Pedzelki do zdobienia paznokci + czarna farbka akrylowa OUMAXI Bornprettystore

Witam, 
dzisiaj zapraszam na recenzję i prezentację pędzelków przeznaczonych do zdobienia paznokci. Możecie je znaleźć na stronie internetowej sklepu "Born pretty store" . Jak już może zauważyliście, asortyment tego sklepu mieści dosłownie wszystko, od kosmetyków poprzez akcesoria do makijażu, paznokci i włosów. Każdy znajdzie tam coś dla siebie i to w bardzo niskich cenach :)

Zestaw zawiera 15 sztuk pędzelków o przeróżnych rozmiarach i gabarytach. 
Możemy tam znaleźć sondę do nakładania ozdób oraz tworzenia idealnych kropek, 2 rozmiary wachlarzy które posłużą nam do aplikacji brokatu jak również malowania paznokci , kilka pędzelków o długim , cieniutkim włosiu który posłuży jako pędzelek do rysowania idealnych i różnej grubości kreseczek czy wywijasków.  
 Oprócz tego kilka sztuk pędzelków jakie posłużą to tworzenia zdobień metoda One stroke czyli rysunki wg mnie trójwymiarowe, malowane jak by na płótnie. 
Wszystkie 15 sztuk są pędzelkami syntetycznymi czyli można je myć w różnych płynach bez obaw że możemy je uszkodzić .
Każdy pędzelek osadzony jest w drewnianym, białym trzonku który jest lekko połyskujący a jednak nie wyślizguje się z rak podczas pracy. 
http://www.bornprettystore.com/15pcsset-pink-professional-nail-design-brush-dotting-drawing-liner-brushes-p-7843.html


Cały zestaw jest bardzo solidnie wykonany. Używam je od kilku tygodni i ani jeden włosek z nich nie wypadł. Pędzelki nie odpadły od trzonków mimo że były zamoczone w wodzie. 
Precyzja każdego pędzelka jest na wysokim poziomie, można nimi wykonać nawet najbardziej precyzyjne zdobienia, wzory, linie. 
Uważam że są to doskonałe pędzelki które powinny znaleźć się u każdej stylistki paznokci. Ja przygodę ze zdobieniami mam nadzieję będę pogłębiać każdego dnia i niebawem pokażę więcej moich dzieł :)
     
 Zaprezentuję Wam również czarną farbkę akrylową która okazała się idealnym dodatkiem do zdobienia paznokci żelowych. Pochodzi również ze sklepu "Born pretty store". Pojemność farbki to 12ml, jest to według mnie naprawdę bardzo dużo, ponieważ farbka jest bardzo dobrze napigmentowana i niezwykle wydajna. Wystarczy wycisnąć farbkę odpowiadającej wielkości ziarnka groszku i można pokryć paznokcie intensywna czernią jak na zdjęciu poniżej. 
Przed rozpoczęciem zdobienia , należy wycisnać wspomniana ilość farbki ja użyłam do tego folii aluminiowej oraz dodać 1-2 krople wody. Dzięki temu, farbka uzyskuję delikatnie płynna konsystencję, która pozwala na malowanie wzorów na paznokciu . W ten sposób przygotowana farbka bardzo szybko wysycha, z reguły sa to farbki szybkoschnące dlatego już po chwili możemy pokrywać je utwardzaczem, lakierem nawierzchniowym czy żelem UV.
http://www.bornprettystore.com/nail-paint-acrylic-polish-colors-available-p-7615.html
Mam nadzieje, że w moje łapki wpadnie pozostała część kolorów farbek i będe mogła pokazac więcej zdobień i zrealizuje kilka swoich pomysłów :)



Wasze zakupy mogą uzyskać 10 % rabatu na całe zakupy :) Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszecie unikalny kod : XDSQ10 , dzięki temu zaoszczędzicie pieniążki na następne zakupy :) 


16 komentarzy:

  1. piękna kolekcja, ja mam średnie zdolności manualne dlatego nie inwestuję w pędzelki do paznokci, ale kto wie, mooożeee kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja :D przydały by sie czasem takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te pędzelki, też muszę sobie jakieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie paznokci :) i piękne pędzelki

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim zestawem to można tworzyć dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze ze ja nie umiem zaamwiac na tej stronie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygladaja,ale do zdobienia paznokci to ja sie nie nadaje! Ale Ty pewnie nie raz zrobisz nimi cuda !wszystkiego najlepszego Malgosiu w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te farbki<3 ale ten zestaw pedzelkow skusil!!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam własnie na te pędzelki...az do mnie dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne są te pędzelki :) z pewnością by mi się przydały :) ostatnio szaleje na punkcie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zainwestowałam w taki zestaw chociaż nie mam jeszcze pomysłu na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainspirowałaś mnie! Muszę zainwestować w takie farbki, bo właśnie szukałam czegoś idealnego do zdobień:) A pazurki piękne, coś czuję, że moje następne będą w podobnym stylu, zakochałam się w nich:D !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ps. znasz może jakieś Polskie strony na których można otrzymać takie cudeńka kosmetyczne? Bo ja jakoś się nie mogę przekonać do zagranicznych stron i chyba nigdy się nie przekonam, bo cały czas się obawiam, że coś źle zamówię itp. :<

    OdpowiedzUsuń