Elf Cosmetics - post zbiorczy

Witam, 
dzisiaj zapraszam na recenzje 3 kosmetyków marki Elf Cosmetics. Sa to produkty przeznaczone do makijażu ust ( pomadka + błyszczyk) oraz baza pod cienie. Z kosmetyków jestem nawet zadowolona i mam nadzieję że zechcecie poznać moje zdanie o nich.

Na pierwszy ogień idzie pomadka :)
http://www.elfcosmetics.pl/pomadki-do-ust/pomadka-29-2.html
 Otóż jest to wg mnie standardowy produkt o średniej trwałości i mocnej pigmentacji. Aplikowana bezpośrednio na usta, mimo swojego koloru delikatnie podkreśla naturalny kolor ust i wydobywa ich piękno. Według mnie jest to kosmetyk raczej 2w1 tzn pomadka z błyszczykiem lub inaczej - pomadka nawilżająca, ponieważ oprócz delikatnego koloru możemy zauważyć mocne nabłyszczenie i nawilżenie ust.
Trwałość kosmetyku na ustach to około 1-2 godziny przy spożywaniu napojów czy pokarmów.
Nie zauważyłam aby pomadka ta zbierała się wzłduż linii ust tworząc nieestetyczny efekt. Nie jest to długo dlatego szybko się zużywa.
Jak wspominałam pomadka nawilża usta nie podkreślając ani nie tworząc przy tym suchych skórek.
Produkt bardzo wysokiej pigmentacji, nie posiadający złotych drobinek. Rozświetla i wypełnia usta

* * *

http://www.elfcosmetics.pl/blyszczyki-do-ust/blyszczyk-do-ust-z-efektem-powiekszajacym-8-7.html
 Kolejnym interesującym produktem jest dwustronny błyszczyk z efektem powiększenia ust. Kolorek to delikatny róż z jednej strony a z drugiej typowo transparenty błyszczyk. Nie widzę różnicy w konsystencji i działaniu którejkolwiek strony. Zarówno kolor jak i bezbarwna cześć nadaje takiego samego subtelnego efektu. Niestety nie zauważyłam efektu powiększenia o jakim mówi producent - takie rzeczy po prostu nie istnieja i nie tylko w przypadku tego błyszczyku ale także innych które nam maja powiększyć usta.
Błyszczyk fajnie nawilża usta i nie podkreśla suchych skórek. Nie zauważyłam niekorzystnego wpływu na powierzchnię ust. Kosmetyk utrzymuje sie na ustach około 1 godziny - dobry byłszczyk za rozsądną cenę :)

*  *  *
http://www.elfcosmetics.pl/korektory-i-bazy/nowosc-baza-pod-cienie-do-powiek-4-3.html
Ostatnim produktem jaki zaprezentuję jest baza pod cienie. Ja posiadam kolorek cielisty, coś na wzór korektora. Baza zawiera niewielką ilość drobinek co jest dla mnie troszeczkę dziwne ponieważ wolę kosmetyki o matowych wykończeniach aby móc używać je do każdego typu cienia.
Baza sama w sobie wykazuje dobre właściwości podbijające kolor i przedłużające trwałość makijażu. 
Idealna pod cienie metaliczne i perłowe. Matowe również jednak pod maty uwielbiam baze UD :)
Na fotce możecie zauważyć jak baza podbija ciemny już kolor - uważam że w swojej roli sprawdza się dobrze :) Cienie z użyciem tej bazy utrzymują się bardzo dobrze z tym że nie posiadam cieni po 4 zł - nie wiem jak takie cienie mogą sprawować się na tej bazie ale te co posiadam utrzymują się do 2 godzi  dłużej niż standardowo solo na powiece. Cienie nie rolują się w załamaniu , nie jaśnieją - makijaż oka staje sie znacznie trwalszy. 

Kosmetyki marki Elf Cosmetics to doskonała alternatywa dla osób początkujących, pozwalająca na wykonanie makijażu efektownego w niskich cenach. W makijażu profesjonalnym raczej się nie sprawdzą ale uważam że to dobre kosmetyki na których warto skupić swoją uwagę. Na pewno znajda swoich zwolenników. 

Znacie? Jak oceniacie ?

19 komentarzy:

  1. Najbardziej mnie zaciekawiła baza:)super podbija kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten błyszczyk, ale kupowałam go parę lat temu i muszę przyznać, że był rewelacyjny. Biała strona mroziła usta, a może powodowała, że lekko puchły? A ta druga świetnie podkreślała kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwustronny błyszczyk bardzo fajny, lubię takie bo czasem jest ochota na jakiś kolor na ustach, a czasem tylko na blask ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk powiększający usta wygląda ciekawie ale jestem ciekawa o ile je powiększa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta baza idealnie podbija cienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadka ma bardzo eleganckie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka i baza brzmią ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ich pomadkę, z tej serii ale inny kolor
    tragiczna jest :( miękka jak masło, trwałość prawie zerowa i jeszcze smuży :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja powiem szczerze ze jak na tanie kosmetyki sa ok ale nie profesjonalnego uzytku np do salonów...u mnie ta pomadka troche siedzi chociaz moze to efekt tego ze mam kolor ust zblizony do tego koloru i nie zuwazam jak znika ha ha ....:/

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze patrze na tą pomadkę i wyglada jak te z chińskiego. Nie przypadło mi nic do gustu ale ciekawa jestem kosmetyków z tej firmy i na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Baza pod cień rewelacyjnie podbija jego kolor. Świetny kolor pomadki. Szkoda, że szybko znika...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Robiąc zakupy w sklepach internetowych często widzę fajne produkty z tej firmy ale jeszcze nigdy nie skusiłam się na nie. Ostatnio widziałam te kosmetyki w sklepie i chyba wrócę tam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie miałem nic z tej firmy poki co ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. mam puder High Definition i jest ok, zwłaszcza, że jest transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tą bazę pod cienie,też ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń