Suchy olejek arganowy Eveline

Witajcie w Nowym Roku 2014 !!! Mam nadzieję, że impreza Sylwestrowa była dla Was bardzo udana a zwierzaki nie ucierpiały na niej :) Po całonocnej imprezie zafundujmy relaks swojej skórze w postaci pielęgnacji pewnym cudownym kosmetykiem :)
Suchy olejek arganowy do ciała to doskonała alternatywa dla oliwek do ciała i zwykłych balsamów.
Produkt posiada atomizer jako główny aplikator , dzięki któremu bezproblemowo możemy aplikować kosmetyk na skórę.
Sama konsystencja jest bardzo lejąca, coś jak by oliwka ale o lepszym działaniu.
Opakowanie kosmetyku rzuca się w oczy i utkwiło w mojej pamięci. Estetyczna szata graficzna, brak niepotrzebnej grafiki sprawia że mamy wrażenie, że to kosmetyk z wyższej półki.
Lubię kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji ciała dlatego ten również przypadł mi do gustu.
Wizualnie olejek cieszy oko a i jego działanie jest na plus.
Olejek aplikowany na czystą osuszona skórę sprawia, że staje się ona delikatna i aksamitna w dotyku.
Długotrwałe stosowanie gwarantuje rewelacyjne efekty. jako że moja skóra jest sucha/mieszana produkt ten sprawdził się w swojej roli doskonale.
Olejek przynosi skórze ukojenie oraz głębokie nawilżenie. Doskonale poradził sobie z regeneracją naskórka.

Zawartość olejku arganowego oraz olejku macadamia korzystnie wpływa na kondycje naszej skóry.

Produkt sam w sobie jest doskonały.  Wielka zaletą jest fakt, iż po aplikacji produktu na skórę nie odczuwamy nielubianego tłustego filmu który tak naprawdę utrudnia życie i brudzi ubrania przede wszystkim :)

Skóra po aplikacji jest doskonale nawilżona i miękka w dotyku. Efekty te utrzymują się do momentu kąpieli oraz ponownej aplikacji(rzecz jasna :)). Produkt szybko się wchłania.

Długotrwałe stosowanie zapewnia skórze odpowiednia ochronę a jego korzystny wpływ przekłada się na piękna skórę i ogromny zachwyt.

Kwestia zapachu jest również wielkim atutem produktu - przyjemny , aromatyczny  którego nie mogę określić, jednak stwierdzam że jest naprawdę piękny :)

Cena:20 zł
Pojemność : 150ml
Czy kupię ponownie: TAK

Produkt do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl oraz Klubu Kejt

22 komentarze:

  1. Do tej pory nie miałam jeszcze żadnego suchego olejku, ale ciekawi mnie takie rozwiązanie. Myślę, że sprawdzi się szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jesT!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak nie lubię kosmetyków do pielęgnacji ciała. Mam wielki problem z ich systematycznym stosowaniem i bardzo nad tym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja postanowiłam go przeznaczyć na rozdanie, ale jak dalej będzie tyle pozytywnych recenzji o nim to w końcu go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy:) Chyba w końcu muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go, chyba nawet dziś otworzę go z folii :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nim, jest bardzo ciekawy, szczególnie za taką cenę :)

    Gosia a Tobie udało się wyrwać na jakąś imprezę, skoro do tak późna robiłaś makijaże sylwestrowe? Ja dopiero o 23 jechałam na domówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tak średnio sie spisywał i oddałam mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie atomizer trochę źle działał, ale przelałam olejek do innego opakowania i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o nim dużo dobrego, a i cena zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie stosowałam, ale brzmi ciekawie!

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Gosiu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow genialne zmiany na blogu:)
    serdecznie zapraszam na moje noworoczne rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/12/noworoczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem wierną fanką kosmetyków z Eveline więc czuję, że prędzej czy później i ten znajdzie się na mojej półce.;) teraz używam bronzującego balsamu z tej firmy i jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja właśnie mam w planach zakup olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zerknęłam na opakowanie, myślałam, że to olejek do włosów, a po zapoznaniu się z Twoją recenzją, dowiedziałam się, że to świetny produkt do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam ten kosmetyk, uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń