette-Shimmer-Mix-Matte-p-908501.html

Na stronie sklepu Banggood.com możecie znaleźć po prostu wszystko !
http://www.banggood.com
 www.banggood.com

http://www.banggod.com
Mnie interesuje najbardziej strefa Beauty i Fashion więc zrzuty zrobiłam tych dwóch zakładek :)

Zapraszam również do obserwacji na Pintereście..może w Polsce również rozpowszechniony :)
http://www.pinterest.com/gosiamakeup1/


50 komentarzy:

  1. śliczny makijaż :) podobne kolorki ostatnio używam
    ale tak ładnie to ja nie umiem malować ;))

    a paletka super, niektóre kolory przeurocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kolorki! makijaż rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten turkus, uwielbiam ten kolor więc makijaż jak najbardziej mi się podoba :) Zazwyczaj nie zwracam uwagi na takie palety bo wydaje mi się, że będą kiepskiej jakości i słaba pigmentacja ale Twoja wygląda na prawdę godną uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jaka świetna pigmentacja :) Kolorki są naprawdę piękne i znowu tworzysz cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kolorków;) ale bym kombinowała;)
    Piękny ten makijaż Twój;*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż :) ja mam paletę 120 cieni i sobie ją chwalę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory na oku! W palecie z resztą też :)) A jak z trwałością tych cieni? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ladny mejkap, tez lubuje się w błękitach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne, soczyste kolory :)
    a makijaż jak zawsze - klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, that's beautiful!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz zabawy z tą paletką;))) i piękny makijaż, taki świeży;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, wiem.. częstotliwość moich postów nie jest zachwycająca, za niedługo planuję zrecenzować bazę Pierre Rene, do której zakupu Ty mnie zachęciłaś swoim wpisem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny makija z akolory sa obledne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sklep jest super! też składam zamówienie mnie interesują głównie rzęski sztuczne jakie posiadają :) meeega są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż, świetne kolory :) ja mam palete 120 kupioną z 4 lata temu na Ebayu ale jakoś zawsze o niej zapominam... leży w szufladzie przywalona stertą innych palet :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pigmentacja przyjemna, ale osobiście wole jednak mniejsze paletki z konkretnymi kolorami :) I jak w przypadku glazel, kiedy mogę sobie sama kolory dobrać, to już bajka! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska paletka, w zasadzie jest w niej wszystko, czego Ci potrzeba do wykonania tych pięknych makijażów!

    OdpowiedzUsuń
  18. jest prawie identyczna albo identyczna jak paleta 88 oiginal z Coastal Scents :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż śliczny, choć kolorki w paletce wydają się nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow...paleta nieziemska...a Twój makiaż obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jest piękny i perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie slyszalam o sklepie :) podobny cos jak bornpretty:)
    makijaz jak zwykle na poziomie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. baaardzo ładny makijaz ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! makijaż piękny! paletą też mnie zainteresowałaś, chciałabym ją miec :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa stronka, już mnie pochłonęła

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny make up :) ile kolorów cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie bardzo przypomina palete 120 :) Piękne kolorki a jaka pigmentacja!:) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. coś niesamowitego ten błękit. Masz pawie oko! magia.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. paletka cudowna, ale jak zawsze zachwycam się cudownymi Twoimi makijażami. Tobie dać najzwyklejszą paletkę lub cień i wyczarujesz cudowną pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyszło ślicznie, i ta kreska *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna paleta i śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne te cienie! Szkoda, że mam mało okazji, żeby się tak kolorowo malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swojego czasu zastanawiałam się nad taka ale przy mojej juz kolekcji nie nie byłabym wstanie jej zużyć :p wiec może kiedyś, kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odcień niebieskiego użyty w makijażu jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Gosiu, przepiękny makijaż <3 Ty czym byś nie malowała, to i tak cudo wyczarujesz :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjna paleta i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny makijaż:)
    A sama paletka kusi...

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny makijaż. Cudne kolorki. Piękny ten turkus.

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny kolorek;)slicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ile kosztuje taka paletka?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś niesamowita! Uwielbiam ten makijaż i koniecznie chcę tą paletkę <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny makijaż!!! Tyle kolorów cieni, można oszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne kolorki :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń